Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Wynajme apartament Wlochy Poludniowe
- B.P. Itaka Chorzów zatrudni pracownika z...
- Doradca Klienta WAKACJE.PL
- Rainbow Szczecin Kaszubska
- Specjalista ds. Turystyki kulturowej i...
- TUI Racibórz
- Travelplanet.pl Gliwice - Specjalista ds....
- Pilot wycieczek Zakynthos
- Poszukujemy pilotów
- Pracownik biura podróży w Krakowie


Niepunktualny jak PKP
W trzecim kwartale 2012 roku 9 na 100 pociągów pasażerskich dotarło na miejsce z opóźnieniem. Jeszcze gorzej sytuacja wygląda w przypadku pociągów towarowych, gdzie 54 na 100 składów było spóźnionych.
W zestawieniu z drugim kwartałem punktualność pociągów pasażerskich polepszyła się o 2,3 procenta. Składy towarowe spóźniały się częściej o 3 procent.
Urząd Transportu Kolejowego w swojej analizie wziął pod uwagę pociągi pasażerskie, które spóźniły się więcej niż o 5 minut i wszystkie notujące opóźnienia składy towarowe.
W trzecim kwartale 2012 roku przewoźnicy uruchomili łącznie 394,6 tysięcy tras pociągów pasażerskich, to o 10,9 tysięcy więcej niż w poprzednim kwartale. Z tego 100,9 tysięcy (25,6 procenta) miały opóźnienia na przybyciu (razem z opóźnieniem do 5 minut).
Czas opóźnień wyniósł średnio 9 minut i 34 sekundy. Najwięcej pociągów spóźniło się do 5 minut (64,8 procenta). Było ich o 14 procent więcej w porównaniu do II kwartału 2012 roku. 33 procent pociągów zanotowało opóźnienia wynoszące od 5 do 60 minut. Składów, które spóźniły się od 1 do 2 godzin było 1,5 procenta, a więcej niż 2 godziny - 0,6 procenta. W zestawieniu z poprzednim kwartałem liczba odwołanych pociągów spadła o około 48 procent.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
Polacy chętnie odwiedzali
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
POT promuje Polskę w Europie i
Powstaje wielka grupa serwisów
TSUE: Włoskie regulacje dot. Airbnb, czy Expedii niezgodne z prawem
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Starsze aktualności:
Hotelarze i kwaterodawcy z nowymi
NEKERA - liczne nowości na zimę
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Travelplanet - sprzedaż lepsza niż rok
OSAT: nie rekomendujemy współpracy z dwoma
Wyższy podatek turystyczny w
Branża wydarzeń i spotkań wnosi dużo do
Wakacje.pl prognozują udaną
Turyści spędzili 9 godzin w zamknięciu
Kto poleci z Babimostu do Warszawy?
Biuro Atena z Oświęcimia odwołuje wycieczki
Neckermann daje zniżki seniorom
Chiny, a nasz produkt turystyczny
Samolot LOT-u wylądował poza pasem