Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Travel Creator - Specjalista ds. turystyki...
- Przewodnik, pilot po USA
- Opiekun klienta - turystyka kolonijna
- Poprowadź z nami biuro podróży
- Poszukiwany pilot po Dreźnie
- wychowawca na zimowisku
- Specjalista ds. Turystyki
- specjalista ds. turystyki
- Specjalista ds. turystyki
- KRAKÓW - Specjalista ds. Sprzedaży Podróży
O co pytają hotelowi goście?
Dostęp do Internetu, możliwość korzystania z pralni hotelowej czy też oferta rekreacyjna - to tylko niektóre z usług mających spory wpływ na wybór obiektu noclegowego. Przedstawiciele Best Western sprawdzili, o co najczęściej pytają ich goście rezerwując pokój.
Najważniejszy w hotelu, zarówno dla turystów biznesowych, jak i indywidualnych, okazał się dostęp do Internetu. To właśnie o możliwość połączenia z siecią najczęściej pytali goście znakomitej większości obiektów należących do Best Western w Polsce. Fakt ten wydaje się być kolejnym potwierdzeniem, że coraz trudniej nam wyobrazić sobie nawet chwilowe odcięcie się od internetu.
Na liście decydujących czynników znalazła się także dogodna lokalizacja. Często pytano o drogę z hotelu m.in. do centrum miasta, postoju taksówek, apteki czy też najbliższego sklepu. Okazuje się, że równie ważną rolę odgrywają takie udogodnienia jak parking hotelowy, klimatyzacja obiektu oraz oferta rekreacyjna.Znaczna ilość gości pytała też o możliwość wcześniejszego zajęcia i późniejszego zwolnienia pokoju.
Jak się okazuje, mniejsze znaczenie dla osób podróżujących ma dostęp do oferty room-service czy możliwość korzystania z pralni hotelowej. Okazuje się, że te usługi nie mają specjalnego wpływu na decyzję w kwestii rezerwacji pokoju w danym hotelu. Natomiast akceptowanie zwierząt domowych w obiekcie to pytanie zadawane nie tylko przez miłośników czworonogów, ale także osoby preferujące odpoczynek bez swoich pupili.
"Pytania i prośby gości nocujących w hotelach Best Western są dla nas niezwykle ważne. Chcemy wiedzieć czego oczekują i co jest dla nich naprawdę istotne. Dlatego też we wszystkich hotelach należących do Best Western zarówno w Polsce, jak i na całym świecie, standardem jest bezpłatny dostęp do bezprzewodowego Internetu" - mówi Gheorghe Marian Cristescu, Dyrektor Best Western na Polskę. "Reagowanie na potrzeby klientów oraz utrzymywanie standardów na najwyższym poziomie gwarantuje odwiedzającym zadowolenie z pobytu" - podsumowuje Gheorghe Marian Cristescu.
Przedstawiciele hoteli Best Western mieli również okazję odpowiedzieć na szereg nietypowych pytań zadawanych przez gości. Wśród nich znalazła się m.in. prośba o mydło w kostce czy miskę dla psa. Pytano też o wymiary ręczników hotelowych oraz kolor mebli w pokojach.
Pracownicy hoteli Best Western spotykają w codziennej pracy wiele dziwnych pytań, kiedyś padło nawet jedno dotyczące zakwaterowania w Krakowie w pokoju z widokiem na… morze. Do zabawnych sytuacji z pewnością można zaliczyć również prośbę gości jednego z hoteli Best Western w stolicy Małopolski, którzy poprosili pracowników recepcji o towarzyszenie w zwiedzaniu miasta i wykonanie sesji zdjęciowej.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Dział badania rynku i analizy:
ETC: Turystyka potrzebuje systemu zarządzania
USA najpotężniejszym rynkiem
Starsze aktualności:
Ratunkowe paczkomaty także we Wrocławiu i
W Wieliczce znów przeważają zagraniczni
POT: Połowa Polaków planuje wyjazdy w sezonie
Najpopularniejsze kierunki citybreak w 2023
Większość Polaków wyjedzie w
TSUE rozpatrzył skargę Wizz Air na pomoc dla linii
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Nad Bałtykiem gotowi na ferie
Miasta apelują o uregulowanie najmu
Linie na skraju upadku, zarząd wypłaca premie
TT Warsaw 2011: trzy dni światowej turystyki
Jakość usług Qubus Hotel potwierdzona
Agroturystyka coraz popularniejsza
Pokazy Slow Food nowością na targach
easyJet kończy z dobrym wynikiem
MTP w przetargu na zarządzanie MCK i Spodkiem
Drugi stopień zagrożenia lawinowego w Bieszczadach
Heathrow odwołuje loty z powodu huraganu
UOKiK bierze pod lupę przedsiębiorców