Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Praca w Turcji
- SPECJALISTA DS.PODRÓŻY ITAKA
- Rekrutujemy i zapraszamy do Zespołu!...
- Doradca Podróży Przystanek Wakacje Gdynia
- Specjalista ds. turystyki Wakacje.pl Poznań
- Pilot wycieczek Rzym 05-07.09
- Koh Samui bez doświadczenia
- Koordynator odpraw rejsów czarterowych
- PRACOWNIK BIUROWY - OBSŁUGA KLIENTA
- Specjalista ds. sprzedaży woj.Pomorskie


Strategia sprzedaży Ostatniemiejsca.pl
2012-02-24Sieć biur turystycznych Ostatniemiejsca.pl planuje ekspansję działań na arenie internetowej. Kluczem mają być nowe rozwiązania, które pozwolą klientom na szybsze i wygodniejsze wyszukiwanie oraz rezerwację ofert. W planach jest uruchomienie 30 placówek, czy to stacjonarnych agencji podróży, czy tych działających w sieci.
r e k l a m a
Ponadto spółka planuje powołanie przedstawicieli regionalnych, którzy sprawować mają pieczę i służyć pomocą nowym franczyzobiorcom. Firma ogranicza własną sprzedaż usług turystycznych przesuwając ją do oddziałów partnerskich. Do zadań centrali należeć będzie dalsze umacnianie pozycji na rynku turystycznym.
Od dawna funkcjonuje przekonanie, że większość turystów decydując się na zakup wycieczki, wybiera stacjonarne biuro. Dlatego rozwój mobilno-internetowego konceptu franczyzowego oraz tradycyjnych biur to nic innego jak odpowiedź na potrzeby klientów. Bezpieczeństwo plus wygoda gwarancją powodzenia.
Koszt inwestycji w tradycyjne biuro podróży wynosi 12,5 tys. zł, a w koncept internetowy ostatniemiejsca.pl-NET - 14,5 tys. zł netto. Sieć oferuje dodatkowe wsparcie partnerskie - szkolenia w zakresie: obsługi klienta, wiedzy o produkcie oraz obsługi narzędzi wykorzystywanych przez sieć. Właściciele, tudzież pracownicy będą mieli możliwość wzięcia udziału w zagranicznych study tourach, które od dawna cieszą się popularnością w branży.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Uwaga! Serwis nie bierze odpowiedzialności za wypowiedzi na forum. Ewentualne naruszenia regulaminu serwisu prosimy zgłaszać Administratorowi po przez stronę Kontakt
Klienci wolą kupować przez internet?
[2012-02-24 09:59 83.20.197.*]
To są cwaniaki i oszuści. Uwaga na nich! odpowiedz »
Klienci wolą kupować przez internet?
[2012-02-24 10:43 178.73.16.*]
Uwaga na nich ! odpowiedz »
Klienci wolą kupować przez internet?
[2012-02-24 11:26 83.20.197.*]
Jedyną strategią Ostatnich miejsc jest robienie ludzi w balona. Zarówno kontrahentów jak i klientów. odpowiedz »
Klienci wolą kupować przez internet?
[2012-02-24 14:52 89.76.21.*]
Klienci wolą kupować przez internet?
[2012-02-24 15:13 83.29.72.*]
szczere wyrazy wspolczucia dla osob, ktore zainteresowane sa tego rodzaju oferta odpowiedz »
r e k l a m a
Klienci wolą kupować przez internet?
[2012-02-24 15:35 31.61.130.*]
Klienci wolą kupować przez internet?
[2012-02-24 15:36 31.61.130.*]
Słyszałem, że fatalnie traktują swoich franczyzobiorców i że wcale nie ma tylu szkoleń jak to pieknie opisują, a prowizjami trzeba się z nimi dzielić. odpowiedz »
Klienci wolą kupować przez internet?
[2012-02-24 16:43 95.51.206.*]
cwaniaki i oszuści to mało powiedziane, omijać szerokim lukiem takich ludzi odpowiedz »
Klienci wolą kupować przez internet?
[2012-02-29 13:44 79.184.103.*]
Najlepiej trzymać się od nich z daleka. odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
Co jest problemem w transporcie na
Które paszporty otwierają najwięcej
Dział centra informacji i promocji:
Kujawsko-Pomorskie kusi
Lublin będzie gospodarzem konferencji
Komórka obowiązkowa na
Podróżni wskazali najgorsze lotnisko świata
Mięsopust, karnawał, zapusty - wspaniała zabawa
EasyJest walczy z pyłem wulkanicznym
Alfa Star nie wierzy w koniec świata
HolidayCheck wyróżnił polskie hotele
700 osób straci pracę w PLL LOT?
Podróż śladami Unii Europejskiej?
Mieszkanie na wakacje we Lwowie
Travelplanet.pl poprawia wyniki
Hiszpania: ewakuacja z terenów objętych powodzią
PKP: jest gorzej, żeby było lepiej!
Turystyczny rekord w Kopalni Soli w Wieliczce
Airberlin i Alitalia podpisują umowę o partnerstwie code-share
Touroperator przyjazny agentom
OLT Express Germany w rękach holenderskiego inwestora