Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Manager produktu
- Specjalista ds. obsługi posprzedażowej Wrocław
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Pilot na wycieczkę do Czech
- referent d/s turystyki
- Pilot na Sardynię 24-28.04.2025
- Rezydent biura podróży 2025 na Krecie
- Kierownik biura podróży Wakacje.pl King Cross
- SPECJALISTA DS. MARKETINGU
- Specjalista ds. turystyki


Czy social media są potrzebne w turystyce?
2013-05-14Wzrasta rola portali społecznościowych jako ważnych kanałów promocji usług także turystycznych. 554.658 - to ilość osób, które w ciągu tygodnia słyszą o Karcie Turysty "Gdańsk-Sopot-Gdynia-Plus" za pośrednictwem popularnego kanału społecznościowego Facebook.pl
r e k l a m a
Karta Turysty w 2013 roku postawiła na rozwój social mediów, głównie Facebook, Pinterest, Twitter. Nowoczesne media mają tą przewagę, że pozwalają na interakcję w czasie rzeczywistym z użytkownikami popularnych mediów społecznościowych.
Niesie to również za sobą duże zagrożenie i wymaga przykładania dużej uwagi do publikowanych treści, jak również reagowania na bieżące potrzeby użytkowników. Gdańska Organizacja Turystyczna przygotowała strategię rozwoju social mediów, realizując jej założenia w roku 2013. Założona strategia przynosi już oczekiwane efekty przekraczając na profilu Facebook liczbę 2 tys. fanów. Wynik może nie wydaje się imponujący w porównaniu z firmami komercyjnymi, ale biorąc pod uwagę średni przyrost tygodniowy na poziomie ok. 250% bez tendencji spadkowej na przestrzeni ostatnich trzech miesięcy, to wynik iście imponujący.
Również inne kanały przynoszą dużą rozpoznawalność i pozwalające na łączenie wszystkich mediów społecznościowych w jedną, spójną całość. Wzrost rozpoznawalności, jak również ilościowa sprzedaż Kart Turysty potwierdza słuszność obranego kierunku. Nie bez znaczenia jest również fakt, że Karta Turysty "Gdańsk-Sopot-Gdynia-Plus" wraz z rozpoczęciem nowego sezonu zwiększyła ilość partnerów karty, osiągając liczbę 240. Zniżki, które oferuje karta to pełna gama możliwości - od kin, restauracji, hoteli, SPA, aż do obiektów kultury i nauki. Również ilość jej wizerunków dostosowana jest do każdego użytkownika, już teraz turysta odwiedzający Gdańsk ma do wyboru jednej z czterech głównych wyznaczników Miasta, takich jak: bursztyn, solidarność, morze i zabytki. Do tego możliwość prostego doładowania o opcje Zwiedzanie i Komunikacja.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Komisja Europejska chce wesprzeć
Influencerzy mają promować atrakcje
Dział centra informacji i promocji:
Polacy chcą wyjechać na dłuższe wakacje w
Polska na Maderze 4-tym rynkiem
Konferencja Nowe Trendy w Turystyce już za 10
Starsze aktualności:
Czego obawiają się Polacy jadący na
3/4 Europejczyków planuje wakacyjne
Ecco Travel oferuje specjalne
Strajk na lotnisku może wykluczyć odpowiedzialność za opóźniony
Nowe hotele z logiem B&B już
Accor rozbudowuje lifestylową
Majowe obłożenie zapowiada się
Nowy międzynarodowy touroperator wchodzi do
Ceny wyjazdów na sierpień lekko w
Koniunktura sprzyja hotelom, ale inwestycji wciąż jest
McDonalds i Burger King debiutują
Lotnisko Katowice obsłuży 2,5 mln podróżnych?
Nie tropią narkotyków tylko pocieszają
McDonald`s prosi o zwrot szklanek
Linie lotnicze uszczuplają pierwszą klasę
Małopolska nominowana do Złotych Formatów
Hotelarzu - Pilnuj gości jak oka w głowie
Pracownicy fast foodów chcą podwyżki
Tatrzańskie szlaki pod śniegiem