Ogłoszenia
Ogłoszenia
- ogólnopolski Touroperator na sprzedaż
- Deluxe Travel Club szuka Specjalisty ds. Sprzedaży
- pilotaż/ kierowca busa
- TBO.COM POLSKA szuka KEY ACCOUNT MANAGERA
- Pilot na wyjazd 15-17.10.2025r.
- Specjalista ds turystyki Łódź
- ITAKA JASTRZĘBIE ZDRÓJ- SPECJALISTA DS TURYSTYKI
- pilot wyjazdu 14-16 października
- Kraków - Specjalista ds. Turystyki
- BP ITAKA - KRAKÓW - Specjalista ds. Turystyki


Wystartuje nowa kampania promująca Polskę
2014-05-16Od początku czerwca w zagranicznych stacjach telewizyjnych zacznie być emitowany spot promujący Polskę. Przewidywana kampania wizerunkowa zakłada również promocję w mediach społecznościowych.
r e k l a m a
Spot promujący Polskę będzie emitowany w stacjach: BBC, CNN, SkyNews i Eurosport. Jak podaje MSZ wyboru stacji dokonano za rekomendacją międzyresortowej komisji konkursowej. Wykonawcą spotu została agencja Saatchi & Saatchi Poland Sp. z o.o.
Zdaniem resortu spraw zagranicznych głównym celem kampanii będzie przybliżenie Europejczykom przemian cywilizacyjnych, jakie zaszły w Polsce po 1989 r.
Promocja i emisja spotu w mediach zagranicznych mają kosztować ok. 8,4 mln zł. Jak podaje ministerstwo kampania będzie sfinansowana ze środków unijnych. Wartość działań PR w mediach społecznościowych jest oceniana na ok. 2 mln zł plus VAT.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Uwaga! Serwis nie bierze odpowiedzialności za wypowiedzi na forum. Ewentualne naruszenia regulaminu serwisu prosimy zgłaszać Administratorowi po przez stronę Kontakt
Nowa kampania promująca Polskę
[2014-05-19 12:44 80.52.226.*]
saatchi&saatchi - wygoniony z australii ...przytulony w Polsce. jaki dobry jest nasz kraj.....dla cudoziemców?
wiadomo przeciez , nasi nieudacznicy .... juz wszyscy pracują zagranicą! odpowiedz »r e k l a m a
Dział biura turystyczne:
Parlament Europejski poparł przepisy, które ułatwią zawieszanie prawa do podróży bezwizowych do
Czy eSky namiesza
Itaka spotkała się z przedstawicielami biur
Kto został laureatem Konkursu na Najlepszy Produkt
Dział centra informacji i promocji:
Młodsze pokolenie oczekuje zielonego
Wielkopolska promuje się w
Szczyrk 2.0 - wielkie plany małego
Starsze aktualności:
Travelplanet: dwukrotny wzrost
Opłata turystyczna to głupi pomysł, ale projekt jest w fazie
Gdzie chcieliby polecieć
Wakacje nad Bałtykiem lepsze niż przed
HOTREC: Booking.com nie przestrzega ustawy o rynkach
Wrocław uruchamia aplikację mobilną na Euro 2012
Eurolot: zmiany w zimowym rozkładzie lotów
Co w Zakopanem na długi weekend
Koleje Śląskie wymagają dofinansowania
Najbezpieczniejsze linie lotnicze na świecie
Zimowy maraton saunowy w Termie Bania