Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. turystyki, Albatros Travel...
- Sprzedam agencję turystyczną w Kielcach
- KIEROWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- ZAKOPANE Specjalista ds. Obsługi Klienta
- Specjalista ds. Turystyki
- Organizator imprez / Specjalista d.s. turystyki...
- Praca na Wyspach Kanaryjskich
- Specjalista ds. turystyki
- SZUKAM PILOTA WŁOCHY
- Aparthotel, pensjonat w Korbielowie do wynajecia
Rainbow Tours nagrodzony
14 października podczas uroczystej gali w Teatrze Wielkim, Rainbow Tours odebrał brązową statuetkę w konkursie Effie Awards 2013 za kampanię "Plażowanie i zwiedzanie".
To kolejne wyróżnienie dla touroperatora w konkursie, w którym nagradzane są najbardziej efektywne kampanie reklamowe.
Kampania reklamowa "Plażowanie i zwiedzanie" obecna była w mediach od 23 listopada 2012 roku. Celami kampanii było zwiększenie liczby osób rezerwujących ofertę First Minute Lato 2013 o 10% w stosunku do analogicznego okresu w roku 2011 oraz wzrost przychodu z oferty First Minute Lato 2013 o 10% w porównaniu z rokiem 2011.
Działania promocyjne obejmowały: ogólnopolską telewizję, internet, radio, materiały BTL w oddziałach Rainbow Tours, oraz biurach agencyjnych, narzędzia direct mail oraz działania ambientowe. Kampania prowadzona była na poziomie ogólnopolskim oraz lokalnym z uwzględnieniem elastycznego dostosowania przekazu do bieżącej sytuacji na rynku. Strategię komunikacji Rainbow Tours, kreację dla wszystkich kanałów komunikacji, a także projekty graficzne przygotowała agencja Fat Baby, media zaplanował i zakupił dom mediowy Bi Fri Marketing Consulting. To już kolejne wyróżnienie dla touroperatora w konkursie. W ubiegłym roku doceniona i ukoronowana Brązowym Effie została kampania reklamowa Taryfy- "Dzieciaki górą" oraz "Plaża pod nosem" z 2011 roku.
Do tegorocznej edycji Effie Awards reklamodawcy zgłosili 154 kampanie w 20 kategoriach. Effie to konkurs marketingowy, zorganizowany po raz pierwszy w 1968 roku w Nowym Yorku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu. Idea konkursu dopuszcza tylko te projekty, w których wszystkie kluczowe narzędzia marketingu oraz współpraca pomiędzy agencją reklamową a klientem osiągają najlepszą efektywność komunikacyjną oraz wysokie wyniki biznesowe.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Coraz większy ruch na greckich granicach
Itaka nagrodziła
Włochy straciły pierwsze
Dział centra informacji i promocji:
Arłamów gościł działaczy
Starsze aktualności:
Niezły wynik lotniska w
Boeingi 737 MAX 9 uziemione w
Chorwacja z delikatnym wzrostem przyjazdów z
Kontrole na granicy ze Słowacją
Bułgaria i Rumunia wejdą do strefy
Ceny wycieczek na sierpień
Rekordowy rok dla PKP
Niesprawne autobusy, czyli skandaliczne wyniki kontroli NIK
Bliski Wschód i Afryka wychodzą na prowadzenie
Biura podróży mają powody do radości
Niemcy: awaryjne lądowanie z powodu utarty koła
Najlepszy lokal gastronomiczny w Toruniu to...
Groźny wirus - dwoje turystów nie żyje
Kto najwięcej zyskuje na ubezpieczeniach?
Wystartowała zimowa oferta Wygoda Travel
Jak przyjmować turystów z Dalekiego Wschodu?
Sieć McDonalds opowie o swoich produktach
Apartamenty Chopok Tatralandia na Słowacji