
Ruszyła II edycja programu Biuro podróży przyjazne zdrowiu turysty
2014-09-01W piątek rozpoczęła się II edycja programu "Biuro podróży przyjazne zdrowiu turysty", którego ideą inicjatywy jest zaangażowanie biur podróży w całej Polsce w informowanie turystów o zagrożeniu, jakie stanowią choroby tropikalne występujące w wielu rejonach świata oraz o dostępnych sposobach ich profilaktyki.
r e k l a m a
W tym roku proces edukowania klientów-turystów będzie przebiegał jeszcze wygodniej i nowocześniej - przy użyciu technologii kodów QR.
Program "Biuro podróży przyjazne zdrowiu turysty" powstał, aby wyłonić biura, które wykazują się społeczną odpowiedzialnością w branży oraz zachęcić wszystkie inne do podnoszenia swoich kompetencji. Każde zgłoszone w ubiegłym roku biuro otrzymało komplet atrakcyjnych materiałów edukacyjnych przeznaczonych do dystrybucji wśród klientów, tytuł i certyfikat - "Biuro podróży przyjazne zdrowiu turysty", a także zostało oficjalnie umieszczone w specjalnej zakładce poświęconej programowi na stronie SzczepieniaDlaPodrozujacych.pl. Do inicjatywy dołączyło 360 biur podróży z całej Polski.
Co roku wielu Polaków udaje się w podróż do egzotycznych rejonów świata na wakacje, w podróż służbową lub w celach zarobkowych. Zakup wycieczki w biurze podróży to idealny moment, by biuro podróży poinformowało klienta o możliwych schorzeniach, sposobach ich profilaktyki oraz zarekomendowało wizytę w najbliższej placówce medycyny podróży.
W II edycji programu wszystkim dotychczas certyfikowanym biurom oferowane są specjalne kody QR, które mogą być odczytywane przez popularne urządzenia mobilne np. smartfony, tablety. Już w biurze, turysta może zapoznać się ze stroną www.szczepieniadlapodrozujacych.pl, na której można znaleźć informacje na temat bezpiecznej egzotycznej podróży oraz szereg aplikacji umożliwiających m.in.: znalezienie najbliższej placówki medycyny podróży, sprawdzenie, jakie choroby występują w konkretnym kraju na świecie czy skierowanie indywidualnego zapytania do eksperta medycyny. Od maja 2014 roku strona posiada również swoją oficjalną odsłonę na Facebooku.
"Wydruk materiałów dla tysięcy klientów w całej Polsce jest bardzo kosztowny. Zdajemy sobie sprawę, że coraz częściej klienci poszukują informacji w internecie i korzystają z nowoczesnych technologii w codziennym życiu. Dlatego też, zależy nam na odsyłaniu ich na stronę www.szczepieniadlapodrozujacych.pl, gdzie znajdą wszelkie interesujące ich treści i wydrukują sobie we własnym zakresie preferowaną zawartość. Takie rozwiązanie jest nie tylko efektywne kosztowo, ale również ekologiczne" - informuje Wojciech Sobczak-Wojeński z biura organizacyjnego programu. "W II edycji programu nie prowadzimy naboru nowych biur. Chcemy dać szansę na promocję wszystkich dotychczasowym 360 partnerom, którzy w obecnym sezonie wakacyjnym stanowią wyznacznik dla reszty branży" - dodaje.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Uwaga! Serwis nie bierze odpowiedzialności za wypowiedzi na forum. Ewentualne naruszenia regulaminu serwisu prosimy zgłaszać Administratorowi po przez stronę Kontakt
Rusza II edycja programu
[2014-09-01 12:33 85.221.173.*]
Zdaje się że ktoś znów wziął kasę za coś co od dawna dzieła! Bez udziału państwa. Nikt przy zdrowych zmysłach nie wysyłał w tropiki turystów bez szczepień. Poza tym chyba jest wymagalne szczepienie przy wizowaniu? odpowiedz »
r e k l a m a
Dział biura turystyczne:
Travelplanet.pl i Wakacje.pl
Nowa linia charterowa dla
Europejskie Stowarzyszenie Przedsiębiorców Turystycznych rozpoczyna
Starsze aktualności:
Ile Polacy chcą wydać na
Rusza trzecia edycja konkursu Teraz Polska
Jak polskie obiekty szykują się do
McDonald`s przegrał przed Sądem
Czego boją się Polacy na
Jakich wakacji szukano w
Dofinansowania wycieczek dla szkół za 70 mln
Nowe kierunki w ofercie EXIM
Wenecja idzie dalej z
Prezes Polskiej Grupy Lotniczej
Zagłosuj w konkursie Polska Pięknieje
Wzrasta liczba kubańskich turystów
Polskie lotniska - jest naprawdę dobrze
Tworzenie szans dla młodych w branży hotelarskiej
Biura podróży, a kryzys gospodarczy
Zdradzamy kulisy rekrutacji na stanowisko animatora
Baltona - nowy terminal na wyłączność
Unia udostępni nasze dane osobowe
Sposób na zwiększenie frekwencji w pubach
Turystyka rozwoju - szkolenia dla branży turystycznej