Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Wynajme apartament Wlochy Poludniowe
- B.P. Itaka Chorzów zatrudni pracownika z...
- Doradca Klienta WAKACJE.PL
- Rainbow Szczecin Kaszubska
- Specjalista ds. Turystyki kulturowej i...
- TUI Racibórz
- Travelplanet.pl Gliwice - Specjalista ds....
- Pilot wycieczek Zakynthos
- Poszukujemy pilotów
- Pracownik biura podróży w Krakowie


Niegrzeczny Ryanair
W ostatnich dniach gęsta mgła paraliżuje polskie lotniska. Z jej powodu samolot Ryanaira, lecący z Dublina, zamiast wylądować w Poznaniu poleciał na Berlin Schonefeld. Nie byłoby w tym problemu, gdyby nie to, że polscy pasażerowie zostawieni zostali w Berlinie na pastwę losu.
Irlandzki przewoźnik obiecał, iż podstawi autokary, by pasażerowie wrócili do Poznania. Niestety z obietnicy się nie wywiązał. Ludzie musieli wracać na własną rękę.
Pasażerowie na próżno szukali także biura Ryanaira na berlińskim lotnisku. Przewoźnik nie ma bowiem przedstawicielstwa w tym porcie.
- Faktycznie, z naszej wiedzy wynika, że Ryanair tego lotniska nie obsługuje. Ale to nie zwalnia przewoźnika z obowiązku dowiezienia pasażerów do portu docelowego - mówi rzeczniczka Ławicy Hanna Surma. Dodaje, że w takim przypadku firma powinna skontaktować się z innym działającym na tym lotnisku biurem, które zorganizuje autokary albo wypłaci podróżnym pieniądze, by mogli kupić sobie bilet do Poznania. - Jeżeli tak się nie stało, pasażerowie mogą dochodzić swoich praw i żądać zwrotu pieniędzy - dodaje rzeczniczka Ławicy.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Ryanair zapomniał o swoich pasażerach?
[2012-10-23 11:21 83.31.248.*]
typowa "zagrywka" Ryanair'a, wyrolować i oszukać pasażerów. Podobnie zrobili lądując w Brukseli zamiast w Beauvais, tylko, że wtedy powiedzieli o tym pasażerom a oni nie chcieli wysiąść to zgasili im światła i zamknęli toalety, po prostu cyrk na kólkach !!! Teraz pewnie nic nikomu nie powiedzieli i uciekli zostawiając pasażerów odpowiedz »
Ryanair zapomniał o swoich pasażerach?
[2012-11-02 14:31 89.100.62.*]
Powiedzieli ze autobusy czekaja wiec ludzie wyszli i to byl koniec. Kasy nie oddadza. odpowiedz »
Dział dla turystów:
Katowice Airport ostrzega przed
IGHP: początek roku tradycyjnie przyniósł hotelom niską
Starsze aktualności:
Hotelarze i kwaterodawcy z nowymi
NEKERA - liczne nowości na zimę
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Travelplanet - sprzedaż lepsza niż rok
OSAT: nie rekomendujemy współpracy z dwoma
Wyższy podatek turystyczny w
Branża wydarzeń i spotkań wnosi dużo do
Wakacje.pl prognozują udaną
Najstarszy McDonalds w Polsce zamknięty
Nowy dyrektor egipskiego biura ds. turystyki
Inauguracja nowej edycji kampanii 7 cudów Mazur
Plebiscyt na najlepsze schronisko Małopolski
Grupa Louvre Hotels Group otwiera nowe hotele w Rosji i Algierii
Eurotunnel strajkuje. Rezerwacja biletów na weekend wstrzymana
Będą wyższe kary w gastronomii
Pracownica biura podróży zatrzymana przez policję
Brak podziału praw przewozowych pogrąża Polskę
Wiosenne specjały w restauracjach Marriottu
Branża turystyczna otrzymała potężny zastrzyk finansowy