Gwiazdor promuje województwo kujawsko-pomorskie
Jedna z najbardziej rozpoznawalnych gwiazd światowego kina, Keanu Reeves zaprasza do odwiedzenia województwa kujawsko-pomorskiego w pięciu nowych spotach promocyjnych zrealizowanych na zamówienie Urzędu Marszałkowskiego.
Pierwszy z filmów, z festiwalem Bella Skyway w roli głównej, został zaprezentowany publicznie 21 sierpnia.
"Myślę, że to trafiony pomysł, już zresztą zbiera bardzo dobre recenzje. Fundacji Tumult, która spoty zrealizowała, udało się zaprosić aktora do tego nagrania podczas jego bytności na festiwalu Camerimage. Formuła jest otwarta, w podobny sposób chcemy promować także inne nasze sztandarowe imprezy kulturalne" - podkreśla marszałek Piotr Całbecki.
Film z zaproszeniem na Skyway można już oglądać w publicznej TVP w pasmach odbieranych w województwach: pomorskim, warmińsko-mazurskim i mazowieckim.
Tematami pozostałych spotów są:
- Bydgoski Festiwal Muzyczny (wydarzenie 12 września - 4 października)
- Star Force 2014 (4 października)
- Międzynarodowy Festiwal Teatrów Lalek Spotkania (11-17 października)
- Międzynarodowy Festiwal Camerimage (15-22 listopada).
Każdy ze spotów będzie emitowany w TVP trzy razy dziennie przez dwa tygodnie poprzedzające dzień rozpoczęcia wydarzenia w pasmach regionalnych odbieranych w trzech spośród pięciu województw sąsiadujących z kujawsko-pomorskim (pomorskie, wielkopolskie, warmińsko-mazurskie, łódzkie, mazowieckie).
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Dział centra informacji i promocji:
Starsze aktualności:
Europejska turystyka odbija się po
Henley: Polski paszport mocniejszy od
Wyniki Lotniska Chopina znacznie powyżej
Najlepszy barman w Polsce zdradza trendy na 2024
TSUE: Poufność informacji dot. wypadków lotniczych kluczem do
Ratunkowe paczkomaty także we Wrocławiu i
W Wieliczce znów przeważają zagraniczni
POT: Połowa Polaków planuje wyjazdy w sezonie
AeroSvit zadomowił się na Balicach
PZOT: Sprzedaż wyjazdów gaśnie w oczach
Donieckie lotnisko wstrzymuje loty
Wspólny bilet PKP Intercity i komunikacji miejskiej
Lustrzane jeziora w Warszawie i Poznaniu
Przewoźnicy rejestrują więcej autokarów