Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Travel Creator - Specjalista ds. turystyki...
- Przewodnik, pilot po USA
- Opiekun klienta - turystyka kolonijna
- Poprowadź z nami biuro podróży
- Poszukiwany pilot po Dreźnie
- wychowawca na zimowisku
- Specjalista ds. Turystyki
- specjalista ds. turystyki
- Specjalista ds. turystyki
- KRAKÓW - Specjalista ds. Sprzedaży Podróży
Restauracja Paros stawia na piłkarskie emocje
31 maja w warszawskiej restauracji Paros gościli organizatorzy serii eventów pod nazwą Esotiq Presents Fashion Loves Football, mających łączyć sport, modę, muzykę i piękno. Konferencja zapoczątkowała szereg zmian związanych z Euro.
Eventy autorstwa Fashion TV, najbardziej znanej i mającej największy zasięg telewizji o modzie, są zainspirowane mistrzostwami Euro 2012. Zamierzeniami Esotiq Prezents Fashion Loves Football są działalność charytatywna oraz promowanie Warszawy jako niezwykłego miejsca, w którym ścierają się kultury wschodnio- i zachodnioeuropejska.
Będą to kolejno Sky Is the Limit VIP Party na 30. piętrze Pałacu Kultury i Nauki w dniu 8 czerwca, 10 czerwca ekskluzywna gala z bogatym repertuarem artystycznym w Teatrze Wielkim, na którą przybędą najbardziej znane polskie i światowe gwiazdy, a dzień później rozegrany na stadionie Legii mecz charytatywny, z którego cały dochód zostanie przekazany na budowę szkółek footballowych w Afryce Północnej. Wśród zawodników znajdą się m.in. Zbigniew Boniek, Piotr Świerczewski, Dariusz Dziekanowski, Patrick Vieira, Fabio Cannavaro, Bernard Lama, Emmanuel Petit i Robert Pires. W meczu wezmą udział także modelki, muzycy i dzieci.
Konferencja Fashion Loves Football jest pierwszym etapem zmian zachodzących w Paros w związku z Euro 2012. Restauracja stawia również na piłkarskie emocje. Sprzyja temu usytuowanie w niedalekiej odległości od Stadionu Narodowego oraz największego w Polsce fan zone’u powstającego na placu Defilad. Paros dysponuje przestrzenią 250 m2, mieszczącą 150 miejsc siedzących, a także równie dużym letnim ogródkiem. Znajdują się tu 60-calowe plazmowe telewizory oraz dwa ekrany o powierzchni 4m2 każdy, na których będą na żywo transmitowane mecze oraz programy sportowe. Serwowane będzie menu zarówno tradycyjne, jak i przygotowane specjalnie z myślą o Euro. Klienci będą mieli możliwość spróbowania takich specjałów jak souvlaki, czyli grillowane kawałki mięsa, skrzydełka w sosie barbecue czy greckie burgery podawane z frytkami i sałatą. Zmianę klimatu Paros widać także we wnętrzu - pojawiły się sportowe elementy wystroju, także personel nosi specjalne stroje.
Oprócz wspólnego oglądania meczów w restauracji będą organizowane cotygodniowe koncerty z udziałem młodych gwiazd polskiej sceny muzycznej.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Dział biura turystyczne:
Wakacje 2025 dobrze się
Rainbow inwestuje w hotel z
Starsze aktualności:
Ratunkowe paczkomaty także we Wrocławiu i
W Wieliczce znów przeważają zagraniczni
POT: Połowa Polaków planuje wyjazdy w sezonie
Najpopularniejsze kierunki citybreak w 2023
Większość Polaków wyjedzie w
TSUE rozpatrzył skargę Wizz Air na pomoc dla linii
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Nad Bałtykiem gotowi na ferie
Dynamiczny wzrost liczby turystów na świecie
Nowy portal rezerwacji imprez turystycznych
Pożary trawią Portugalię i Maderę
Współpraca turystyczna Rosji i Turcji
Warszawski Kyriad Prestige przeobraził się w Golden Tulip Warsaw Centre
Ecco Holiday: Srebrna Jakość Roku
TTH Pegasos Planet Incekum ItakA- OstrzegaM!!!
Greckie tawerny otwierają się na turystów
Najlepsze okazje - w którym hotelu?
ILS II kategorii na lotnisku w Jasionce