
Hotelu Vestil Business & Conference wyróżniony
2012-08-13Kapituła Programu "Złoty Standard" przyznała godło "Złoty Standard" dla Hotelu Vestil Business & Conference*** w Piotrkowie Trybunalskim.
r e k l a m a
Wyróżnienie "Złoty Standard w Obsłudze Klienta" przyznawane jest firmom spełniającym wymagania dotyczące poziomu jakości obsługi.
Certyfikowane obiekty muszą spełniać wymagania w zakresie między innymi: poziomu komunikacji w językach obcych, dostępności i atrakcyjności oferty promocyjnej czy jakości obsługi. Najlepsze hotele to nie tylko wysoki standard, ale także przyjazna i miła atmosfera.
Celem Projektu Złoty Standard w Obsłudze Klienta jest wdrażanie innowacji i dyfuzji dobrych praktyk w hotelarstwie i gastronomii poprzez audyt oraz doradztwo i certyfikację jakości świadczonych usług potwierdzającą wysoki standard obsługi klienta. Projekt ma za zadanie podniesienie świadomości menedżerów w branży hotelarskiej poprzez budowanie i prezentowanie bazy najlepszych praktyk branżowych.
Trzygwiazdkowy Hotel Vestil położony w Centralnej Polsce posiada 38 komfortowych pokoi, Apartament, Restaurację, Taras Słoneczny na dachu budynku oraz pierwsze w Polsce Łaźnie Piwne. Hotel nieustannie wzbogaca swoją ofertę o coraz to nowsze usługi dla swoich klientów. Niedawno otwarte Centrum Konferencyjne znalazło uznanie wśród organizatorów konferencji, szkoleń i spotkań biznesowych. Wraz z nowym sezonem Hotel Vestil wprowadzi dla swoich Gości bogatą ofertę konferencyjną, bony i programy lojalnościowe dla stałych klientów oraz specjalne menu i promocje w Restauracji.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Gastronomia: wzrost cen ograniczony przez dużą
Komisja Europejska chce wesprzeć
Polacy chcą wyjechać na dłuższe wakacje w
Nie wszystko idzie ku
Dział centra informacji i promocji:
Polacy chcą wyjechać na dłuższe wakacje w
Polska na Maderze 4-tym rynkiem
Konferencja Nowe Trendy w Turystyce już za 10
Starsze aktualności:
Polska zyskuje w
eSky pokazuje pakiety na
Rośnie zainteresowanie małymi obiektami
Czego obawiają się Polacy jadący na
3/4 Europejczyków planuje wakacyjne
Ecco Travel oferuje specjalne
Strajk na lotnisku może wykluczyć odpowiedzialność za opóźniony
Nowe hotele z logiem B&B już
Accor rozbudowuje lifestylową
Air France - nowości na mapie letnich połączeń
Ministerstwo chce spokoju kosztem biur
Etihad Airways i airberlin zacieśniają współpracę
Belgijski transport sparaliżowany
Zakaz palenia w Zielonej Górze
Ważność paszportów dla dzieci zostanie wydłużona?
Zamówił mięso z kurczaka, dostał nerkę
PKP Intercity gotowe na długi weekend
Lublin zyskał atrakcję turystyczną?
Szkolenie dla branży hotelarskiej
Pasażerowie nie dostaną rekompensaty od linii lotniczych