Ogłoszenia
Ogłoszenia
- TRAVELAND A.T.w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- Wakacje.pl Warszawa-Żoliborz zatrudni Specjalistę
- Denar - Travel zatrudni sprzedawcę usług...
- Młodszy Specjalista ds. Turystyki / Specjalista...
- Konsultant ds. SPRZEDAŻY PRODUKTU TURYSTYCZNEGO
- biuro multiagencyjne w centrum handlowym we...
- Rezydent Turystyczny - TUNEZJA
- Specjalista ds Turystyki
- Główny rezydent biura podróży/ Head Rep
- Pilot wycieczek - Polska i Europa
Wystartuje nowa kampania promująca Polskę
Od początku czerwca w zagranicznych stacjach telewizyjnych zacznie być emitowany spot promujący Polskę. Przewidywana kampania wizerunkowa zakłada również promocję w mediach społecznościowych.
Spot promujący Polskę będzie emitowany w stacjach: BBC, CNN, SkyNews i Eurosport. Jak podaje MSZ wyboru stacji dokonano za rekomendacją międzyresortowej komisji konkursowej. Wykonawcą spotu została agencja Saatchi & Saatchi Poland Sp. z o.o.
Zdaniem resortu spraw zagranicznych głównym celem kampanii będzie przybliżenie Europejczykom przemian cywilizacyjnych, jakie zaszły w Polsce po 1989 r.
Promocja i emisja spotu w mediach zagranicznych mają kosztować ok. 8,4 mln zł. Jak podaje ministerstwo kampania będzie sfinansowana ze środków unijnych. Wartość działań PR w mediach społecznościowych jest oceniana na ok. 2 mln zł plus VAT.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Nowa kampania promująca Polskę
[2014-05-19 12:44 80.52.226.*]
saatchi&saatchi - wygoniony z australii ...przytulony w Polsce. jaki dobry jest nasz kraj.....dla cudoziemców?
wiadomo przeciez , nasi nieudacznicy .... juz wszyscy pracują zagranicą! odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
UN Tourism: Turystyka odbudowała się po
Enter Air powiększa bazę
Województwo pomorskie ogłosiło konkurs ofert na rozwój turystyki i
Dział centra informacji i promocji:
ECTAA ogłosiła Preferowany Kierunek Podroży na rok
Kraków wśród wybranych przez
Starsze aktualności:
Stary Rynek i ratusz w Poznaniu znów
Niemcy stawiają na turystykę kulturalną i zrównoważone
Polki wydają więcej na
Jest porozumienie w sprawie jednolitej, europejskiej przestrzeni
Okiem ubezpieczyciela - gdzie podróżowali
Piotr Borys odpowiedzialny za turystykę w
64% Polaków planuje zwiększyć budżet na
GITD podsumowuje akcję Bezpieczny autokar-ferie
Wstępne porozumienie w sprawie rozporządzeń dot. danych pasażerów linii
Parlament Europejski przyjął nowe przepisy dotyczące wynajmu
Wrocław uruchamia aplikację mobilną na Euro 2012
Eurolot: zmiany w zimowym rozkładzie lotów
Co w Zakopanem na długi weekend
Koleje Śląskie wymagają dofinansowania
Najbezpieczniejsze linie lotnicze na świecie
Zimowy maraton saunowy w Termie Bania