Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Rezydent/Asystent rezydenta EXIMTOURS w TUNEZJI
Travelplanet.pl poniosło stratę za 2013 rok
W czwartym kwartale 2013 Travelplanet.pl uzyskało 5,7 mln zł przychodów ze sprzedaży co oznacza 25% wzrost w stosunku do roku ubiegłego. Cały 2013 zakończył się 8% wzrostem przychodów w stosunku do roku ubiegłego.
"Tak jak oczekiwaliśmy, przeprowadzone w drugim kwartale 2013 roku, zmiany w obszarze sprzedaży on line przyniosły znakomite efekty. Po bardzo słabym początku roku, drugie półrocze było dla nas bardzo udane. W tym czasie znacząco zwiększyliśmy sprzedaż co przełożyło się na uzyskanie 985 tys. zł zysku netto wobec ponad 1 miliona straty w tym czasie rok wcześniej. W kolejnych kwartałach będziemy chcieli utrzymać ten dobry trend." - powiedział Jerzy Krawczyk, prezes zarządu Travelplanet.pl.
Spółka w całym 2013 roku poniosła stratę netto na poziomie 2,3 mln złotych wobec 1,64 mln rok wcześniej. Nominalnie o 1,02 mln wzrosły koszty finansowe w porównaniu do roku 2012.
Przychody w drugim półroczu 2013 wyniosły 13,9 mln złotych i były o 21,8 proc. wyższe od przychodów z analogicznego okresu roku wcześniejszego. Spółka w tym okresie uzyskała zysk netto w wysokości 985 tysięcy złotych. Nominalnie wynik ten jest lepszy o 2,04 mln.
"Mimo doskonałych dwóch ostatnich kwartałów nie udało się odrobić straty z pierwszego półrocza i spółka w całym roku poniosła stratę. Jednym z istotnych elementów, który przyczynił się do poniesienia straty były wysokie koszty finansowe jakie ponieśliśmy w roku ubiegłym. W czwartym kwartale 2013 przeprowadziliśmy z sukcesem emisję akcji i dzięki pozyskanemu kapitałowi uda się nam poprawić strukturę finansowania i obniżyć koszty finansowania w przyszłości" - dodała Bożena Garbińska, dyrektor finansowy.
"Ostatnich kilka miesięcy pokazało, iż w sposób trwały poprawiliśmy efektywność naszej Spółki. W kolejnych miesiącach będziemy się koncentrować przede wszystkim na dalszym poprawianiu wskaźników sprawności e-commercowej. Przed nadchodzącym sezonem uruchomimy nową wersję naszego głównego portalu sprzedażowego www.travelplanet.pl. Spodziewamy się, że dzięki niemu uda się nam jeszcze bardziej zdynamizować wzrost sprzedaży w obszarze on line, co powinno przełożyć się na utrzymanie trendu poprawy wyników finansowych, jaki został zapoczątkowany w trzecim kwartale 2013. Nie zapominamy również o rozwoju naziemnej sieci sprzedaży, którą będziemy rozwijać w oparciu o franczyzobiorców. Chcemy, aby 2014 był rokiem kontynuacji wyników jakie zaczęliśmy uzyskiwać od drugiego półrocza 2013." - zapowiedział Jerzy Krawczyk.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Miasta upominają się o opłatę
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Dział badania rynku i analizy:
Najlepsze prace magisterskie
Wakacje nad Bałtykiem lepsze niż przed
Starsze aktualności:
Przedłużenie kontroli na granicy z Niemcami problemem dla wielu
Grupa a&o zanotowała najlepszy rok w swojej
Wzrost cen wyjazdów turystycznych
ECTAA uruchamia program Ambasadorów Branży
eSky celuje w klientów biur
Polak najlepszym szefem kuchni w hotelach Select Services sieci
Zapraszamy na Germany Travel
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Wakacje.pl kuszą doświadczonych
Lotnisko zapłaci odszkodowania?
Rezerwuj bilet lotniczy z aplikacja Fligo.pl
Co 7islands oferuje klientom Sky Clubu
Zagraniczni przewoźnicy na polskich torach?
Nowe zniżki z Poznańską Kartą Turystyczną
POT: czy Euro przyniesie nam korzyści?
Dominium Pizza liczy zysk ze sprzedaży online
Ruch pasażerski w Porcie Lotniczym Łódź
Władze Moskwy wychodzą naprzeciw potrzebom turystów
Listopadowe podróże z PKP Intercity
Hotele - mniej klientów ale wyższy przychód