Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot na wycieczkę do Wiednia
- kierownik turnusu rehabilatycyjnego/wczasy
- STAŻ- ITAKA JASTRZĘBIE ZDRÓJ
- ITAKA JASTRZĘBIE ZDRÓJ- SPECJALISTA DS TURYSTYKI
- PRACOWNIK BIUROWY - OBSŁUGA KLIENTA
- Specjalista ds. Turystyki w Salonie wakacje.pl...
- Recepcjonistka Stanica Wodna PTTK Wdzydze -...
- Specjalista ds. Turystyki Częstochowa
- specjalista ds. turystyki
- Usługi przewodnika miejskiego i pilota wycieczek


Kogo omija kryzys?
2013-01-18Co sprawia, że branżę luksusowych hoteli omija kryzys? Jaka jest faktycznie kondycja finansowa luksusowych marek? Czy inwestycja w klientów z wyższej półki się opłaca? O ożywieniu i planach inwestycyjnych opowiada Thomas Wilms, wiceprezes Starwood na Europę Środkowo-Wschodnią.
r e k l a m a
Jak podkreśla w wywiadzie dla TVN CNBC grupa jest w dobrej kondycji finansowej bo działa globalnie. Wobec czego skutki kryzysów w jednych krajach równoważą przychody z innych. Z czego zatem wynika ożywienie na rynku luksusowych hoteli? Mimo spowolnienia gospodarczego, kryzys w najmniejszym stopniu dotyka branże: podróży biznesowych i luksusowego wypoczynku. Są to wciąż segmenty, w których wydatki rosną.
Starwood od początku skupia swoja uwagę na wyższym segmencie klientów, nie jest operatorem hoteli ekonomicznych. 2012 zakończył się rekordowym na dla sieci wynikiem. W dużej mierze przyczyniła się do tego organizacja Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej przez Polskę. W czasie trwania Euro 2012 sieć zaobserwowała 15 proc. wzrost obłożenia hoteli w kraju. Zyskały wszystkie hotele sieci. Jak podkreśla Wilms takie imprezy zawsze cieszą się popularnością - do kraju napływa dużo pieniędzy, rozwija się infrastruktura.
W ubiegłym roku do sieci dołączyło 80 nowych obiektów - to prawie 10 proc. wzrost, w stosunku do lat poprzednich. W tegorocznych planach spółki jest otwarcie w samej tylko Europie Środkowo-Wschodniej 8 hoteli.
Strategia Grupy to przede wszystkim inwestycje w marki, marketing, systemy rezerwacyjne, internetowe platformy cyfrowe oraz call center.
Starwood jest właścicielem m.in. takich marek jak Luxury Collection, Sheraton czy Westin, który zarządza ponad tysiącem hoteli w stu krajach świata.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
Nowa kampania Wielkopolskiej Organizacji
Kujawsko-Pomorskie kusi
Lublin będzie gospodarzem konferencji
Dział hotele, pensjonaty:
IGHP: Hotelarze nie odpowiadają za jakość programów
Zmarnowane pieniądze z KPO? Trwają kontrole i śledztwo
Przedsiębiorcy komentują decyzję o przedłużeniu kontroli na
Starsze aktualności:
Booking.com nie może żądać najniższych
Południe Polski apeluje o nieodwoływanie
Ceny na przyszły rok lekko
Jak wyglądały tegoroczne wakacje
Mimo lat regiony chorują na porty
Samodzielne podróże były
Wakacje przyszłoroczne nie zapowiadają się
Niemcy chwalą turystów
Co jest ważne przy wyborze ubezpieczenia turystycznego?
Przejścia graniczne bez kolejek
Które miasto jest najlepsze na city-break?
W październiku na lotniska wyruszą Quality Hunterzy.
Airbus w czerwcu zaprezentuje nowy model?
Singapore Airlines stawia na reklamę
Beatyfikacja Jana Pawła II: rzymskie lotniska obsłużą dodatkowe rejsy