Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Biuro franchisingowe BP ITAKA.
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
WizzAir zgubił bagaże polskich podróżnych
Zagubienia i uszkodzenia bagażu to sytuacje, z którymi zazwyczaj borykają się pojedynczy podróżni. Tym razem jednak WizzAir wysłał walizki wszystkich pasażerów jednego lotu do zupełnie innego miasta.
Ofiarami karygodnego zaniedbania stało się 150 osób lecących z Rzymu do Gdańska. Po wylądowaniu okazało się, że linie lotnicze wysłały ich bagaże do... Rumunii. Wszyscy dowiedzieli się o zajściu, kiedy już oczekiwali na odbiór swoich walizek. Pasażerów poproszono o wypełnienie reklamacji i odesłano do domu. Wśród poszkodowanych znalazły się osoby, które w zaginionym bagażu miały klucze do domów i samochodów.
"Sytuacja była mocno stresująca. Niektórzy ludzie byli bez kluczy do mieszkań czy samochodów, większość marynarki i kurtki miała w bagażach, więc w krótkim rękawku wracali do domów o północy, przy temperaturze 8 stopni" - opowiedział o całym zajściu jeden z poszkodowanych podróżnych. Wielu pasażerom puściły nerwy mimo, że w punkcie reklamacji starano się obsłużyć ich jak najszybciej.
Całą sytuację komentuje Michał Dargacz z Portu Lotniczego w Gdańsku - "Wszystko jedno, kto czego nie dopełnił na lotnisku Rzym Ciampino, winny jest przewoźnik. Do takich sytuacji dochodzi bardzo rzadko, u nas po raz pierwszy, odkąd pamiętam".
Zaginione bagaże już udało się odzyskać. W ciągu dwóch dni wszystkie dotarły do Gdańska. Powody zdarzenia są obecnie wyjaśniane przez WizzAir.
Zgodnie z prawem za bagaż rejestrowany od momentu jego nadania, aż odbioru przez właściciela na docelowym lotnisku odpowiada przewoźnik.
Na całym świecie statystycznie gubi się średnio 9 walizek na 1000 pasażerów.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Przewoźnik gubi bagaże pasażerów
[2013-10-23 19:27 164.126.8.*]
A kto to widział zostawiać w bagażu głównym klucze?! A może jeszcze gotówke!? A głowę? Niestety bagaże gubią sie i trzeba taką sytuację przewidzieć. Magda.pilot wycieczek odpowiedz »
Dział dla turystów:
Długie weekendy w 2025 zachęcają do
Modlin inwestuje i zwiększy
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Dział transport:
Ryanair popiera politykę zerowej
Modlin inwestuje i zwiększy
Zrównoważony rozwój ważny dla
Lotnisko Chopina pobiło swój
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Starsze aktualności:
Branża piwowarska liczy na
PIG: Miało być wsparcie dla turystyki i gastronomii, a jest miesiąc
Tajlandia dofinansuje leczenie
Wszystkie hotele należące do Clustra IHG Hotels and Resorts z certyfikatem Green
Przedłużenie kontroli na granicy z Niemcami problemem dla wielu
Grupa a&o zanotowała najlepszy rok w swojej
Wzrost cen wyjazdów turystycznych
ECTAA uruchamia program Ambasadorów Branży
eSky celuje w klientów biur
Polak najlepszym szefem kuchni w hotelach Select Services sieci
Zapraszamy na Germany Travel
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Firma kosmetyczna otwiera kolejny hotel
Kolejny przewoźnik na portalu z biletami
Grecja: minister turystyki apeluje do turystów
Creme de la creme branży spotkań we Frankfurcie, czyli IMEX 2011 za nami!
Fala turystów zalała polskie Tatry
Pełen zwrot kosztów za niewykorzystaną wycieczkę
Qubus Hotel Gdańsk przyjazny dzieciom
Nowa wyszukiwarka dla agentów turystycznych
Nowy obiekt B&B już otwarty we Wrocławiu
Stewardessa tylko z męską opieką