Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Wynajme apartament Wlochy Poludniowe
- B.P. Itaka Chorzów zatrudni pracownika z...
- Doradca Klienta WAKACJE.PL
- Rainbow Szczecin Kaszubska
- Specjalista ds. Turystyki kulturowej i...
- TUI Racibórz
- Travelplanet.pl Gliwice - Specjalista ds....
- Pilot wycieczek Zakynthos
- Poszukujemy pilotów
- Pracownik biura podróży w Krakowie


Złota współpraca StayPoland.com
System rezerwacji StayPoland.com gruntownie odnowił stronę internetową i w nowej szacie z hasłem "Polska. idealnie" zacieśnia współpracę ze "Złotym Standardem". Od teraz profil każdego hotelu uhonorowanego tym godłem wyróżniony będzie na StayPoland.com znakiem certyfikacji.
- Od samego początku StayPoland.com jest patronem Programu Złoty Standard - podkreśla dyrektor serwisu Tomas Zukal. - Naszą wspólną misją jest promowanie najlepszych obiektów noclegowych w Polsce. Doceniamy dobrze przemyślane kryteria wyboru obiektów otrzymujących certyfikację Złotego Standardu. Na stronie StayPoland.com nie może zabraknąć informacji o tym, które obiekty spełniają najwyższe standardy obsługi gości hotelowych.
Ogólnopolski program oceny jakości obsługi gości "Złoty Standard" ma na celu podnoszenie jakości obsługi gości w polskich obiektach hotelowych. Certyfikowane obiekty są wyłaniane w toku szczegółowych i co ważne bezpłatnych audytów, obejmujących najważniejsze obszary funkcjonowania hotelu, w tym: proces rejestracji i obsługi w ogóle, przygotowanie pokoju, poziom obsługi w restauracji, poziom komunikacji w językach obcych, dostępność i atrakcyjność oferty promocyjnej i dodatkowej np. dla grup biznesowych, szkoleniowych czy integracyjnych.
Udział w programie biorą zarówno zainteresowane obiekty, jak i te zgłaszane lub rekomendowane do certyfikacji przez gości.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
Polacy chętnie odwiedzali
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
POT promuje Polskę w Europie i
Powstaje wielka grupa serwisów
TSUE: Włoskie regulacje dot. Airbnb, czy Expedii niezgodne z prawem
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Starsze aktualności:
Hotelarze i kwaterodawcy z nowymi
NEKERA - liczne nowości na zimę
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Travelplanet - sprzedaż lepsza niż rok
OSAT: nie rekomendujemy współpracy z dwoma
Wyższy podatek turystyczny w
Branża wydarzeń i spotkań wnosi dużo do
Wakacje.pl prognozują udaną
LOT: nowym prezesem zostanie były prezes?
Po pracy nie zapomnij o odnowie biologicznej
Kategoryzacja potrzebna od zaraz
Pyrzowice: I kwartał gorszy, w kwietniu wiele nowości
MSW radzi: wyrób paszport i to szybko!
Lotnisko w Jasionce: nowy terminal rusza 17 kwietnia