Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Rezydent/Asystent rezydenta EXIMTOURS w TUNEZJI
W Poznaniu warto trafić do Małopolski
Małopolska. Tu warto trafić - pod takim hasłem, poprzez Małopolski System Informacji Turystycznej (MSIT), region będzie promował się na tegorocznych targach turystycznych Tour Salon. Warto trafić - bo to nie tylko jeden z bardziej atrakcyjnych turystycznie regionów w Polsce, ale i dlatego, że w Poznaniu zaprezentuje się na niezwykłym, koralowym stoisku. Będzie też na nie łatwo trafić: jak przystało na system informacji turystycznej, przewidziano szereg interesujących form zachęcania i ułatwiania zwiedzającym odwiedzin.
Województwo Małopolskie jest w tym roku regionem partnerskim Targów Regionów i Produktów Turystycznych Tour Salon. To między innymi dzięki tej pozycji Małopolska w sposób szczególny będzie się promowała w Poznaniu.
- Prezentacja regionu na najważniejszych targach turystycznych w Polsce to okazja do spotkania z naszą bogatą ofertą turystyczną i słynną gościnnością. Koralowa, multimedialna prezentacja, jaką przygotowaliśmy dla wszystkich odwiedzających targi, skrywa wszystko, czym chlubią się Małopolanie - zapowiada Marek Sowa, marszałek Województwa Małopolskiego.
Motywem przewodnim prezentacji targowej jest czerwony Koral Małopolski. Jest on od kilku lat konsekwentnie stosowany jako symbol marki turystycznej regionu. W Poznaniu będzie można zobaczyć jego nową, spektakularną odsłonę. Głównym elementem wystroju stoiska będzie bowiem podwieszony sznur ogromnych czerwonych kul-korali. Na ekranach umieszczonych we wnętrzach wybranych korali, niczym w klasycznym fotoplastykonie, wyświetlane będą tematyczne prezentacje fotografii w nowoczesnej technologii 3D, przedstawiające szeroką paletę atrakcji Małopolski. Czerwone kule będą wyeksponowane na kontrastującym granatowym tle z zielonymi akcentami, czyli w barwach wynikających z identyfikacji wizualnej MSIT. Goście stoiska będą częstowani zielonymi jabłkami prosto z małopolskich sadów, a także zieloną "wodą firmową" z oryginalnego, popularnego w latach PRL, a dziś oldskulowego w kształcie, dystrybutora.
Poprzez prezentację na targach poznańskich region chce w szczególny sposób zwrócić uwagę na ofertę Małopolskiego Systemu Informacji Turystycznej (MIST). W MSIT czekają na turystów informatorzy dysponujący wiedzą i doświadczeniem, służący pomocą w zakresie, który umożliwi indywidualne zaplanowanie trasy, zgodnie z osobistymi oczekiwaniami i zainteresowaniami. Kompleksowa informacja o walorach turystycznych Małopolski, jednolita i bogata gama wielojęzykowych wydawnictw z ofertą turystyczną regionu, w tym wydawnictwa dla osób niewidomych i słabo widzących, oznakowanie turystyczne regionu, baza obiektów noclegowych i gastronomicznych z całego regionu, a nade wszystko kompetentni informatorzy - to atuty jednostek IT w ramach MSIT.
MSIT to projekt realizowany przez Województwo Małopolskie wraz z 25 gminami i powiatami z Małopolski w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013.
Nieprzypadkowo więc na Tour Salon 2012 przygotowano szereg propozycji, które mają zachęcić gości targów do odwiedzenia stoiska Małopolski, ale także ułatwić dotarcie do niego, często w nietypowy sposób. Zwiedzający targi z pewnością natkną się na jeden z dziesięciu drogowskazów kierujących do stoiska województwa. A żeby dostać się tam tak wygodnie, jak zwiedza się Małopolskę korzystając z pomocy MSIT, warto wsiąść do Koralowego Wehikułu krążącego po terenie targów. Z kolei w holu wschodnim Międzynarodowych Targów Poznańskich, gości witać będzie multimedialny koral z pięcioma ekranami. Wyświetlana na nich projekcja specjalnie dobranych, trójwymiarowych zdjęć zachęcać będzie do skorzystania z uroków zimy w Małopolsce.
Kolejny powód, dla którego warto trafić na stoisko Małopolski, to zaplanowane dla gości konkursy z nagrodami. Wśród nich będą zaproszenia na loty balonem widokowym w Krakowie (przy dobrej pogodzie można stamtąd zobaczyć Tatry i Babią Górę!).
Nawet jednak spojrzenie z podniebnej perspektywy może nie wystarczyć, by w pełni docenić turystyczne walory Małopolski. - Jak najpełniej skorzystać z jej bogactwa podpowiedzą informatorzy z Małopolskiego Systemu Informacji Turystycznej - zapewnia marszałek Marek Sowa i zachęca: - Serdecznie zapraszamy na stoisko Małopolski podczas targów turystycznych TOUR SALON w Poznaniu oraz na portal Visitmalopolska.pl. Małopolska..., tu warto trafić!
Organizatorem prezentacji województwa na Tour Salon 2012 jest Województwo Małopolskie wspólnie z Małopolską Organizacją Turystyczną.
Małopolska na targach Tour Salon 2012: hala 5, stoisko nr 187A.
Komentarze
Tagi:
Dział targi, konferencje, workshop:
Polska zyskuje w
Nowe Trendy w Turystyce już za
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
TSUE: Włoskie regulacje dot. Airbnb, czy Expedii niezgodne z prawem
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Starsze aktualności:
Przedłużenie kontroli na granicy z Niemcami problemem dla wielu
Grupa a&o zanotowała najlepszy rok w swojej
Wzrost cen wyjazdów turystycznych
ECTAA uruchamia program Ambasadorów Branży
eSky celuje w klientów biur
Polak najlepszym szefem kuchni w hotelach Select Services sieci
Zapraszamy na Germany Travel
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Wakacje.pl kuszą doświadczonych
Co czeka gości krakowskich Targów?
Śledztwo w sprawie OK Services
Wygodniej z Bydgoszczy do Warszawy
Wokół łódzkiego lotniska powstanie miasteczko?
Za pobyt w Toruniu zapłacisz więcej
Godło Jakości dla Zespołu Uzdrowisk Kłodzkich
Biura: lepsza sprzedaż, mniej agentów
Hotel znanej sieci na sprzedaż
Hilton Worldwide zdradził sekret
Wygraj wakacje z Why Not Travel
Boeing stracił kontrolę podczas lądowania
Ta kampania może zagrozić turystyce
Aero.pl odpowiada na potrzeby klientów