TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






POT promuje Polskę w Azji

Poland Convention Bureau Polskiej Organizacji Turystycznej rozpoczęło kampanię promocyjną w ramach projektu "Lubię Polskę" na rynkach azjatyckich. W dniach 22 - 26 sierpnia 2013r. odbędzie się pierwsza prezentacja przeprowadzona wspólnie dla branży turystycznej oraz dla organizatorów spotkań i wydarzeń kolejno w Delhi, Kalkucie i Bombaju.


Poland Convention Bureau wraz z firmami reprezentującymi stowarzyszenia branżowe: Grupa Trip, Holiday Travel, ICP Group oraz Mazurkas Travel przedstawią polski przemysł spotkań.

Natomiast z ramienia Regionalnych i Lokalnych Organizacji Turystycznych (ROT i LOT) obecni będą Furnel Travel International, Melody Tours, Poland Tour, Płocka Lokalna Organizacja Turystyczna oraz Dwór Sieraków. Dodatkowo w spotkaniu udział wezmą reprezentanci Ambasady Polskiej w Delhi oraz Konsulatu w Bombaju.Organizatorzy przewidują że liczba indyjskich przedstawicieli branży turystycznej, przemysłu spotkań oraz dziennikarzy, która weźmie udział w 3 prezentacjach będzie oscylować w okolicach 200 osób.

Następny cykl prezentacji odbędzie się w Chinach w dniach 3 - 5 września 2013r. w Pekinie, Szanghaju i Kantonie dla łącznie około 200 przedstawicieli chińskiej branży turystycznej i przemysłu spotkań. Reprezentantami stowarzyszeń przemysłu spotkań będą ICP Group oraz Mazurkas Travel, a ponadto Holiday Travel, New World, CT Poland oraz przedstawiciel Polskich Linii Lotniczych LOT.

10 września rozpocznie się kolejny, ostatni w 2013 roku Roadshow, tym razem w Japonii. Polska oferta zostanie przedstawiona w Osace, Nagoi oraz Tokio dla około 100 zaproszonych gości. Udział w prezentacjach wezmą Maestro Meetings&Incentives, Teja Tur oraz Holiday Travel, a z ramienia ROT i LOT Furnel Travel International, Poland Tour, Płocka Lokalna Organizacja Turystyczna, Profi - Tour oraz Melody Tours.

Formuła Roadshow zakłada zarówno prezentacje PCB POT oraz partnerów, a także czas poświęcony na warsztaty i indywidualne rozmowy biznesowe. Program każdej prezentacji zawiera quiz o Polsce, w którym poza upominkami, do wygrania są weekendowe pobyty w Polsce ufundowane przez Polskich partnerów.

Prezentacje organizowane są przez Polski Ośrodek Informacji Turystycznej w Japonii oraz przez wybrane na drodze przetargu Home Offices. Projekt "Lubię Polskę" jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Działania 6.3 POIG 2007-2013.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Poland Convention Bureau Polska Organizacja Turystyczna kampania reklamowa Delhi Bombaj ambasada konsulat Pekin Szanghaj Polski Ośrodek Informacji Turystycznej


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję