Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Wynajme apartament Wlochy Poludniowe
- B.P. Itaka Chorzów zatrudni pracownika z...
- Doradca Klienta WAKACJE.PL
- Rainbow Szczecin Kaszubska
- Specjalista ds. Turystyki kulturowej i...
- TUI Racibórz
- Travelplanet.pl Gliwice - Specjalista ds....
- Pilot wycieczek Zakynthos
- Poszukujemy pilotów
- Pracownik biura podróży w Krakowie


Branża turystyczna mówi - zostań bohaterem
Gdy święta się zbliżają, nie można przejść obojętnym obok drugiego człowieka, nie ważne czy pracujesz w małej firmie, czy w wielkiej korporacji. Gdańska Organizacja Turystyczna, wspólnie z branżą turystyczną, przyłączyła się do działań Szlachetnej Paczki, dzięki której każdy z nas może zostać bohaterem i zmieniać świat na lepsze poprzez zaangażowanie się w działania non-profit. Podkreślając tym samym ważność idei dzielenia się z potrzebującymi.
Chcemy, aby każdy Partner zaangażowany w projekt odkrywał swoją wartość, potencjał i nowe możliwości, a potem chciał dzielić się tym z innymi, podkreśla Lucyna Augustyn z Działu Promocji Gdańskiej Organizacji Turystycznej. Wzrastanie wymaga wysiłku, uważności i pracy nad sobą, jest pokonywaniem własnych słabości i barier dla siebie i dla innych. W tym roku Gdańska Organizacja Turystyczna postanowiła pomóc rodzinie, która została doświadczona przez los. To nigdy nie jest prosty wybór, gdyż rodzin takich jest wiele. Zapominamy jednak, że i wiele jest możliwości pomocy.
Akcja zbierania potrzebnych rzeczy zakończyła się w iście sprinterskim tempie, już po pierwszym dniu brakowało kartonów do pakowania, co jednak nie stanowiło większej przeszkody. Wiemy, że uśmiechy na twarzach dzieci z potrzebującej rodziny będą idealną nagrodą za włożony wysiłek i tym samym zachęcą większą ilość firm i osób prywatnych do przyłączenia się do akcji w przyszłym roku.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
Polacy chętnie odwiedzali
Dział dla turystów:
Katowice Airport ostrzega przed
IGHP: początek roku tradycyjnie przyniósł hotelom niską
Starsze aktualności:
Hotelarze i kwaterodawcy z nowymi
NEKERA - liczne nowości na zimę
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Travelplanet - sprzedaż lepsza niż rok
OSAT: nie rekomendujemy współpracy z dwoma
Wyższy podatek turystyczny w
Branża wydarzeń i spotkań wnosi dużo do
Wakacje.pl prognozują udaną
ULC: lotniska obsłużą więcej pasażerów
Zakopane za pół ceny - akcja zakończona sukcesem
Nowe lokale na rynku gastronomicznym
Krajowe połączenia lotnicze coraz atrakcyjniejsze
Rynek nieruchomości hotelowych pnie do przodu
Lotnisko Wrocław Strachowice - zmiany w rozkładzie lotów
Które muzeum najczęściej odwiedzają turyści?
Pasażerowie skarżą się na przewoźników
MSZ ostrzega przed podróżami do Afryki
Lotnicze wzloty i spadki w 2014 roku