Ogłoszenia
Ogłoszenia
- specjalista ds turystyki
- Anex - Pracownik Działu Obsługi Agencyjnej
- PILOCI POSZUKIWANI NA WYJAZDY ZAGRANICZNE
- PRODUCT MANAGER/OPIEKUN KLIENTA VIP
- Specialista ds. skarg w dziale Customer Service
- Wakacje.pl Poznań Galeria Panorama-specjalista...
- Pilot do Drezna - 1-4.05.2025
- SZUKAM PILOTA WŁOCHY
- PRACOWNIK BIUROWY - OBSŁUGA KLIENTA
- Rezydent Turystyczny Turcja
POT promuje Polskę w Azji
Poland Convention Bureau Polskiej Organizacji Turystycznej rozpoczęło kampanię promocyjną w ramach projektu "Lubię Polskę" na rynkach azjatyckich. W dniach 22 - 26 sierpnia 2013r. odbędzie się pierwsza prezentacja przeprowadzona wspólnie dla branży turystycznej oraz dla organizatorów spotkań i wydarzeń kolejno w Delhi, Kalkucie i Bombaju.
Poland Convention Bureau wraz z firmami reprezentującymi stowarzyszenia branżowe: Grupa Trip, Holiday Travel, ICP Group oraz Mazurkas Travel przedstawią polski przemysł spotkań.
Natomiast z ramienia Regionalnych i Lokalnych Organizacji Turystycznych (ROT i LOT) obecni będą Furnel Travel International, Melody Tours, Poland Tour, Płocka Lokalna Organizacja Turystyczna oraz Dwór Sieraków. Dodatkowo w spotkaniu udział wezmą reprezentanci Ambasady Polskiej w Delhi oraz Konsulatu w Bombaju.Organizatorzy przewidują że liczba indyjskich przedstawicieli branży turystycznej, przemysłu spotkań oraz dziennikarzy, która weźmie udział w 3 prezentacjach będzie oscylować w okolicach 200 osób.
Następny cykl prezentacji odbędzie się w Chinach w dniach 3 - 5 września 2013r. w Pekinie, Szanghaju i Kantonie dla łącznie około 200 przedstawicieli chińskiej branży turystycznej i przemysłu spotkań. Reprezentantami stowarzyszeń przemysłu spotkań będą ICP Group oraz Mazurkas Travel, a ponadto Holiday Travel, New World, CT Poland oraz przedstawiciel Polskich Linii Lotniczych LOT.
10 września rozpocznie się kolejny, ostatni w 2013 roku Roadshow, tym razem w Japonii. Polska oferta zostanie przedstawiona w Osace, Nagoi oraz Tokio dla około 100 zaproszonych gości. Udział w prezentacjach wezmą Maestro Meetings&Incentives, Teja Tur oraz Holiday Travel, a z ramienia ROT i LOT Furnel Travel International, Poland Tour, Płocka Lokalna Organizacja Turystyczna, Profi - Tour oraz Melody Tours.
Formuła Roadshow zakłada zarówno prezentacje PCB POT oraz partnerów, a także czas poświęcony na warsztaty i indywidualne rozmowy biznesowe. Program każdej prezentacji zawiera quiz o Polsce, w którym poza upominkami, do wygrania są weekendowe pobyty w Polsce ufundowane przez Polskich partnerów.
Prezentacje organizowane są przez Polski Ośrodek Informacji Turystycznej w Japonii oraz przez wybrane na drodze przetargu Home Offices. Projekt "Lubię Polskę" jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Działania 6.3 POIG 2007-2013.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Promocja Polski na Dalekim Wschodzie
[2013-08-21 08:55 31.60.235.*]
No to sobie urzędnicy POT pozwiedzają Azję... odpowiedz »
Egzotyczne wycieczki urzędników
[2013-08-21 10:40 178.56.87.*]
To rzeczywiście niebywała okazja do wycieczek na koszt podatnika.
Ciekawa jestem, ile tysięcy tych bogatych turystów z komunistycznych Chin ściągnie do siebie Płocka Lokalna Organizacja Turystyczna? odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
Accor pokazuje trendy w rezerwacjach na
Ecco Travel rozpoczyna WIELKĄ
Dział centra informacji i promocji:
ECTAA ogłosiła Preferowany Kierunek Podroży na rok
Kraków wśród wybranych przez
Starsze aktualności:
GITD podsumowuje akcję Bezpieczny autokar-ferie
Wstępne porozumienie w sprawie rozporządzeń dot. danych pasażerów linii
Parlament Europejski przyjął nowe przepisy dotyczące wynajmu
eSky chwali się tanimi pakietami na
Kto dołączył do Polskich Marek
Flixbus: 55 mln podróżnych w
Wakacje.pl rozszerzają
Turyści szukają
Zachodniopomorscy przedsiębiorcy zadowoleni z ferii
Flix Bus uruchamia Ukraine
Nocowanie.pl: Zimowy wypoczynek w Polsce przyciąga węgierskich
Uwolnienie rynku kolejowego jeszcze później?
Fundusz gwarancyjny ochroni klientów biur podróży?
Małopolskie: konkurs gotowania Lachów
Zamknięcie Dworca Autobusowego Warszawa Stadion
ULC: Mniej turystów korzysta z czarterów
Prezes linii Ryanair podarł bilety konkurencji
Jak zachowują się klienci restauracji?
Bilet Słoneczny w Twojej komórce
Sezon narciarski na Słowacji rozpoczęty
Travelport rozszerza współpracę
Gastronomia - będzie czyściej i bez przekrętów?