Ogłoszenia
Ogłoszenia
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Pilot Praga-Wiedeń-Bratysława
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Almatur Katowice - praca w turystyce
- Szukam partnera: trekkingi w Himalaje
- Rezydent w hotelu
- BP ITAKA - KRAKÓW - Specjalista ds. Turystyki
- Projekt/Event Manager
McDonalds stawia na polskie desery
McDonald's posiada 304 restauracje w Polsce i zatrudnia ponad 16 000 pracowników. Liczba lokali wciąż rośnie, a te istniejące zostają poddawane gruntownej modernizacji.
Nowe trendy w architekturze, począwszy od zmiany wystroju wnętrz (dominują kolory drewna i kamienia, biel, beż i ciemna zieleń) po same bryły budynków, zapewniają wyższy standard, komfort i wygodę. Nowe restauracje mają dostosować się do konkretnego miejsca i lokalnych klientów. Powstaje coraz więcej lokali McDrive (ponad 70% to takie właśnie lokale) oraz kawiarnie McCafe, które oferują szeroki wybór kaw, herbat i deserów. W Polsce istnieją już 83 lokale tego typu.
Firma poszerzyła także ofertę dla najmłodszych, budując w restauracjach specjalne pomieszczenia Gym&Fun, gdzie dzieci będą miały do dyspozycji atrakcje ruchowe takie jak wyścig rowerowy, mini boisko do koszykówki czy tor przeszkód. Nie da się ukryć, iż światowa marka zmienia filozofię firmy, o czym świadczy hasło "Good Food Fast" zamiast poprzedniego "Fast Food".
McDonald's Polska już ponad rok temu postawił na tradycję, podejmując współpracę z jedną z najstarszych i najsilniejszych marek czekoladowych w kraju - Wedel. Owocem tego partnerstwa są desery lodowe McFlurry z Torcikiem Wedlowskim oraz Chałwą Królewską, pozytywnie przyjęte przez polskich konsumentów. Niedawno do lokali trafiła nowość w postaci deserów McFlurry z Mieszanką Wedlowską.
E.Wedel charakteryzuje się przede wszystkim lokalnością marki, sprawdzoną jakością, przez wielu określana jest także jako "własność narodowa". Udostępniając swoje sztandarowe produkty, otwierają się na inne dziedziny dystrybucji swoich wyrobów. Warto wspomnieć, iż podjęli już wcześniej współpracę z wódką Chopin (likier czekoladowy E.Wedel & Vodka Chopin) oraz z lodami Grycan (limitowana edycja lodów Grycan z kawałkami czekolady E.Wedel). "Eksport produktów Wedel wzrósł o 30% w ubiegłym roku" - oświadczyła Magdalena Kołodziejska, Kierownik Komunikacji LOTTE Wedel. We wrześniu 2010 roku Wedel jest częścią japońskiej grupy LOTTE, działającej w różnych dziedzinach takich jak sektor spożywczy, słodycze, podróże, handel, rynek finansowy i budowlany. Ich wyroby można odnaleźć już między innymi w takich krajach jak: Wielka Brytania, Mongolia, Japonia, Kazachstan, Uzbekistan czy Egipt.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
GUS: Pomorze Zachodnie z dwucyfrowym
Dział centra informacji i promocji:
Chcą ściągnąć młodych Niemców do
Starsze aktualności:
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Wakacje.pl kuszą doświadczonych
Nocowanie.pl bez optymizmu o
Krok w stronę uruchomienia połączeń z Polski do
Jak ubezpieczają się wyjeżdżający na
Raport Travelplanet pokazuje
Jakie nastroje ma pomorska branża
Sąd UE kwestionuje pomoc dla
Modernizacja znanej restauracji
Nowa atrakcja turystyczna w Bydgoszczy
Na stacji kolejowej Poznań - Franowo powstanie terminal
Projekt System Informacji Miejskiej we Wrocławiu dobiega końca