Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. rezerwacji rejsów - Gdańsk
- Praca w biurze podróży Galeria Podróży Olkusz
- WYGODA szuka instruktorów narciarstwa
- REZYDENT - TUNEZJA 2025
- Specjalista ds. Turystyki
- Biuro podróży
- Sprzedam Biuro Podróży
- REZYDENT, PILOT - TURCJA
- PASJONAT TURYSTYKI POSZUKIWANY
- BP ITAKA - KRAKÓW - Specjalista ds. Turystyki
Nowoczesne technologie wkraczają do łódzkich hoteli
Łódzkie hotele - Centrum, Savoy, Światowit, Polonia oraz Mazowiecki przeżywają właśnie swoją drugą młodość. Dzięki wprowadzeniu zaawansowanych technologicznie rozwiązań mogą być lepiej zarządzane i zapewnić jeszcze wyższy komfort pobytu swoim gościom.
Tradycja i funkcjonalność
Wspomniane hotele, prócz aspektu noclegowego, pełniły przed laty istotną dla miasta funkcję kulturalną, zapisując się trwale w historii Łodzi. Zabytkowy hotel Savoy jest na przykład miejscem akcji napisanej przez Józefa Rotha powieści z 1924 roku pt. Hotel Savoy. W hotelu przed laty działał klub literacki Pickwick, którego rezydentami byli m.in. Konstanty Ildefons Gałczyński, Józef Węgrzyn, Adolf Dymsza czy Leon Schiller. Z kolei w Hotelu Centrum kręcono sceny do polskiej komedii z lat osiemdziesiątych Piłkarski poker. Częstokroć odwiedzały go także takie sławy filmu i estrady jak David Lynch, Czesław Niemen czy Ewa Bem.
Choć rzeczone hotele do najmłodszych nie należą, nie pozostają jednak obojętne wobec innowacyjnych rozwiązań. Wiekowe, często zabytkowe obiekty z minionego stulecia zyskują dzięki nim na funkcjonalności i komforcie, jednocześnie nie tracąc tradycyjnego charakteru i stają się atrakcyjniejsze dla nowych klientów.
Nowe technologie pomagają zarządzać
Odpowiednie kierowanie kompleksem hotelowym wymaga właściwej organizacji wielu aspektów jego działania i obiektów wchodzących w jego skład. Dobrze o tym wie dwóch łódzkich biznesmenów, którzy zakupili pięć hoteli i poszukiwali możliwości bardziej efektywnego zarządzania nimi. Firma LSI Software wdrożyła więc system wspomagający zarządzanie całą siecią.
- Wprowadzenie zintegrowanego systemu zarządzania obejmującego wszystkie obszary funkcjonowania kompleksów, tchnęło nowego ducha w stare mury łódzkich hoteli. Ma on za zadanie kompleksowo wspierać zarządzanie siecią rozbudowanych obiektów. Wymaga to, aby program wspierał kierowanie bazą noclegową i restauracjami, a także personelem. Dzięki temu możliwe jest szybkie tworzenie rozmaitych statystyk i raportów, które wspomagają obsługę gości, ułatwiają planowanie działań i umożliwiają szybkie reagowanie na potencjalne problemy. Zintegrowanie systemów zarządzania poszczególnymi procesami i obiektami usprawnia także wykonywanie wielu zadań przez personel, skraca czas szkolenia pracowników, jak również ułatwia kierowanie finansami i kadrami w całej sieci - mówi Grzegorz Siewiera, prezes firmy LSI Software.
Wkrótce dla pięciu łódzkich hoteli uruchomiony zostanie także centralny system rezerwacji internetowej.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Opłata turystyczna to głupi pomysł, ale projekt jest w fazie
Wakacje nad Bałtykiem lepsze niż przed
HOTREC: Booking.com nie przestrzega ustawy o rynkach
Starsze aktualności:
Europejska turystyka odbija się po
Henley: Polski paszport mocniejszy od
Wyniki Lotniska Chopina znacznie powyżej
Najlepszy barman w Polsce zdradza trendy na 2024
TSUE: Poufność informacji dot. wypadków lotniczych kluczem do
Ratunkowe paczkomaty także we Wrocławiu i
W Wieliczce znów przeważają zagraniczni
Hotelu Bryza kusi tylko dźwiękiem
Nowa kawiarnia Starbucks w Warszawie
550 flisaków rozpoczęło sezon turystyczny
Ruszył pociąg Berlin-Gdynia-Express
Kraków źle zaplanował promocję turystyczną?
Powstanie hotel przy katowickim lotnisku
LOT prosi o zastrzyk finansowy
Nowa luksusowa kategoria hoteli we Francji
Zmiany na stanowiskach w hotelach Novotel
Utrudnienia na francuskich lotniskach
LOT podpisuje umowę z Travelport
Korzystny wyrok w sprawie VAT-u dla biur podróży