Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. turystyki B2B
- Pilot na wycieczkę do Międzyzdrojów i Oceanarium...
- PRACA W TURCJI- SEZON 2025
- praca na Wyspach Kanaryjskich
- Specjalista ds. turystyki
- Zainwestuje w biznes braza turystyczna
- Lider działu turystyka - sklep sportowy Sportano...
- Koordynator Procesów Franczyzowych
- Kraków - Specjalista ds. Turystyki
- SPECJALISTA DS OBSŁUGI KLIENTA


Co będzie trendy w turystyce w 2013 roku?
2012-12-11W dniach 3-6 grudnia w Cannes odbyły się targi ILTM. Pierwszego dnia wydarzenia zaprezentowano trendy, które będą obowiązywały w przyszłym roku.
r e k l a m a
Sprecyzowanie trendów, które pojawią się w turystyce w 2013 roku było możliwe dzięki analizie gospodarczej. Według badań, wzrost gospodarczy zanotują takie kraje jak Afryka, Ameryka Łacińska oraz Australia. To oznacza, że popyt na luksusową turystykę wzrośnie, bowiem zwiększy się liczba bogatych klientów. Istotnym dla branży turystycznej wskaźnikiem okaże się również odbudowa gospodarcza w Ameryce Północnej, a także realizacja ogromnych inwestycji w rozwijających się gospodarkach Filipin i Indonezji.
Według prognoz, nowy trend pojawi się w Republice Południowej Afryki. Dotychczas z tego miejsca pochodziło wielu turystów zainteresowanych luksusowymi podróżami. W 2013 roku RPA ma się stać także miejscem docelowym tego typu wypraw. Być może kraj skorzysta na doświadczeniach jego mieszkańców zebranych w trakcie luksusowych podróży i stworzy własną ciekawą ofertę tego typu.
Nową grupą docelową branży będą turyści między innymi z Chin. Do tej pory byli oni skupieni na podróżowaniu w granicach swojego kraju. Teraz otwierają się na świat. Turystyka luksusowa ma zyskać 50 milionów nowych klientów. O tę grupę turystów branża będzie musiała zadbać szczególnie.
Według nowych statystyk, najważniejszym kryterium oceny podróży będzie "dobrze spędzony czas wolny". Wskaźnik ten może odegrać kluczową rolę, bowiem jest bardzo istotny dla turystów. Na jego podstawie klienci budują oceny odwiedzonych miejsc i stwierdzają czy warto tutaj powrócić. Przedstawiciele branży muszą zapewnić swoim gościom rozrywkę dopasowaną do ich potrzeb. To jedyna droga, aby zyskać wiernego klienta i zapewnić sobie reklamę.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Rodzinne wyjazdy to
PARP: KPO dla turystyki jest
Zachodniopomorscy hotelarze liczą na najlepszy weekend
IGGP: Żadna z sił politycznych nie dba o branżę
Decyzji w sprawie transakcji na rynku dostaw
Dział centra informacji i promocji:
Nowa kampania Wielkopolskiej Organizacji
Kujawsko-Pomorskie kusi
Lublin będzie gospodarzem konferencji
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
Decyzja UOKiK w sprawie
Małopolska promowana w
WARS testuje płatności
Dział przewodnicy i piloci:
Żeglarze sprawdzają czystość mazurskich
Ilu klientów skorzystało z usług biur
Europejscy turyści nie tracą chęci do
Dział biura turystyczne:
Rodzinne wyjazdy to
PARP: KPO dla turystyki jest
Żeglarze sprawdzają czystość mazurskich
Ilu klientów skorzystało z usług biur
Wakacje kosztują mniej więcej tyle co przed
Dział targi, konferencje, workshop:
Małopolska promowana w
Lublin będzie gospodarzem konferencji
Urlop.pl zaprasza nowych i obecnych partnerów na
Dział hotele, pensjonaty:
Rodzinne wyjazdy to
PARP: KPO dla turystyki jest
Zachodniopomorscy hotelarze liczą na najlepszy weekend
Starsze aktualności:
Gdzie Polacy latali sami na
Jak Polacy jeżdżą na
Nowa trasa z łódzkiego
Air France z bezpłatnym
OLX zachęca do turystycznej pomocy
Booking.com nie może żądać najniższych
Południe Polski apeluje o nieodwoływanie
Sphinx dostał Godło Jakości Obsługi
Kulinarny Puchar Polski w rękach Poznaniaków
Ecco Holiday skasowało promocje
Strajk generalny paraliżuje lotniska
WIT organizuje narciarskie Mistrzostwa Branży Turystycznej
Pracowity długi weekend Straży Granicznej
Czy Polska to silna marka turystyczna?
Itaka: pierwszy czarter z Lublina
Chiny niszczą zachodnią żywność
Gdańsk Convention Bureau (GCB) promuje Region Pomorski
Yum Brands kupuje chińską sieć restauracji
TUI: podpisali, ale nie sprzedają?
"Piękny Wschód" Proszę o pomoc do pracy mgr!