Ogłoszenia
Ogłoszenia
- B.P. Itaka Chorzów zatrudni pracownika z...
- Doradca Klienta WAKACJE.PL
- Rainbow Szczecin Kaszubska
- Specjalista ds. Turystyki kulturowej i...
- TUI Racibórz
- Travelplanet.pl Gliwice - Specjalista ds....
- Pilot wycieczek Zakynthos
- Poszukujemy pilotów
- Rezydent Turystyczny - praca w Grecji.
- Pracownik biura podróży w Krakowie


O co pytają klienci biur podróży?
Trwa sezon urlopowy. Turyści masowo decydują się na wyjazd poza Polskę. Wielu powierzy losy swojego wypoczynku biurom podróży, inni zdecydują się na samodzielną wyprawę. To okres, w którym klienci zasypują biura pytaniami na temat szczegółów swoich wyjazdów.
Poniżej prezentujemy zestaw najczęściej zadawanych pytań przez turystów, opracowany przez Europejskie Centrum Konsumenckie.
O co najczęściej pytają klienci?
1. PODRÓŻ
- Czy bagaż z laptopem lub sprzętem do nurkowania należy dodatkowo ubezpieczyć?
- Kupujemy bilet lotniczy przez Internet, która z podanych cen jest ceną ostateczną?
- Co zrobić, gdy linie lotnicze zagubią lub zniszczą nasz bagaż?
- Jakie prawa ma pasażer w sytuacji opóźnienia lub odwołania lotu?
- Czy można uzyskać rekompensatę za opóźnienie pociągu lub autokaru?
- Na co zwrócić uwagę wypożyczając samochód za granicą?
2. ZAKWATEROWANIE
- Czy liczba gwiazdek zawsze odzwierciedla standard hotelu?
- W jaki sposób sprawdzić, czy hotel rzeczywiście wygląda jak na zdjęciach w katalogu?
- Czy po rezerwacji pokoju w hotelu za pośrednictwem Internetu można bez konsekwencji odstąpić od umowy?
- Wykupiliśmy wakacje w hotelu, czy można wysłać inną osobę, gdy przed planowanym wyjazdem okaże się, że nie możemy wykorzystać urlopu?
- Co zrobić, gdy standard hotelu jest niezgodny z zapewnieniami biura podróży?
3. ZAKUPY
- Czy można zwrócić towar bez wad kupiony w sklepie podczas urlopu w kraju w UE?
- Do kogo napisać reklamację, jeśli produkt zakupiony w UE okaże się wadliwy?
- Czy bank pobiera prowizję za płacenie kartą za granicą?
- Gdzie nie warto wymieniać pieniędzy?
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
TFG cieszy się z rekordowego 2024
Ruszył Promocyjny Program Wsparcia dla Spotkań i
UOKiK nałożył ogromną karę na
Dział dla turystów:
Katowice Airport ostrzega przed
IGHP: początek roku tradycyjnie przyniósł hotelom niską
Starsze aktualności:
NEKERA - liczne nowości na zimę
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Travelplanet - sprzedaż lepsza niż rok
OSAT: nie rekomendujemy współpracy z dwoma
Wyższy podatek turystyczny w
Branża wydarzeń i spotkań wnosi dużo do
Wakacje.pl prognozują udaną
II Olimpiada Umiejętności
Na jednej z Wysp Kanaryjskich budzi się wulkan
Ecco Holiday skorzysta z doświadczenia Wygody Travel
Bali zostanie zamknięte dla turystów?
Powstanie nowy tunel w Alpach?
Lotnisko w Poznaniu zostanie zamknięte na 3 tygodnie
Groupon nawiązał współpracę z Expedia
Przepis na sukces w gastronomii ma wiele składników
Rusza kolejna edycja konkursu Hotel Przyjazny Rodzinie
Jak przygotować hotelowy pakiet - oto jest pytanie