Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Doradca Klienta WAKACJE.PL
- szukam pilota przewodnika
- TUI Specjalista ds. turystyki Wrocław
- Specjalista/ka ds. turystyki
- Manager produktu
- Specjalista ds. obsługi posprzedażowej Wrocław
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Pilot na wycieczkę do Czech
- referent d/s turystyki
- Pilot na Sardynię 24-28.04.2025


Kogo omija kryzys?
2013-01-18Co sprawia, że branżę luksusowych hoteli omija kryzys? Jaka jest faktycznie kondycja finansowa luksusowych marek? Czy inwestycja w klientów z wyższej półki się opłaca? O ożywieniu i planach inwestycyjnych opowiada Thomas Wilms, wiceprezes Starwood na Europę Środkowo-Wschodnią.
r e k l a m a
Jak podkreśla w wywiadzie dla TVN CNBC grupa jest w dobrej kondycji finansowej bo działa globalnie. Wobec czego skutki kryzysów w jednych krajach równoważą przychody z innych. Z czego zatem wynika ożywienie na rynku luksusowych hoteli? Mimo spowolnienia gospodarczego, kryzys w najmniejszym stopniu dotyka branże: podróży biznesowych i luksusowego wypoczynku. Są to wciąż segmenty, w których wydatki rosną.
Starwood od początku skupia swoja uwagę na wyższym segmencie klientów, nie jest operatorem hoteli ekonomicznych. 2012 zakończył się rekordowym na dla sieci wynikiem. W dużej mierze przyczyniła się do tego organizacja Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej przez Polskę. W czasie trwania Euro 2012 sieć zaobserwowała 15 proc. wzrost obłożenia hoteli w kraju. Zyskały wszystkie hotele sieci. Jak podkreśla Wilms takie imprezy zawsze cieszą się popularnością - do kraju napływa dużo pieniędzy, rozwija się infrastruktura.
W ubiegłym roku do sieci dołączyło 80 nowych obiektów - to prawie 10 proc. wzrost, w stosunku do lat poprzednich. W tegorocznych planach spółki jest otwarcie w samej tylko Europie Środkowo-Wschodniej 8 hoteli.
Strategia Grupy to przede wszystkim inwestycje w marki, marketing, systemy rezerwacyjne, internetowe platformy cyfrowe oraz call center.
Starwood jest właścicielem m.in. takich marek jak Luxury Collection, Sheraton czy Westin, który zarządza ponad tysiącem hoteli w stu krajach świata.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
Polacy chcą wyjechać na dłuższe wakacje w
Polska na Maderze 4-tym rynkiem
Konferencja Nowe Trendy w Turystyce już za 10
Dział hotele, pensjonaty:
Influencerzy mają promować atrakcje
Accor chwali swój program
Polacy chcą wyjechać na dłuższe wakacje w
Starsze aktualności:
Rośnie zainteresowanie małymi obiektami
Czego obawiają się Polacy jadący na
3/4 Europejczyków planuje wakacyjne
Ecco Travel oferuje specjalne
Strajk na lotnisku może wykluczyć odpowiedzialność za opóźniony
Nowe hotele z logiem B&B już
Accor rozbudowuje lifestylową
Majowe obłożenie zapowiada się
Co jest ważne przy wyborze ubezpieczenia turystycznego?
Przejścia graniczne bez kolejek
Które miasto jest najlepsze na city-break?
W październiku na lotniska wyruszą Quality Hunterzy.
Airbus w czerwcu zaprezentuje nowy model?
Singapore Airlines stawia na reklamę
Beatyfikacja Jana Pawła II: rzymskie lotniska obsłużą dodatkowe rejsy