Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Rezydent/Asystent rezydenta EXIMTOURS w TUNEZJI
Wybrano najlepszych internetowych sprzedawców usług turystycznych
Po raz kolejny redakcja Money.pl oceniła ponad 100 największych i najpopularniejszych w Polsce sklepów internetowych. Wszystkie zostały zbadane pod kątem 60 kryteriów, które mają największe znaczenie dla potencjalnych klientów. Na tej podstawie wybrano najlepszych.
Warunkiem znalezienia się w rankingu była popularność sklepu wśród internautów. W każdej z monitorowanych kategorii autorzy rankingu wybrali po 15 sklepów, które w ciągu roku poprzedzającego badanie (od sierpnia 2013 roku do końca lipca 2013 r.) odwiedziła największa liczba osób.
W kategorii turystyka najlepszym - już po raz siódmy - okazał się Travelplanet.pl.
Ranking dowodzi, że internetowi sprzedawcy usług turystycznych zdają sobie sprawę z tego, jak należy podchodzić do klienta. Ważna jest obsługa kontaktów mailowych i czas reakcji na wysłane zapytanie. Decydujące znaczenie ma również sposób prezentacji poszczególnych ofert, mechanizmy wyszukiwania, możliwości filtrowania i zawężania wyników, czy wreszcie podejście do nietypowych wymagań, które może mieć osoba wybierająca się w podróż.
Istotne dla wyniku zestawienia okazały się opinie klientów, którzy dzielili się nimi w internecie. Jak pokazują badania - potrafi mieć to do duży wpływ na decyzję o wyborze miejsca, gdzie kupuje się taki towar jak wycieczka, bilet czy rezerwacja hotelu.
"Cieszy nas kolejne prestiżowe wyróżnienie. Wynik rankingu obok rekordowej sprzedaży w sezonie letnim 2013 potwierdzają, że doskonalenie obszaru ecommerce i użyteczności strony www dla klientów przyniosły oczekiwane efekty"- mówi Radosław Damasiewicz, dyrektor marketingu Travelplanet.pl. "Uznanie ekspertów sprzedaży internetowej to nie domena tylko ostatniego roku.Tegoroczne zwycięstwo w prestiżowym rankingu potwierdza najwyższą jakość obsługi naszych klientów na przestrzeni ostatnich lat"- dodaje.
Powodów do zadowolenia ze znalezienia się w rankingu najlepszych może być wiele. "Wyróżnienie to jest dla nas szczególnie ważne, ze względu na to, że pokazuje, jak wiele robimy dla klientów, by sprostać ich oczekiwaniom. W tym roku zajęliśmy czwartą pozycję w rankingu - z tym, że na dwóch pierwszych uplasowały się firmy, które mają punkty stacjonarne więc w pewnym sensie nie możemy z nimi rywalizować. Jesteśmy zadowoleni z naszego miejsca, bo pokazuje ono, że dużo już robimy, ale też, że nie możemy spoczywać na laurach i musimy pracować dalej" - wskazuje Łukasz Neska, dyrektor marketingu Grupy eSKY. " Pracujemy nad użytecznością naszego serwisu. W chwili obecnej wprowadzamy do Polski rozwiązanie, przetestowane już przez nas na rynku brazylijskim, umożliwiające pokazywanie wyników wyszukiwania w czasie rzeczywistym. Co to oznacza? Zwiększa to szybkość wyszukiwania, przyspiesza pracę serwisu i sprawia, że jest on bardziej użyteczny dla klienta. Tworzymy też strefę użytkownika, gdzie nasi stali klienci mogą zarządzać swoimi rezerwacjami i przeprowadzać kolejne, bez każdorazowego, żmudnego wpisywania swoich danych" dodaje przedstawiciel eSKY.
Pozytywny wynik cieszy tez innych sprzedawców internetowych "Tegoroczny ranking potwierdza, że świadczone przez nas usługi są na wysokim poziomie. Kładziemy bardzo duży nacisk na różnorodność oferty dostosowanej do potrzeb naszych użytkowników, a także na jakość ich obsługi" - zauważa Zbigniew Kozioł z rezerwuje.pl. "Zaufanie klienta to dla nas sprawa priorytetowa, nad którą trzeba pracować bardzo długo, ciągle urozmaicając asortyment tak, aby każdy konsument mógł swobodnie wybrać to co na prawdę potrzebuje. W ubiegłym roku wprowadziliśmy system rabatowy, który umożliwia swobodne obniżenie cen usług przez kupującego, a nasz program lojalnościowy - Travel Premium Club należy do jednych z najlepszych w kraju. Osiągnięcie wysokiego - 8-go miejsca, to dla nas bardzo duże wyróżnienie, które jednocześnie mobilizuje nas do dalszej pracy nad naszym serwisem internetowym, który w 2014 roku ruszy w zupełnie nowej i jeszcze bardziej funkcjonalnej odsłonie"- podkreśla Kozioł.
Z uznania w tegorocznej edycji zadowoleni są również przedstawiciele z casamundo.pl. "Bardzo się cieszymy, że znaleźliśmy się w tegorocznym rankingu. Wyróżnienie ekspertów Money.pl wskazuje, że Casamundo jest już integralną częścią polskiego rynku podróżniczego, gdyż jako jedyny serwis specjalizujący się w wynajmie domów wakacyjnych i apartamentów uplasował się w pierwszej dziesiątce. Sukces ten jest efektem szeregu ulepszeń jakie wprowadziliśmy w ostatnim czasie. Klientom oferujemy szeroki wybór obiektów, wygodną wyszukiwarkę oraz intuicyjny proces rezerwacji. Jesteśmy dumni z tego, że możemy zagwarantować wysoki poziom bezpieczeństwa transakcji oraz atrakcyjne stawki wynajmu domków i apartamentów letniskowych. Naszym celem na przyszłość jest zapewnienie klientom pełnej satysfakcji z dokonywanych rezerwacji, a tym samym umocnienie naszej pozycji na polskim rynku." - twierdzi Thorsten Kerwin, dyrektor generalny CASAMUNDO.
Wyróżnienie w rankingu najlepszych internetowych sprzedawców usług turystycznych przyznawane zostało po raz ósmy.
Lista nagrodzonych w kategorii turystyka:
1. travelplanet.pl
2. wakacje.pl
3. booking.com
4. esky.pl
5. traveligo.pl
6. easygo.pl
6. accorhotels.com
8. rezerwuje.pl
9. lataj.pl
10. casamundo.pl
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Zwycięzcy rankingu sprzedawców internetowych
[2013-12-02 12:15 149.156.26.*]
Zwycięzcy rankingu sprzedawców internetowych
[2013-12-03 14:36 83.30.165.*]
Powiem jakoś mnie to nie dziwi, tzw. zwyczajowa zmiana nagrodzonych w stałym rankingu...
Koledzy dają nagrodę innym kolegom ;-) odpowiedz »Zwycięzcy rankingu sprzedawców internetowych
[2013-12-03 16:13 77.253.81.*]
travelplanet ma złe wyniki finansowe z doniesień giełdowych
milionowe straty-to coś jak triada może w każdej chwili upaść-pani dobrze poinformowana odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Miasta upominają się o opłatę
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
TSUE: Włoskie regulacje dot. Airbnb, czy Expedii niezgodne z prawem
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Starsze aktualności:
Przedłużenie kontroli na granicy z Niemcami problemem dla wielu
Grupa a&o zanotowała najlepszy rok w swojej
Wzrost cen wyjazdów turystycznych
ECTAA uruchamia program Ambasadorów Branży
eSky celuje w klientów biur
Polak najlepszym szefem kuchni w hotelach Select Services sieci
Zapraszamy na Germany Travel
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Wakacje.pl kuszą doświadczonych
Polaków kłopot z hotelem na Rodos
Wino w proszku trafiło do Polski
Wkrótce polecimy z Poznania bezpośrednio do Zadaru
Konferencja: Jak radzić sobie z kryzysem?
specjalista ds turystyki Kraków My Travel Bonarka City Cente
Samolot LOT-u wylądował poza pasem
W Białystoku ruszył nowy Subway
Dreamliner LOT-u odleciał do Pragi
Sprint Air poleci do Warszawy w sobotę