Ogłoszenia
Ogłoszenia
- B.P. Itaka Chorzów zatrudni pracownika z...
- Doradca Klienta WAKACJE.PL
- Rainbow Szczecin Kaszubska
- Specjalista ds. Turystyki kulturowej i...
- TUI Racibórz
- Travelplanet.pl Gliwice - Specjalista ds....
- Pilot wycieczek Zakynthos
- Poszukujemy pilotów
- Rezydent Turystyczny - praca w Grecji.
- Pracownik biura podróży w Krakowie


Rusza kolejna edycja konkursu Hotel Przyjazny Rodzinie
Ruszyła siódma edycja kampanii i konkursu Hotel Przyjazny Rodzinie.
W sezonie 2014/2015 akcja zyskała nową, bardziej czytelną stronę internetową. Organizatorzy podjęli także pierwsze kroki, by logo Hotel Przyjazny Rodzinie było rozpoznawalne nie tylko na terenie Polski, ale całej Unii Europejskiej.
Obecnie trwa zbieranie zgłoszeń hoteli do tegorocznej edycji. Ten etap zakończy się 30 czerwca br., ale już w tej chwili można korzystać z nowej strony kampanii. Rodzice zyskali teraz możliwość łatwego wyszukiwania hoteli z aktualnym certyfikatem, z podziałem na regiony i województwa. Mają także dostęp do wielu istotnych informacji o zgłoszonych hotelach, a także o atrakcjach dla dzieci, nie tylko w danym hotelu, ale również w jego okolicy.
"Nowa strona kampanii spotkała się z bardzo dobrym przyjęciem zarówno wśród rodziców, jak i hotelarzy. Każdy z hoteli, biorących udział w VII edycji ma swoją podstronę, na której udostępniamy pełne informacje o jego usługach, otrzymane certyfikaty i statuetki oraz relacje z audytu Kapituły i Tajemniczego Gościa. Cieszę się bardzo, że Hotel Przyjazny Rodzinie to rozpoznawalna marka, która kojarzy się z wysoką jakością produktu hotelowego dla dzieci. Liczni rodzice potwierdzają, że kierują się naszymi audytami i dzięki temu mogą bez obaw wybierać hotele na rodzinne wyjazdy nawet w ostatniej chwili." - powiedziała Violetta Hamerska, Przewodnicząca Kapituły konkursu i pomysłodawczyni kampanii.
Siódma edycja jest jednocześnie pierwszą, która wyprowadza akcję poza granicę Polski.
W listopadzie ubiegłego roku logo HPR zostało zarejestrowane w Alicante i jest chronione na terenie Unii Europejskiej. Dodatkowo, organizatorzy planują więcej działań, przyciągających uwagę rodziców z zagranicy. Mają one zaprezentować Polskę i polskie hotele jako idealny cel na rodzinne weekendy i urlopy.
Niebawem pojawi się również angielska i niemiecka wersja strony www.rodzinawhotelu.pl, a związane z akcją hotele przygotowują oferty pod kątem rodziców z zagranicy.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
IGHP: początek roku tradycyjnie przyniósł hotelom niską
Starsze aktualności:
NEKERA - liczne nowości na zimę
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Travelplanet - sprzedaż lepsza niż rok
OSAT: nie rekomendujemy współpracy z dwoma
Wyższy podatek turystyczny w
Branża wydarzeń i spotkań wnosi dużo do
Wakacje.pl prognozują udaną
II Olimpiada Umiejętności
Orbis na rzecz ochrony najmłodszych
EasyJet wprowadza system przydziału miejsc
Zmiany w zarządzie Sfinks Polska
Polacy bagatelizują ubezpieczenia?
Nowe Eurowings rozpoczynają sprzedaż
Potrzebni wykwalifikowani kucharze i szefowie kuchni
Kto ma odwagę krytykować Gessler?
Kołobrzeg - Baltic Plaza Medi SPA**** zaprasza
cena biletu z grudziądza do warszawy.1 osoba normalny dzięki