TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Hotelu Vestil Business & Conference wyróżniony

Kapituła Programu "Złoty Standard" przyznała godło "Złoty Standard" dla Hotelu Vestil Business & Conference*** w Piotrkowie Trybunalskim.

Wyróżnienie "Złoty Standard w Obsłudze Klienta" przyznawane jest firmom spełniającym wymagania dotyczące poziomu jakości obsługi.

Certyfikowane obiekty muszą spełniać wymagania w zakresie między innymi: poziomu komunikacji w językach obcych, dostępności i atrakcyjności oferty promocyjnej czy jakości obsługi. Najlepsze hotele to nie tylko wysoki standard, ale także przyjazna i miła atmosfera.

Celem Projektu Złoty Standard w Obsłudze Klienta jest wdrażanie innowacji i dyfuzji dobrych praktyk w hotelarstwie i gastronomii poprzez audyt oraz doradztwo i certyfikację jakości świadczonych usług potwierdzającą wysoki standard obsługi klienta. Projekt ma za zadanie podniesienie świadomości menedżerów w branży hotelarskiej poprzez budowanie i prezentowanie bazy najlepszych praktyk branżowych.

Trzygwiazdkowy Hotel Vestil położony w Centralnej Polsce posiada 38 komfortowych pokoi, Apartament, Restaurację, Taras Słoneczny na dachu budynku oraz pierwsze w Polsce Łaźnie Piwne. Hotel nieustannie wzbogaca swoją ofertę o coraz to nowsze usługi dla swoich klientów. Niedawno otwarte Centrum Konferencyjne znalazło uznanie wśród organizatorów konferencji, szkoleń i spotkań biznesowych. Wraz z nowym sezonem Hotel Vestil wprowadzi dla swoich Gości bogatą ofertę konferencyjną, bony i programy lojalnościowe dla stałych klientów oraz specjalne menu i promocje w Restauracji.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
kapituła program Złoty Standard Hotel Vestil Business & Conference Piotrków Trybunalski wyróżnienie Obsługa Klienta hotelarstwo gastronomia oferta promocyjna jakość obsługi standard projekt Apartament Restauracja Taras Słoneczny Łaźnie Piwne Centrum Konferencyjne menu promocja usługi organizator konferencje szkolenia spotkania biznesowe jakość obsługi innowacje bon program lojalnościowy audyt certyfikacja




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję