Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Praca w biurze franczyzowym TUI
- TRAVELAND A.T.w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- Stażysta/stażystka do biuro podróży Warszawa...
- Specjalista ds. turystyki Wakacje.pl Poznań
- REZYDEN-PILOT WYCIECZEK
- Wychowawca poszukiwany - Zimowiska Zakopane 2025
- Wychowawca poszukiwany - Zimowiska Zakopane 2025
- Przewodnik - praca w Grecji
- Wakacje.pl Warszawa-Żoliborz zatrudni Specjalistę
- Denar - Travel zatrudni sprzedawcę usług...
Telepizza walczy o kolejnych franczyzobiorców
Telepizza rozpoczęła walkę o kolejnych franczyzobiorców. Marka chce powiększyć liczbę nowych restauracji koncentrując się na maksymalnym zwiększeniu zysków biorców licencji. Jak na razie Telepizza stworzyła specjalną ofertę dla partnerów w Krakowie.
W 2012 roku otwarto dwie placówki franczyzowe pod szyldem Telepizzy, z czego jedną w Grudziądzu. Do końca roku zostaną uruchomione kolejne dwie restauracje. Obecnie marka prowadzi negocjacje z kandydatami na franczyzobiorców zwracając szczególną uwagę na lokalizację, konkurencję na lokalnym rynku oraz liczbę potencjalnych klientów. Telepizza poszukuje także we własnym zakresie miejsc pod przyszłe pizzerie. Franczyzobiorcy, którzy są zainteresowani współpracą z marką mogą otworzyć pojedynczy lokal, zainwestować w kilka pizzerii jednocześnie, albo prowadzić restaurację, która była do tej pory własnością sieci.
Obecnie Telepizza koncentruje się na rynku w Krakowie. W dniach 15-16 listopada odbędzie się tutaj spotkanie informacyjne dla kandydatów na franczyzobiorców. Zostaną wtedy zaprezentowane najważniejsze zagadnienia, między innymi związane ze współpracą licencyjną. Potencjalny inwestor musi posiadać na start minimum 100 tysięcy zł. W chwili obecnej w Polsce funkcjonują 53 placówki franczyzowe oraz 60 własnych Telepizzy.
Marka rozwija się nie tylko dzięki coraz większej liczbie restauracji, ale również rosnącej sprzedaży oferowanych produktów. Nowe rozwiązania wdrażane przez firmę mają podnieść efektywność pracy placówek. Zmiany w systemie zamówień online zwiększyły sprzedaż za pośrednictwem internetu o ponad 9 procent. Telepizza jako lider na polskim rynku w sprzedaży z dostawą do klienta sprzedaje rocznie ponad 6 mln sztuk pizzy.
Na całym świecie hiszpańska sieć Telepizza około 1000 restauracji. Jej placówki znajdują się w Polsce, Hiszpanii, Portugalii, Chile, Peru oraz Kolumbii. Na polskim rynku marka działa już 20 lat.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
MSiT chce 10 strategii dla
Na Pomorzu Zachodnim hotelarze nie
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
Powstaje wielka grupa serwisów
TSUE: Włoskie regulacje dot. Airbnb, czy Expedii niezgodne z prawem
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Starsze aktualności:
B&B HOTELS wchodzi na nowe
Zapraszamy na Nowe Trendy w Turystyce
Majówka 2024 - taniej niż w zeszłym
Stary Rynek i ratusz w Poznaniu znów
Niemcy stawiają na turystykę kulturalną i zrównoważone
Polki wydają więcej na
Jest porozumienie w sprawie jednolitej, europejskiej przestrzeni
Odra 2014 dla turystów. Drugi przetarg na budowę statków pasażerskich
Co dalej z turystyką na Krymie?
Odszkodowania za overbooking w samolocie
Parkingi w polskich hotelach ze StayPoland
Skutki stołowania się w fast-foodach
Jak przygotować się do samochodowej podróży?
Lufthansa wydała przewodnik dla rodziców podróżujących samolotem z dziećmi
III edycja MP Exerience- Polska Centralna
Hotel Anders zaprasza do Restauracji Mistrzów
Nowy projekt Premium Food Restaurants
Będzie nowy minister sportu i turystyki?
Pomoc - prośba o wypełnienie ankiety