Ogłoszenia
Ogłoszenia
- REZYDENT, PILOT - TURCJA
- PASJONAT TURYSTYKI POSZUKIWANY
- BP ITAKA - KRAKÓW - Specjalista ds. Turystyki
- Travel Creator - Specjalista ds. turystyki...
- Przewodnik, pilot po USA
- Opiekun klienta - turystyka kolonijna
- Poprowadź z nami biuro podróży
- Poszukiwany pilot po Dreźnie
- wychowawca na zimowisku
- Specjalista ds. Turystyki
Samsung wprowadza innowacje do hoteli
W sierpniu firma Samsung Electronics rozpoczęła nową kampanię informacyjną, prezentującą rozwiązania dla branży hotelarskiej.
Kampania obejmie swoim zasięgiem zarówno prasę jak i Internet. Jej początkiem jest start internetowej strony telewizji hotelowej. Zarządcy i managerowie obiektów mogą na niej znaleźć szczegółowe informacje dotyczące rozwiązań systemowych dla hoteli oferowanych przez Samsung Electronics: Lynk™ Sinc oraz Lynk™ Reach.
Samsung Lynk™ Sinc to rozwiązanie dla hotelarzy dużych obiektów 3,4 i 5 gwiazdkowych, którzy chcą oferować swoim klientom spersonalizowane usługi. System umożliwia zdalne zarządzanie w pełni multimedialnymi treściami wyświetlanymi na ekranach telewizorów. Dzięki czemu, każdy z hotelowych gości otrzymuje przydatne dla siebie informacje np. na temat hotelu, oferowanych usług, czy okolicy. System pozwala także na przywitanie gościa z imienia i nazwiska w wybranym języku, a także podgląd swojego rachunku oraz możliwość szybkiego wymeldowania się.
Samsung Lynk™ Reach to oprogramowanie stworzone z myślą o małych obiektach, których właściciele nie chcą inwestować w kosztowną infrastrukturę sieciową. To bezpłatne rozwiązanie pozwala na centralne zarządzanie treścią we wszystkich hotelowych telewizorach poprzez zwykły kabel antenowy. System umożliwia także zarządzenie ustawieniami telewizorów, m.in. regulację parametrów urządzenia (np. domyślnej głośności), ustawianie kanału startowego czy wyświetlanie paska informacyjnego na dole ekranu.
Strona daje dostęp do specjalnego konfiguratora, który umożliwia każdego z systemów. Dzięki niemu każdy użytkownik strony może w łatwy i szybki sposób sprawdzić, który system najbardziej pasuje do jego biznesu - jego możliwości, wymogów i oczekiwań.
Dodatkowo skanując smartfonem QR Code użytkownik może sprawdzić jak działa system oraz w jak prosty sposób można zdalnie zarządzać treścią na ekranie telewizora w każdym pokoju hotelowym.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Wakacje nad Bałtykiem lepsze niż przed
HOTREC: Booking.com nie przestrzega ustawy o rynkach
Starsze aktualności:
Wyniki Lotniska Chopina znacznie powyżej
Najlepszy barman w Polsce zdradza trendy na 2024
TSUE: Poufność informacji dot. wypadków lotniczych kluczem do
Ratunkowe paczkomaty także we Wrocławiu i
W Wieliczce znów przeważają zagraniczni
POT: Połowa Polaków planuje wyjazdy w sezonie
Najpopularniejsze kierunki citybreak w 2023
Większość Polaków wyjedzie w
TSUE rozpatrzył skargę Wizz Air na pomoc dla linii
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Co kryje się w nowych katalogach TUI
Tajemnica basenów termalnych - dlaczego są tak niezwykłe?
PLL LOT notuje wzrost liczby pasażerów
Nowy dyrektor zarządzający w Marco Polo Travel
Zamach na turystów w Bułgarii - trwa śledztwo
Gdzie Dominium Pizza otworzy sezonowe lokale
Questing - nowy sposób uprawiania turystyki
SAS Social Flight, za darmo do Kopenhagi!
Egipt: bomba w libijskim samolocie
Itaka udostępnia aplikacje mobilne
UNWTO nagrodziła firmy z branży turystycznej
Szczecin: jedzenie w knajpach za pół ceny
Który region narciarski jest dla nas odpowiedni?
Urzędy Marszałkowskie zajmą się kształtowaniem krajobrazu w regionach?
tui podpisuje umowy z Agentami pomimo, ze Prezes mowil co innego