Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Biuro franchisingowe BP ITAKA.
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
Rainbow Tours nagrodzony
14 października podczas uroczystej gali w Teatrze Wielkim, Rainbow Tours odebrał brązową statuetkę w konkursie Effie Awards 2013 za kampanię "Plażowanie i zwiedzanie".
To kolejne wyróżnienie dla touroperatora w konkursie, w którym nagradzane są najbardziej efektywne kampanie reklamowe.
Kampania reklamowa "Plażowanie i zwiedzanie" obecna była w mediach od 23 listopada 2012 roku. Celami kampanii było zwiększenie liczby osób rezerwujących ofertę First Minute Lato 2013 o 10% w stosunku do analogicznego okresu w roku 2011 oraz wzrost przychodu z oferty First Minute Lato 2013 o 10% w porównaniu z rokiem 2011.
Działania promocyjne obejmowały: ogólnopolską telewizję, internet, radio, materiały BTL w oddziałach Rainbow Tours, oraz biurach agencyjnych, narzędzia direct mail oraz działania ambientowe. Kampania prowadzona była na poziomie ogólnopolskim oraz lokalnym z uwzględnieniem elastycznego dostosowania przekazu do bieżącej sytuacji na rynku. Strategię komunikacji Rainbow Tours, kreację dla wszystkich kanałów komunikacji, a także projekty graficzne przygotowała agencja Fat Baby, media zaplanował i zakupił dom mediowy Bi Fri Marketing Consulting. To już kolejne wyróżnienie dla touroperatora w konkursie. W ubiegłym roku doceniona i ukoronowana Brązowym Effie została kampania reklamowa Taryfy- "Dzieciaki górą" oraz "Plaża pod nosem" z 2011 roku.
Do tegorocznej edycji Effie Awards reklamodawcy zgłosili 154 kampanie w 20 kategoriach. Effie to konkurs marketingowy, zorganizowany po raz pierwszy w 1968 roku w Nowym Yorku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu. Idea konkursu dopuszcza tylko te projekty, w których wszystkie kluczowe narzędzia marketingu oraz współpraca pomiędzy agencją reklamową a klientem osiągają najlepszą efektywność komunikacyjną oraz wysokie wyniki biznesowe.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Ryanair popiera politykę zerowej
Długie weekendy w 2025 zachęcają do
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Dział centra informacji i promocji:
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Chcą ściągnąć młodych Niemców do
Starsze aktualności:
Branża piwowarska liczy na
PIG: Miało być wsparcie dla turystyki i gastronomii, a jest miesiąc
Tajlandia dofinansuje leczenie
Wszystkie hotele należące do Clustra IHG Hotels and Resorts z certyfikatem Green
Przedłużenie kontroli na granicy z Niemcami problemem dla wielu
Grupa a&o zanotowała najlepszy rok w swojej
Wzrost cen wyjazdów turystycznych
ECTAA uruchamia program Ambasadorów Branży
eSky celuje w klientów biur
Polak najlepszym szefem kuchni w hotelach Select Services sieci
Zapraszamy na Germany Travel
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Niesprawne autobusy, czyli skandaliczne wyniki kontroli NIK
Bliski Wschód i Afryka wychodzą na prowadzenie
Biura podróży mają powody do radości
Niemcy: awaryjne lądowanie z powodu utarty koła
Najlepszy lokal gastronomiczny w Toruniu to...
Groźny wirus - dwoje turystów nie żyje
Kto najwięcej zyskuje na ubezpieczeniach?
Wystartowała zimowa oferta Wygoda Travel
Jak przyjmować turystów z Dalekiego Wschodu?
Sieć McDonalds opowie o swoich produktach
Apartamenty Chopok Tatralandia na Słowacji