Ogłoszenia
Ogłoszenia
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Pilot Praga-Wiedeń-Bratysława
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Almatur Katowice - praca w turystyce
- Szukam partnera: trekkingi w Himalaje
- Rezydent w hotelu
- BP ITAKA - KRAKÓW - Specjalista ds. Turystyki
- Projekt/Event Manager
POT promuje Polskę w Azji
Poland Convention Bureau Polskiej Organizacji Turystycznej rozpoczęło kampanię promocyjną w ramach projektu "Lubię Polskę" na rynkach azjatyckich. W dniach 22 - 26 sierpnia 2013r. odbędzie się pierwsza prezentacja przeprowadzona wspólnie dla branży turystycznej oraz dla organizatorów spotkań i wydarzeń kolejno w Delhi, Kalkucie i Bombaju.
Poland Convention Bureau wraz z firmami reprezentującymi stowarzyszenia branżowe: Grupa Trip, Holiday Travel, ICP Group oraz Mazurkas Travel przedstawią polski przemysł spotkań.
Natomiast z ramienia Regionalnych i Lokalnych Organizacji Turystycznych (ROT i LOT) obecni będą Furnel Travel International, Melody Tours, Poland Tour, Płocka Lokalna Organizacja Turystyczna oraz Dwór Sieraków. Dodatkowo w spotkaniu udział wezmą reprezentanci Ambasady Polskiej w Delhi oraz Konsulatu w Bombaju.Organizatorzy przewidują że liczba indyjskich przedstawicieli branży turystycznej, przemysłu spotkań oraz dziennikarzy, która weźmie udział w 3 prezentacjach będzie oscylować w okolicach 200 osób.
Następny cykl prezentacji odbędzie się w Chinach w dniach 3 - 5 września 2013r. w Pekinie, Szanghaju i Kantonie dla łącznie około 200 przedstawicieli chińskiej branży turystycznej i przemysłu spotkań. Reprezentantami stowarzyszeń przemysłu spotkań będą ICP Group oraz Mazurkas Travel, a ponadto Holiday Travel, New World, CT Poland oraz przedstawiciel Polskich Linii Lotniczych LOT.
10 września rozpocznie się kolejny, ostatni w 2013 roku Roadshow, tym razem w Japonii. Polska oferta zostanie przedstawiona w Osace, Nagoi oraz Tokio dla około 100 zaproszonych gości. Udział w prezentacjach wezmą Maestro Meetings&Incentives, Teja Tur oraz Holiday Travel, a z ramienia ROT i LOT Furnel Travel International, Poland Tour, Płocka Lokalna Organizacja Turystyczna, Profi - Tour oraz Melody Tours.
Formuła Roadshow zakłada zarówno prezentacje PCB POT oraz partnerów, a także czas poświęcony na warsztaty i indywidualne rozmowy biznesowe. Program każdej prezentacji zawiera quiz o Polsce, w którym poza upominkami, do wygrania są weekendowe pobyty w Polsce ufundowane przez Polskich partnerów.
Prezentacje organizowane są przez Polski Ośrodek Informacji Turystycznej w Japonii oraz przez wybrane na drodze przetargu Home Offices. Projekt "Lubię Polskę" jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Działania 6.3 POIG 2007-2013.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Promocja Polski na Dalekim Wschodzie
[2013-08-21 08:55 31.60.235.*]
No to sobie urzędnicy POT pozwiedzają Azję... odpowiedz »
Egzotyczne wycieczki urzędników
[2013-08-21 10:40 178.56.87.*]
To rzeczywiście niebywała okazja do wycieczek na koszt podatnika.
Ciekawa jestem, ile tysięcy tych bogatych turystów z komunistycznych Chin ściągnie do siebie Płocka Lokalna Organizacja Turystyczna? odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
Wakacje.pl doceniają
Dokąd polecą Polacy w okresie
Dział centra informacji i promocji:
Chcą ściągnąć młodych Niemców do
Starsze aktualności:
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Wakacje.pl kuszą doświadczonych
Nocowanie.pl bez optymizmu o
Krok w stronę uruchomienia połączeń z Polski do
Jak ubezpieczają się wyjeżdżający na
Raport Travelplanet pokazuje
Jakie nastroje ma pomorska branża
Sąd UE kwestionuje pomoc dla
Uwolnienie rynku kolejowego jeszcze później?
Fundusz gwarancyjny ochroni klientów biur podróży?
Małopolskie: konkurs gotowania Lachów
Zamknięcie Dworca Autobusowego Warszawa Stadion
ULC: Mniej turystów korzysta z czarterów
Prezes linii Ryanair podarł bilety konkurencji
Jak zachowują się klienci restauracji?
Bilet Słoneczny w Twojej komórce
Sezon narciarski na Słowacji rozpoczęty
Travelport rozszerza współpracę
Gastronomia - będzie czyściej i bez przekrętów?