Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Manager produktu
- Specjalista ds. obsługi posprzedażowej Wrocław
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Pilot na wycieczkę do Czech
- referent d/s turystyki
- Pilot na Sardynię 24-28.04.2025
- Rezydent biura podróży 2025 na Krecie
- Kierownik biura podróży Wakacje.pl King Cross
- SPECJALISTA DS. MARKETINGU
- Specjalista ds. turystyki


Katastrofa pod Grenoble: nadal nieznane przyczyny wypadku autokaru
2009-08-27Nadal nie wiadomo co było konkretnie przyczyną wypadku polskiego autokaru pod Grenoble dwa lata temu.
r e k l a m a
Instytut Ekspertyz Sądowych w Krakowie otrzymał raport od francuskich biegłych w sprawie katastrofy. Raport nie jest jednoznaczny. Z dokumentu wynika, że trzeba uwzględniać wszystkie dotychczasowe hipotezy.
Do tej pory ustalono, że przyczyną wypadku mogło być: nieprawidłowe wykorzystanie układu hamulcowego w czasie jazdy przez kierowcę, niedostosowanie prędkości do warunków jazdy, nadmierne zużycie klocków hamulcowych, nieprawidłowa konserwację spowalniacza hydraulicznego.
Za około 2 miesiące pojawi się decyzja o ewentualnym umorzeniu sprawy, lub postawieniu komukolwiek zarzutów.
Katastrofa miała miejsce 22 lipca 2007 roku w pobliżu francuskiego Grenoble. W autokarze jechali polscy pielgrzymi: 26 pasażerów zginęło, a 24 zostało rannych. Pojazd runął ze stromego zbocza i zapalił się.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Uwaga! Serwis nie bierze odpowiedzialności za wypowiedzi na forum. Ewentualne naruszenia regulaminu serwisu prosimy zgłaszać Administratorowi po przez stronę Kontakt
Katastrofa pod Grenoble
[2009-08-27 19:31 79.186.88.*]
Eksperci mają rację.Nie mogą szukać winy mechanicznej,tylko wina to czynnik ludzki i to nie ten bezpośredni / czyli kierowca który poniósł śmierć/.
Szef - wysłał niedoświadczonego to 1
Za mało praktyki na sprzęcie ciężkim w tym na autobusie turystycznym tej klasy - to 2
I 3 czynnik który szybko zamilkł - TO NAMAWIANIE KIEROWCĘ PRZEZ PILOTKĘ DO JAZDY TĄ DROGĄ + LUDZIE BO PANI PILOT POWIEDZIAŁA,ŻE TO SZLAK NAPOLEONA. Niestety młody i uległ naciską i tu jest pies pogrzebany. Generalnie jest powiedziane w turystyce,że ma wykonywać polecenia pilota,ale on decyduje którędy ma prowadzić pojazd i tu może odmówić pilotowi.
Czy ktoś go uświadomił o tym - tego nie wiemy / raczej chyba nie/.
Pozdrawiam - turysta zawodowy odpowiedz »r e k l a m a
Dział prawo i podatki:
Komisja Europejska chce wesprzeć
Tajlandia zmieni przepisy
Karta pokładowa może wystarczyć do wykazania potwierdzonej rezerwacji na
Dział transport:
Nowa siatka połączeń z Katowice
Nowości w letniej siatce połączeń z Lotniska
Starsze aktualności:
Czego obawiają się Polacy jadący na
3/4 Europejczyków planuje wakacyjne
Ecco Travel oferuje specjalne
Strajk na lotnisku może wykluczyć odpowiedzialność za opóźniony
Nowe hotele z logiem B&B już
Accor rozbudowuje lifestylową
Majowe obłożenie zapowiada się
Nowy międzynarodowy touroperator wchodzi do
Ceny wyjazdów na sierpień lekko w
Koniunktura sprzyja hotelom, ale inwestycji wciąż jest
Ciechocinek: Villa Park - najnowocześniejsze spa w Polsce?
Czarne statystyki: we włoskich górach zginęło już 50 osób
Prognozy: Moskwa nową Mekką turystyczną
Kraków: regaty wioślarskie na Wiśle
Ryanair pyta LOT: Za co te opłaty?!
Dobra wiadomość dla restauratorów - jest szansa na niski VAT do 2010 r.
Studenckie wakacje w Bułgarii, Złote Piaski All Inclusive
Szukam zleceń Jako pilo wycieczek oraz przewodnik Wrocławski
Nowa lokalizacja dworca PKS w Kaliszu
Sfinks Polska podtrzymał prognozę zysku netto w 2006 roku
Dobre warunki narciarskie w Beskidach
Gdzie lubią wypoczywać Polacy?
ULC: zezwolenie na lotnisko w Bagiczu
Delta Air Lines i Northwest Airlines zadecydowały o fuzji
"Zmysłowy" wypoczynek na Wyspach Kanaryjskich
Nieprzyjemna podróż pociągiem międzynarodowym PKP
Paszporty bez lewego półprofilu!
Powstał hotel dla psów "Pieseczkowo"
Krzyże na Mazurach mają 300 lat
Ukraińcy skorzystają z doświadczeń Dolnego Śląska?
IX Festiwal Muzyki Dawnej Anima Musica w Trójmieście!