Ogłoszenia
Ogłoszenia
- KRAKÓW - Specjalista ds. Sprzedaży Podróży
- Sprzedawca wycieczek luksusowych
- Szukasz partner? MICE EXPO!
- Specjalista/ka ds turystyki (Warszawa)
- Specjalista ds turystyki
- Kierownik Salonu Fostertravel.pl - Skórzewo...
- Kierownik Salonu Fostertravel.pl - Białystok
- Przewodnik Kulinarny/ Gdańsk
- Lokal W CH Nowa Sukcesja
- pilot PRAGA 6.12.2024
Aplikacja rozwiąże problemy turystów?
Linia lotnicza zniszczyła walizkę? Firma wypożyczająca samochody obciążyła konto wyższą kwotą niż umówiona? W pokoju hotelowym nie było klimatyzacji, a niemieckie biuro podróży nie odpowiedziało na reklamację?
Sezon wakacyjny dobiega końca. Wracający z zagranicznych wyjazdów turyści przywożą wspomnienia, zdjęcia, pamiątki. Niestety, niektórzy kończą urlop również z kłopotem.
Jak turyści mogą uniknąć problemów lub zminimalizować ich wystąpienie? Wystarczy być świadomym swoich praw i obowiązków jako konsument. Z pewnością ułatwi to aplikacja "ECC-Net: Travel", która zapewnia szybki dostęp do porad i podpowiedzi jak zachować się w danej sytuacji.
Specjalnie w czasie okresu urlopowego Sieć Europejskich Centrów Konsumenckich (ECC-Net) uruchomiło unikalną aplikację mobilną: "ECC-Net: Travel". Aplikacja pomaga konsumentom radzić sobie z trudnymi sytuacjami podczas ich wakacji za granicą. Ponadto zapewnia wiedzę prawną i wsparcie językowe (automatyczne tłumaczenie praw konsumenckich na 25 języków).
Aplikacja jest skoncentrowana wokół kilku podstawowych tematów: zakupy, wynajem samochodów, zakwaterowanie w hotelu, opieka medyczna, środki transportu (lotniczy, kolejowy autokarowy i morski). W sekcji "Dobrze wiedzieć" znajdują się inne przydatne informacje np. ważne numery telefonów i dane kontaktowe niezbędne w sytuacjach kryzysowych.
Aplikacja jest bezpłatna i działa również w trybie offline, dzięki czemu podróżni unikną pułapki roamingu.
Komentarze
Tagi:
Dział dla turystów:
TOO: opieszałość MSiT jest
Kolejny rekord w Katowice
Starsze aktualności:
TSUE rozpatrzył skargę Wizz Air na pomoc dla linii
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Nad Bałtykiem gotowi na ferie
Miasta apelują o uregulowanie najmu
Dokąd na ferie z biurem
Kraków Airport podsumowuje miniony
Niezły wynik lotniska w
Boeingi 737 MAX 9 uziemione w
Chorwacja z delikatnym wzrostem przyjazdów z
OLT Express bez wpływu na Rainbow Tours
Kolejna wpadka - Lublin leży w Azji
Trzeci hotel sieci B&B w Polsce
Gdynia: powstanie prototyp podwodnego hotelu
Chcieli ochrzcić lokal nazwiskiem gwałciciela
Turystyka winna rozkwita w Sandomierzu
Kraków: podróż z centrum do Balic coraz droższa
Nieznani sprawcy obrabowali szlak
Inspekcja Pracy oskarża, Sindbad się broni
Zmiana opłat za przeloty nad Syberią?
Nowy Dyrektor Generalny Wizz Air
Konkurs turystyczny dobiega końca