Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Praca w biurze podróży Galeria Podróży Olkusz
- WYGODA szuka instruktorów narciarstwa
- REZYDENT - TUNEZJA 2025
- Specjalista ds. Turystyki
- Biuro podróży
- Sprzedam Biuro Podróży
- REZYDENT, PILOT - TURCJA
- PASJONAT TURYSTYKI POSZUKIWANY
- BP ITAKA - KRAKÓW - Specjalista ds. Turystyki
- Travel Creator - Specjalista ds. turystyki...
Te systemy usprawniły pracę biur podróży
Systemy rezerwacji miejsc noclegowych ułatwiły sprzedaż imprez turystycznych, umożliwiając agentom, a tym samym klientom biur podróży, dotarcie do olbrzymiej liczby ofert. Umożliwiają one wyszukanie ofert bardziej dopasowanych do potrzeb i możliwości klienta. Systemy w znacznym stopniu usprawniły pracę w samych biurach podróży.
Grupa Synerway S.A stawia na innowacyjność, toteż nieustannie udoskonala powstałe już systemy rezerwacyjne i intensyfikuje działania na rzecz powstania kolejnych. System Bluevendo, który jest dedykowany touroperatorom jako system back-office’owy oraz system rezerwacyjny TOM, który powstał specjalnie dla biur podróży, pośredników i agentów turystycznych to tylko zalążek możliwości.
"Komfort i ergonomia pracy na naszych rozwiązaniach, są tak samo ważne, jak jakość usług oferowanych przez naszych klientów. Dlatego innowacja na stałe wpisała się do wartości towarzyszących naszej pracy. Organizatorzy i biura podróży doceniają to, gdyż łatwo obserwują pozytywne efekty wdrożeń. To tworzy popyt i umacnia naszą pozycję lidera w tej branży. Dzięki temu możemy inwestować w innowacje" - mówi Prezes firmy Bartłomiej Kawecki.
Synerway niedawno zapowiedział, że zrewolucjonizuje podejście do zarządzania ofertą przez mniejszych lub bardziej niszowych touroperatorów. Na bazie wieloletnich doświadczeń w pracy z już istniejącym systemem BlueVendo i wniosków płynących z pracy z blisko 2 tys. agentów korzystających z TOM, powstał system BlueVendo-TOM. Zastosowano nowe podejście do zarządzania ofertą oraz inne udogodnienia charakterystyczne dla organizatorów niszowych. BlueVendo-TOM jest od razu zintegrowane z dwoma najpopularniejszymi systemami dystrybucji produktów turystycznych - TOM i MerlinX. Typowe dla produktów Synerway jest to, że nie ma potrzeby instalowania go na stanowiskach komputerowych, do obsługi systemu wystarczy jedynie dostęp do Internetu oraz przeglądarka internetowa na komputerze lub tablecie. BlueVendo-TOM posiada możliwość integracji z zewnętrznymi systemami księgowymi.
"Do najnowszych funkcjonalności możemy zaliczyć kreator ofert. Umożliwia on proste i szybkie wprowadzenie oferty. Chcieliśmy sprawić by proces ten był intuicyjny, nawet dla managerów, którzy nie znają systemu. Z testów wynika, iż czasochłonność modelowania oferty i udostępnianie jej we wszystkich kanałach sprzedażowych, obniżyła się do nawet 3 minut na obiekt hotelowy"- mówi Artur Kusak, Dyrektor działu BlueVendo.
Już w grudniu br. na BlueVendo-TOM zacznie pracować dwóch pierwszych touroperatorów. Jak twierdzi Synerway lista oczekujących na wdrożenie organizatorów jest długa i przekracza moce przerobowe Spółki. "Niestety nie możemy wdrożyć systemu u wszystkich chętnych organizatorów, mamy bowiem rozpoczęte inne projekty związane z rozwojem BlueVendo i poszerzaniem oferty organizatorów w TOM. Dlatego stworzyliśmy listę oczekujących która liczy ponad 30 touroperatorów" - mówi Kawecki.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Systemy rezerwacyjne z nowymi funkcjami
[2012-12-05 14:59 217.153.24.*]
I dobrze - konkurencja zawsze wskazana. Może coś się wreszcie poprawi w wyświetlaniu ofert w stosunku do ofert z SARTa, Marek J. odpowiedz »
Systemy rezerwacyjne z nowymi funkcjami
[2012-12-05 15:21 83.30.65.*]
bluevendo - ok
ale tom to ma tyle wspolnego z innowacyjnoscia i funkcjonalnoscia, co ja z lotami na marsa. odpowiedz »Systemy rezerwacyjne z nowymi funkcjami
[2012-12-05 22:02 89.74.31.*]
Jak było na Marsie? odpowiedz »
Systemy rezerwacyjne z nowymi funkcjami
[2012-12-05 18:38 78.133.161.*]
Systemy rezerwacyjne z nowymi funkcjami
[2012-12-05 22:52 46.231.152.*]
trzymam kciuki za bluevendo i toma, powodzenia odpowiedz »
Systemy rezerwacyjne z nowymi funkcjami
[2012-12-05 22:52 95.155.68.*]
komfort tak :) odpowiedz »
Te systemy usprawniły pracę biur podróży
[2013-06-13 13:34 83.29.30.*]
Oby więcej takich posunięć!! Pamiętam jak jeszcze 10 lat temu rezerwowało się wycieczkę od touroperatora faxem :) Dla lepszej wydajności biura proponuję mieć jeszcze typowy system rezerwacji hoteli taki jak np. Merigo. odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
Nowy Dyrektor Sprzedaży i Marketingu EXIM
Opłata turystyczna to głupi pomysł, ale projekt jest w fazie
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
TSUE: Włoskie regulacje dot. Airbnb, czy Expedii niezgodne z prawem
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Starsze aktualności:
Europejska turystyka odbija się po
Henley: Polski paszport mocniejszy od
Wyniki Lotniska Chopina znacznie powyżej
Najlepszy barman w Polsce zdradza trendy na 2024
TSUE: Poufność informacji dot. wypadków lotniczych kluczem do
Ratunkowe paczkomaty także we Wrocławiu i
W Wieliczce znów przeważają zagraniczni
Piloci Lufthansy zapowiadają kolejny strajk
Przewozy Regionalne wyjdą na prostą?
Ulubione gadżety Polaków na wakacjach
Zlicytowano własność Gesslerów
TTH Pegasos Planet Incekum ItakA- OstrzegaM!!!
Kwiecisty autokar POT zrobił furorę
Przychody Interferii poniżej oczekiwań
Powstaje trzeci w Polsce Golden Tulip
Trwają prace rewitalizacyjne w Łazienkach Królewskich
airberlin: 10 000 dodatkowych biletów na letnie przeloty