Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Biuro franchisingowe BP ITAKA.
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
Travelplanet.pl najlepszym sklepem internetowym
Travelplanet.pl został ogłoszony najlepszym sklepem internetowym w branży turystycznej w rankingu Money.pl i Gazety Wyborczej.
Wielkość asortymentu, sposoby płatności, elastyczność sklepów, to jak dbają o klientów to tylko kilka z 60 kryteriów jakie decydowały o pozycji w rankingu, który został przeprowadzony już po raz szósty. W poprzednich edycjach Travelplanet.pl również wygrywał.
Przebadanych zostało ponad 100 najczęściej odwiedzanych sklepów w sieci. Warunkiem uczestnictwa w rankingu była popularność sklepu wśród internautów monitorowana w ramach Megapanelu.
W kategorii turystyka ważna była atrakcyjność witryny, ale także jej funkcjonalność. Klienci cenią te sklepy, które mają rozbudowane, ale proste w obsłudze wyszukiwarki ofert. Travelplanet.pl wygrał z konkurencją prawie 10 punktami, uzyskując 59, na 90 możliwych. Kolejno w rankingu byli:
- travelplanet.pl 59,5pkt
- wakacje.pl 50,75pkt
- esky.pl 49pkt
- holidaycheck.pl 48,5pkt
- lataj.pl 46,5pkt
- traveligo.pl 45pkt
- fru.pl 43,25pkt
- accorhotels.com 43pkt
- booking.com 42,25pkt
- easygo.pl 41pkt
- Konkurentom gratulujemy, ale nie damy sobie odebrać palmy pierwszeństwa także w przyszłym roku - powiedziała Bożena Garbińska p.o. prezes Travelplanet.pl
Jednak zarówno Travelplanet, jak i pozostali mają co poprawiać - w konkursie można było maksymalnie zdobyć 90 punktów (w branży turystycznej, w pozostałych 100), zatem najlepszy "sklep" w branży turystycznej otrzymał niecałe 2/3 maksymalnej sumy punktów! W całym rankingu sklepów najlepiej wypadły sklepy specjalistyczne mające do 81 pkt na 100 możliwych (sklep-presto.pl 81pkt, oponeo.pl 75,5pkt).
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Travelplanet najlepszym sklepem
[2011-12-02 16:51 83.18.20.*]
Ratunku, jasne naj najlepsi ale w czym? w tym że inne biura odwalają za nich robotę odpowiedz »
Travelplanet najlepszym sklepem
[2011-12-03 11:08 91.198.111.*]
jaka robote odwalaja inne biura za Travelplanet? Ciekawy watek:) odpowiedz »
Travelplanet.pl najlepszym sklepem internetowym
[2011-12-03 14:36 83.71.193.*]
myślę, że Travelplanet.pl jak najbardziej zasłużył na to wyróżnienie ponieważ poziom świadczonych przez nich usług jest wysoki. Przekonałem się o tym osobiście wykupując wycieczkę do Turcji, z której jestem bardzo zadowolony
Bartek
http://kompendiumturystyczne.blogspot.com/ odpowiedz »Travelplanet najlepszym sklepem
[2011-12-04 14:16 78.8.7.*]
Travelplanet najlepszym sklepem
[2011-12-04 14:18 78.8.7.*]
Travelplanet najlepszy sklep- powiem tak jest to tylko otoczka, że jest super. Travelplanet zwalnia ludzi, tną koszty na czym się da. Robią dobra minę do złej gry. Patrzeć tylko jak w kosmos wylecą. odpowiedz »
Travelplanet najlepszym sklepem
[2011-12-05 11:31 217.67.212.*]
UWAGA - ten ranking to lipa. Zeby w nim uczestniczyc trzeba miec podlaczona witryne do firmy Gemius. Jesli twoja witryna nie jest podłączona do Megapanelu Gemiusa to nie ma cie w tym rankingu :-) A to był warunek. Wiec jest to po prostu kryptoreklama Gemiusa, a nie zaden wiarygodny ranking.
Ponizej wyciag z ich regulaminu:
Jak ocenialiśmy
Warunkiem uczestnictwa w rankingu była - podobnie jak w poprzednich latach - popularność sklepu wśród internautów. Z każdej kategorii monitorowanej w ramach Megapanelu, w kategorii e-commerce/sklepy wybraliśmy po 15 sklepów, które w ciągu roku poprzedzającego badanie odwiedziła największa liczba osób. Tam, gdzie Megapanel (standard badania polskiego internetu) uwzględniał wyniki mniej niż 15 sklepów, połączyliśmy kategorie. W rankingu prezentujemy po 10 sklepów, które podczas badania od sierpnia zeszłego roku do lipca 2011 r. zyskały najwięcej punktów.
Sklepy ocenialiśmy na podstawie 60 kryteriów, podzielonych na 10 grup:
• asortyment - liczba produktów w sklepie, podział tematyczny, narzędzia i funkcje ułatwiające poznanie oferty
• informacje o produkcie - opisy towarów, opinie, dostępność, narzędzia pomagające podjąć decyzje o zakupie
• procedura zamawiania i dostawa zakupów - funkcjonowanie i przejrzystość formularzy zamówień, możliwości korekty, reklamacje, czas realizacji, śledzenie przesyłki
• sposoby płatności - dostępne formy, raty, bezpieczeństwo
• interakcja z klientem - kanały kontaktu, subskrypcje informacji
• jakość obsługi - czas reakcji na maila, obsługa infolinii, fachowość udzielanych informacji
• łatwość dotarcia do informacji - wyszukiwarki, mapy serwisów, regulaminy, faq
• przejrzystość i budowa strony - estetyka, czytelność, współpraca z różnymi przeglądarkami i systemami operacyjnymi
• bonusy - wyprzedaże, programy lojalnościowe i partnerskie, możliwość negocjacji ceny
• pozostałe - obecność w porównywarkach cen, opinie internautów o sklepie, unikalne narzędzia dla klientów.
Maksymalnie w badaniu sklep mógł uzyskać 100 punktów. Wyjątkiem jest branża turystyczna, w której nie ocenialiśmy dostawy zakupów i pochodnych kryteriów. W tej kategorii maksymalnie do zdobycia było 90 punktów. odpowiedz »Travelplanet najlepszym sklepem
[2011-12-05 14:03 149.156.22.*]
No i co? Mieli oceniać każdą małą firemkę co się mieni biurem obsługi? A żeby być w rankingu gemiusa nie trzeba mieć z nim umowy (popatrz sobie na top20 turystyki i adnotację kto ma, a kto nie ma, Gemius Audiencje, czy jakoś tak) odpowiedz »
Travelplanet najlepszym sklepem
[2011-12-05 11:59 77.253.207.*]
co za dziwny jazgot, może popatrzcie lepiej na to , że mają lepszy wynik od wakacje.pl, które zawsze piszą , że są najlepsi. Jak miło , znam ze study sporo ludzi z travelplanet i cieszę się , że są najlepsi!!! odpowiedz »
Travelplanet najlepszym sklepem
[2011-12-05 22:54 83.3.119.*]
taaaaaaa.....
a najlepszym sklepem spozywczym jest...real:))) odpowiedz »Travelplanet najlepszym sklepem
[2011-12-06 15:56 213.180.137.*]
lipa nie lipa, ale efekt PRowy jest, więc korzyści z tego dla TP będą, więcej o PR w turystyce, można poczytać tutaj: TurystykawInternecie.pl odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
Ryanair popiera politykę zerowej
Długie weekendy w 2025 zachęcają do
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Dział badania rynku i analizy:
Najlepsze prace magisterskie
Wakacje nad Bałtykiem lepsze niż przed
Starsze aktualności:
Branża piwowarska liczy na
PIG: Miało być wsparcie dla turystyki i gastronomii, a jest miesiąc
Tajlandia dofinansuje leczenie
Wszystkie hotele należące do Clustra IHG Hotels and Resorts z certyfikatem Green
Przedłużenie kontroli na granicy z Niemcami problemem dla wielu
Grupa a&o zanotowała najlepszy rok w swojej
Wzrost cen wyjazdów turystycznych
ECTAA uruchamia program Ambasadorów Branży
eSky celuje w klientów biur
Polak najlepszym szefem kuchni w hotelach Select Services sieci
Zapraszamy na Germany Travel
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Co zrobić, by klient powrócił do hotelu?
Dziedzictwo Kulinarne w zachodniopomorskim
Z kim lepiej nie latać? Czarna lista linii lotniczych
Dwóch inwestorów zainteresowanych kupnem spółki PLL LOT
Jak promować swoje usługi w internecie?
Kampania Bezpieczne Karkonosze
Ośrodki Interferii zmieniają wygląd
Ryanair rozwija połączenia z Gdańska
Novotel Katowice Centrum w nowej odsłonie
Producent samolotów zmieni nazwę?
II Poznański Bieg Kelnerów już w sobotę
Najdłuższa w Polsce trasa do nordic walkingu