Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot / Rezydent Biura w ZEA - Dubaj
- PASJONAT TURYSTYKI POSZUKIWANY
- Praca PILOT WYCIECZKI
- Zatrudnię pilota na wycieczkę szkolną do Grecji
- Event Manager - samodzielny profesjonalista
- Szukam partnera do tworzenia filmów o podróżach
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- Pilot wycieczek szkolnych (Bielsko-Biała i...
- Specjalista ds. Turystyki - Warszawa
- PRODUCT MANAGER/OPIEKUN KLIENTA VIP


Co zrobić, by klient powrócił do hotelu?
Jak zwiększyć obroty usług hotelowych o 20-30% dzięki indywidualnej i unikatowej obsłudze klienta - tego dowiedzą się uczestnicy szkolenia poprowadzonego pod tym tytułem przez firmę SANA Consulting. Szkolenie odbędzie się 3 października - pierwszego dnia V Międzynarodowych Targów Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel 2012, w Centrum MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie.
"Złapać" klienta nie jest tak łatwo jak go zatrzymać, a jeszcze trudniej jest sprawić, by klient powrócił. Co zrobić, by gość, który raz skorzystał z usług danego hotelu, następnym razem również się w nim zatrzymał i co więcej - zwiększył wydatki na ofertę usług dodatkowych (gastronomia, SPA) - zdradzą eksperci prowadzący szkolenie.
Uczestnicy wydarzenia będą mogli poznać perspektywę konsumenta i decydenta - ich wartości, motywacje, ścieżki zakupu usług hotelarskich. Dowiedzą się, jaki wpływ ma poziom obsługi klienta na satysfakcję i lojalność gości, a przede wszystkim na zwiększenie aktywności, które budują strukturę wydatków na etapie wyboru i podczas pobytu klienta w hotelu. Podczas szkolenia zostaną m.in. przedstawione wyniki pierwszego w Polsce badania, przeprowadzonego innowacyjną techniką pogłębionego wywiadu strukturyzowanego, wykonanego w podziale na segmenty: economy, premium i VIP, a dotyczącego wartości, potrzeb i motywacji konsumentów. Prowadzący omówią również mocne i słabe strony polskiej obsługi klienta na podstawie badania przeprowadzonego w 2012 roku w oparciu o metodologię Tajemniczy Klient, na próbie 150 hoteli zlokalizowanych w Polsce. Nie zabraknie dyskusji na temat wskaźnika satysfakcji konsumentów, do której punktem wyjścia staną się wyniki badania przeprowadzonego w oparciu o autorską metodologię organizatora warsztatów - bazującą m.in. na shopper marketingu. W szkoleniu można uczestniczyć bezpłatnie, należy jedynie wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na www.worldhotel.pl i przesłać na podany w formularzu adres. Organizatorzy przyjmują zgłoszenia do dnia 28 września.
Interesująco zapowiada się również inne wydarzenie z programu targów - konferencja "Prawo autorskie - jak korzystać z utworu w działalności hotelowej i eventowej?", którą przygotowało Stowarzyszenie Autorów ZAiKS. Okazuje się, że umilanie czasu gościom hotelowym poprzez odtwarzanie muzyki też kosztuje. Jakie zatem są obowiązki użytkownika? Komu płacić, za co i ile? Tego dowiedzą się słuchacze konferencji. Prowadzący nie tylko wyjaśni najważniejsze terminy, jak pola eksploatacji utworów, ale opowie również o sposobach wykorzystania utworów w działalności hotelowej oraz zasadach zgodnego z prawem korzystania z utworów. Nie zabraknie też krótkiej charakterystyki różnych organizacji zbiorowego zarządzania utworami, a w szczególności ich zadań i uprawnień. W konferencji, która odbędzie się drugiego dnia targów - 4 października, można uczestniczyć bezpłatnie.
Wszystkich zwiedzających Targi WorldHotel, w tym uczestników wydarzeń towarzyszących (konferencje, seminaria, warsztaty, itp.) obowiązuje rejestracja. Można jej dokonać na miejscu (wypełnienie formularza) lub za pośrednictwem Internetu na www.worldhotel.pl/rejestracja. Osoby zarejestrowane on-line zwolnione są z opłaty za wstęp na targi. Więcej informacji i pełny program targów można znaleźć na stronie organizatora www.worldhotel.pl
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
Bon turystyczny powróci, ale dla
Kraków zaprasza na
Konferencja Nowe Trendy w Turystyce już
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
POT promuje Polskę w Europie i
Powstaje wielka grupa serwisów
TSUE: Włoskie regulacje dot. Airbnb, czy Expedii niezgodne z prawem
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Dział targi, konferencje, workshop:
ECTAA dyskutowała o wyzwaniach w zakresie ochrony
POT promuje Polskę w Europie i
Narodowy Program Wsparcia dla Przemysłu Spotkań
Starsze aktualności:
Nowe Trendy w Turystyce już za
Nowe centrum konferencyjne w
Polacy dalej zainteresowani
Koniec konfliktu Anex Tours i JoinUp! z
UFG radzi jak sprawdzić
Lepsza kondycja branży
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i
Wakacyjne plany Polaków na ten
Ryanair rozwija połączenia z Gdańska
Novotel Katowice Centrum w nowej odsłonie
Producent samolotów zmieni nazwę?
II Poznański Bieg Kelnerów już w sobotę
Najdłuższa w Polsce trasa do nordic walkingu
Przewoźnicy się biją, turysta korzysta
Polacy nie odwracają się od biur podróży
Wracają bezpośrednie połączenia do USA
Amadeus łagodzi efekt cieplarniany?
Best Western Hotel Felix - coś dla Pań
Sezon na Śląskie - hotele będą tańsze o połowę?
Kraków: easyFairs FOOD-to-GO zbliża się wielkimi krokami
Właściciel Ryanair wpłaci pół miliona euro dla poparcia Traktatu Lizbońskiego
Dziedzictwo Kulinarne w zachodniopomorskim
Z kim lepiej nie latać? Czarna lista linii lotniczych
Dwóch inwestorów zainteresowanych kupnem spółki PLL LOT
Jak promować swoje usługi w internecie?
Kampania Bezpieczne Karkonosze
Ośrodki Interferii zmieniają wygląd
Zatrudnię - kucharz Toruń Bydgosz Okolice