Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. turystyki
- KRAKÓW - Specjalista ds. Sprzedaży Podróży
- Sprzedawca wycieczek luksusowych
- Szukasz partner? MICE EXPO!
- Specjalista/ka ds turystyki (Warszawa)
- Specjalista ds turystyki
- Kierownik Salonu Fostertravel.pl - Skórzewo...
- Kierownik Salonu Fostertravel.pl - Białystok
- Przewodnik Kulinarny/ Gdańsk
- Lokal W CH Nowa Sukcesja
Nowa promocja Rainbow Tours
W dniu 3 lutego w Rainbow Tours wystartowała promocja "Festiwal Korzyści Przed Last Minute".
Promocja obowiązuje w ramach oferty Lato 2015. Z komunikacji przygotowanej przez Fat Baby klienci dowiadują się, że dokonując rezerwacji mogą otrzymać aż trzy wyjątkowe benefity: 0% zaliczki (do 14 dni), gwarancję zmiany rezerwacji gratis, oraz w zależności od wybranego rodzaju wyjazdu: voucher na kolejny wyjazd z Rainbow Tours lub voucher na wycieczkę fakultatywną.
Touroperator po raz pierwszy proponuje tak różnorodne rozwiązania do wyboru podczas jednej promocji.
"Bardzo zależało nam na tym, aby wszystkim tym Klientom, którzy właśnie teraz decydują się na rezerwację wakacji zaproponować coś wyjątkowego. Zazwyczaj jest tak, że w przedsprzedaży Klienci otrzymują największe rabaty, a ci, którzy nie mogą kupić z wyprzedzeniem czekają na last minute. My chcielibyśmy pokazać, że również takie miesiące jak luty mogą być atrakcyjne dla Klientów ze względu na ciekawe bonusy." - mówi Emilia Bratkowska, dyrektor produktu i marketingu w Rainbow Tours.
Strategię komunikacji Rainbow Tours oraz kreację dla wszystkich kanałów komunikacji przygotowała agencja Fat Baby. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Blueway Com.
Działania promocyjne obejmują swym zasięgiem: internet, radio, materiały BTL w oddziałach Rainbow Tours, oraz w sieci sprzedaży na terenie całego kraju, narzędzia direct mail, działania ambientowe. Kampania prowadzona jest na poziomie ogólnopolskim i lokalnym.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Promocja w Rainbow Tours
[2015-02-04 20:46 78.10.60.*]
Niech Rainbow po prostu obniży ceny, a nie wprowadza dziwne promocje... Poza tym biuro nie warte funta kłaków - bezczelna obsługa w Call Center, beznadziejne podejście do klienta, niemożliwość wyegzekwowania ustawowych praw. odpowiedz »
Nowa promocja Rainbow Tours
[2015-02-04 20:53 87.207.110.*]
jeszcze warunki współpracy i zabezpieczenia na poczet swojej działalności od Agentów zmieniają odpowiedz »
Nowa promocja Rainbow Tours
[2015-02-05 11:33 83.31.229.*]
To Rainbow jest, aż taki zły ? no, no ... odpowiedz »
Nowa promocja Rainbow Tours
[2015-02-07 23:42 37.31.13.*]
Rainbow zły, Itaka zła, Grecos też nie lepszy, to kto jest dobry ??? odpowiedz »
Nowa promocja Rainbow Tours
[2015-02-05 10:09 89.66.68.*]
No niestety t.zw. Promocja Przedsezonowa tego zasłuzonego TO jest wyrazem rozpaczy wobec dumpingowej polityki cenowej TUI Poland!. Katastrofalne straty w egzotyce pobytowej, fatalny system rez., ekstensywna polityka kadrowa i powierzchniowa, opryskliwa obsługa call-center, niskie prowizje i liczne ograniczenia w sieci dystrybucji, przestarzały produkt dopełniają czary goryczy!. A szkoda...., myslę ze niedługo akcjonariusze dadzą wyraz w wycenie tej spółki! odpowiedz »
Nowa promocja Rainbow Tours
[2015-02-05 10:20 93.175.78.*]
Jak czytam te wypowiedzi agentów na forum to robi się słabo: żaden organizator nie jest ok, wszyscy są źli, mają beznadziejne produkty, beznadziejną obsługę, beznadziejne prowizje. Ja z Rainbowem wyjeżdżam od lat i jestem zadowolona. Agenci może po prostu zmieńcie branżę skoro nie ma z kim współpracowac? W systemie rezerwacyjnym Rainbowa nie widzę nic beznadziejnego, w razie czego są też w Merlinie jak ktoś chce wydruki. odpowiedz »
Nowa promocja Rainbow Tours
[2015-02-06 04:49 78.8.19.*]
i bardzo dobrze - może wreszcie wtedy ta banda chciwych zarozumialców przetrze oczy i dostrzeże klienta, którego obecnie nie widzi. Ostatni hicior Rainbot to obligatoryjne pobieranie z góry opłaty za zniszczenie urządzeń typu tour giude, gdzie w katalogu jest zapis o tym, że i owszem pobiera się tę opłatę w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia urządzenia :-) - tak więc całe objazdówki płacą za nic, bo rzadko się zdarza, aby ktoś faktycznie zniszczył urządzenie. Nie wspomnę już o pobieraniu opłat za wstęp na stare miasto w jednym z marokańskich miast :-))))) To jest dopiero HIT sezonu !!! odpowiedz »
Starsze aktualności:
TSUE rozpatrzył skargę Wizz Air na pomoc dla linii
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Nad Bałtykiem gotowi na ferie
Miasta apelują o uregulowanie najmu
Dokąd na ferie z biurem
Kraków Airport podsumowuje miniony
Niezły wynik lotniska w
Boeingi 737 MAX 9 uziemione w
Chorwacja z delikatnym wzrostem przyjazdów z
Kraków: hotel Cracovia kończy działalność
Egipska branża turystyczna straciła ponad miliard dolarów
Zniesienie opłat za roaming pod znakiem zapytania?
Powstał portal turystyczny dla LGBT
Zakupy tańsze w Niemczech niż w Polsce
Portal wprowadza nowy sposób płatności
PR: Ruszyło pogotowie strajkowe
Sieć kawiarni otwiera nowe lokale
EasyJet wzywa do liberalizacji w europejskim lotnictwie