Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Travel Creator - Specjalista ds. turystyki...
- Przewodnik, pilot po USA
- Opiekun klienta - turystyka kolonijna
- Poprowadź z nami biuro podróży
- Poszukiwany pilot po Dreźnie
- wychowawca na zimowisku
- Specjalista ds. Turystyki
- specjalista ds. turystyki
- Specjalista ds. turystyki
- KRAKÓW - Specjalista ds. Sprzedaży Podróży
Jaki opis naszego obiektu w sieci
Eksperci firmy IP:tourism specjalizującej się w usługach marketingu internetowego dla branży turystycznej przygotowali spis informacji niezbędnych dla każdej dobrze skonstruowanej oferty bazy noclegowej.
Po przeczytaniu oferty, turysta nie powinien mieć wątpliwości, co do miejsca, w które się wybiera. Właściciele baz noclegowych coraz uważniej przygotowują prezentację swoich ofert na portalach turystycznych. Profilują je, aby dotrzeć do konkretnych grup turystów.
Tak powstały wytyczne na temat konstruowania ofert turystycznych tak, aby były jak najbardziej czytelne dla klientów i zawierały możliwie jak najwięcej informacji o:
- Standardzie ośrodka
- Wyżywieniu
- Parkingu
- Stosunku do zwierząt
- Infrastrukturze obiektu: placu zabaw, basenie, narciarni, sali telewizyjnej itd.
- Okolicznych atrakcjach i zabytkach
- Możliwościach spędzania wolnego czasu
- Odległości od morza/stoku/sklepu/restauracji itd.
- Cenie
Właściciele baz coraz częściej przygotowują oferty pod kątem konkretnego typu turystów, na przykład, inwestują w place zabaw, a także zapewniają opiekę nad dziećmi. Inni z kolei proponują pobyty tylko dla dorosłych.
Właściciele ośrodków często nie piszą o rzeczach dla nich oczywistych, a dla klienta ważnych. Każdy zamieszczający swoją ofertę powinien postawić się w roli turysty, który do miejscowości przyjeżdża pierwszy raz i pod tym właśnie kątem przygotować prezentację - mówi Magdalena Krawczyk z IP:tourism.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Wakacje 2025 dobrze się
Rainbow inwestuje w hotel z
Dział centra informacji i promocji:
Starsze aktualności:
Ratunkowe paczkomaty także we Wrocławiu i
W Wieliczce znów przeważają zagraniczni
POT: Połowa Polaków planuje wyjazdy w sezonie
Najpopularniejsze kierunki citybreak w 2023
Większość Polaków wyjedzie w
TSUE rozpatrzył skargę Wizz Air na pomoc dla linii
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Nad Bałtykiem gotowi na ferie
To podkreśla biznesowy charakter lotniska
Wystartowały targi HORECA, GASTROFOOD, ENOEXPO
Nowa marka debiutuje na polskim rynku hoteli
Jak sprawić żeby otwarcie hotelu stało się sukcesem?
Hotelarze będą się licytować o gości?
Ryanair wprowadza numerowane miejsca w samolotach
Najlepszy majowy wynik w historii Okęcia
POT promuje festiwale kulinarne
United Chicken zwiększa liczbę lokali
Czy TravelBird podbije branżę hotelarską?