Ogłoszenia
Ogłoszenia
- REZYDENT TURYSTYCZNY - Lato 2025 w Sun & Fun...
- Manager. ds. turystyki pielgrzymkowej
- ITAKA JASTRZĘBIE ZDRÓJ- SPECJALISTA DS TURYSTYKI
- Salon Firmowy Itaka Kraków CH Czyżyny
- Specjalista ds.turystki - Gliwice
- Ekspert ds wakacji
- Specjalista ds. grup
- Account Manager
- Ekspert ds. wakacji - Łódź
- Szukam pilota na wyjazd w terminie 14-15.04


McDonalds stawia na polskie desery
2013-03-13McDonald's posiada 304 restauracje w Polsce i zatrudnia ponad 16 000 pracowników. Liczba lokali wciąż rośnie, a te istniejące zostają poddawane gruntownej modernizacji.
r e k l a m a
Nowe trendy w architekturze, począwszy od zmiany wystroju wnętrz (dominują kolory drewna i kamienia, biel, beż i ciemna zieleń) po same bryły budynków, zapewniają wyższy standard, komfort i wygodę. Nowe restauracje mają dostosować się do konkretnego miejsca i lokalnych klientów. Powstaje coraz więcej lokali McDrive (ponad 70% to takie właśnie lokale) oraz kawiarnie McCafe, które oferują szeroki wybór kaw, herbat i deserów. W Polsce istnieją już 83 lokale tego typu.
Firma poszerzyła także ofertę dla najmłodszych, budując w restauracjach specjalne pomieszczenia Gym&Fun, gdzie dzieci będą miały do dyspozycji atrakcje ruchowe takie jak wyścig rowerowy, mini boisko do koszykówki czy tor przeszkód. Nie da się ukryć, iż światowa marka zmienia filozofię firmy, o czym świadczy hasło "Good Food Fast" zamiast poprzedniego "Fast Food".
McDonald's Polska już ponad rok temu postawił na tradycję, podejmując współpracę z jedną z najstarszych i najsilniejszych marek czekoladowych w kraju - Wedel. Owocem tego partnerstwa są desery lodowe McFlurry z Torcikiem Wedlowskim oraz Chałwą Królewską, pozytywnie przyjęte przez polskich konsumentów. Niedawno do lokali trafiła nowość w postaci deserów McFlurry z Mieszanką Wedlowską.
E.Wedel charakteryzuje się przede wszystkim lokalnością marki, sprawdzoną jakością, przez wielu określana jest także jako "własność narodowa". Udostępniając swoje sztandarowe produkty, otwierają się na inne dziedziny dystrybucji swoich wyrobów. Warto wspomnieć, iż podjęli już wcześniej współpracę z wódką Chopin (likier czekoladowy E.Wedel & Vodka Chopin) oraz z lodami Grycan (limitowana edycja lodów Grycan z kawałkami czekolady E.Wedel). "Eksport produktów Wedel wzrósł o 30% w ubiegłym roku" - oświadczyła Magdalena Kołodziejska, Kierownik Komunikacji LOTTE Wedel. We wrześniu 2010 roku Wedel jest częścią japońskiej grupy LOTTE, działającej w różnych dziedzinach takich jak sektor spożywczy, słodycze, podróże, handel, rynek finansowy i budowlany. Ich wyroby można odnaleźć już między innymi w takich krajach jak: Wielka Brytania, Mongolia, Japonia, Kazachstan, Uzbekistan czy Egipt.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Gastronomia: wzrost cen ograniczony przez dużą
Komisja Europejska chce wesprzeć
Polacy chcą wyjechać na dłuższe wakacje w
Dział centra informacji i promocji:
Yanosik pomaga atrakcjom
Polacy chcą wyjechać na dłuższe wakacje w
Polska na Maderze 4-tym rynkiem
Starsze aktualności:
Niewielkie spadki cen
Kto skorzysta z Programu Wsparcia
Liczba przyjazdów do Turcji ciągle
NIK ujawnia nieprawidłowości w parkach
Opóźnienia w wakacyjnych
Polska zyskuje w
eSky pokazuje pakiety na
Rośnie zainteresowanie małymi obiektami
Czego obawiają się Polacy jadący na
3/4 Europejczyków planuje wakacyjne
Ecco Travel oferuje specjalne
Strajk na lotnisku może wykluczyć odpowiedzialność za opóźniony
Modernizacja znanej restauracji
Nowa atrakcja turystyczna w Bydgoszczy
Na stacji kolejowej Poznań - Franowo powstanie terminal
Projekt System Informacji Miejskiej we Wrocławiu dobiega końca