Hotelu Vestil Business & Conference wyróżniony
Kapituła Programu "Złoty Standard" przyznała godło "Złoty Standard" dla Hotelu Vestil Business & Conference*** w Piotrkowie Trybunalskim.
Wyróżnienie "Złoty Standard w Obsłudze Klienta" przyznawane jest firmom spełniającym wymagania dotyczące poziomu jakości obsługi.
Certyfikowane obiekty muszą spełniać wymagania w zakresie między innymi: poziomu komunikacji w językach obcych, dostępności i atrakcyjności oferty promocyjnej czy jakości obsługi. Najlepsze hotele to nie tylko wysoki standard, ale także przyjazna i miła atmosfera.
Celem Projektu Złoty Standard w Obsłudze Klienta jest wdrażanie innowacji i dyfuzji dobrych praktyk w hotelarstwie i gastronomii poprzez audyt oraz doradztwo i certyfikację jakości świadczonych usług potwierdzającą wysoki standard obsługi klienta. Projekt ma za zadanie podniesienie świadomości menedżerów w branży hotelarskiej poprzez budowanie i prezentowanie bazy najlepszych praktyk branżowych.
Trzygwiazdkowy Hotel Vestil położony w Centralnej Polsce posiada 38 komfortowych pokoi, Apartament, Restaurację, Taras Słoneczny na dachu budynku oraz pierwsze w Polsce Łaźnie Piwne. Hotel nieustannie wzbogaca swoją ofertę o coraz to nowsze usługi dla swoich klientów. Niedawno otwarte Centrum Konferencyjne znalazło uznanie wśród organizatorów konferencji, szkoleń i spotkań biznesowych. Wraz z nowym sezonem Hotel Vestil wprowadzi dla swoich Gości bogatą ofertę konferencyjną, bony i programy lojalnościowe dla stałych klientów oraz specjalne menu i promocje w Restauracji.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Długie weekendy listopadowe również
Dział centra informacji i promocji:
Starsze aktualności:
Europejska turystyka odbija się po
Henley: Polski paszport mocniejszy od
Wyniki Lotniska Chopina znacznie powyżej
Najlepszy barman w Polsce zdradza trendy na 2024
TSUE: Poufność informacji dot. wypadków lotniczych kluczem do
Ratunkowe paczkomaty także we Wrocławiu i
W Wieliczce znów przeważają zagraniczni
Air France - nowości na mapie letnich połączeń
Ministerstwo chce spokoju kosztem biur
Etihad Airways i airberlin zacieśniają współpracę
Belgijski transport sparaliżowany
Zakaz palenia w Zielonej Górze
Ważność paszportów dla dzieci zostanie wydłużona?
Zamówił mięso z kurczaka, dostał nerkę
PKP Intercity gotowe na długi weekend
Lublin zyskał atrakcję turystyczną?
Szkolenie dla branży hotelarskiej
Pasażerowie nie dostaną rekompensaty od linii lotniczych