Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Wynajme apartament Wlochy Poludniowe
- B.P. Itaka Chorzów zatrudni pracownika z...
- Doradca Klienta WAKACJE.PL
- Rainbow Szczecin Kaszubska
- Specjalista ds. Turystyki kulturowej i...
- TUI Racibórz
- Travelplanet.pl Gliwice - Specjalista ds....
- Pilot wycieczek Zakynthos
- Poszukujemy pilotów
- Pracownik biura podróży w Krakowie


Strategia sprzedaży Ostatniemiejsca.pl
Sieć biur turystycznych Ostatniemiejsca.pl planuje ekspansję działań na arenie internetowej. Kluczem mają być nowe rozwiązania, które pozwolą klientom na szybsze i wygodniejsze wyszukiwanie oraz rezerwację ofert. W planach jest uruchomienie 30 placówek, czy to stacjonarnych agencji podróży, czy tych działających w sieci.
Ponadto spółka planuje powołanie przedstawicieli regionalnych, którzy sprawować mają pieczę i służyć pomocą nowym franczyzobiorcom. Firma ogranicza własną sprzedaż usług turystycznych przesuwając ją do oddziałów partnerskich. Do zadań centrali należeć będzie dalsze umacnianie pozycji na rynku turystycznym.
Od dawna funkcjonuje przekonanie, że większość turystów decydując się na zakup wycieczki, wybiera stacjonarne biuro. Dlatego rozwój mobilno-internetowego konceptu franczyzowego oraz tradycyjnych biur to nic innego jak odpowiedź na potrzeby klientów. Bezpieczeństwo plus wygoda gwarancją powodzenia.
Koszt inwestycji w tradycyjne biuro podróży wynosi 12,5 tys. zł, a w koncept internetowy ostatniemiejsca.pl-NET - 14,5 tys. zł netto. Sieć oferuje dodatkowe wsparcie partnerskie - szkolenia w zakresie: obsługi klienta, wiedzy o produkcie oraz obsługi narzędzi wykorzystywanych przez sieć. Właściciele, tudzież pracownicy będą mieli możliwość wzięcia udziału w zagranicznych study tourach, które od dawna cieszą się popularnością w branży.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Klienci wolą kupować przez internet?
[2012-02-24 09:59 83.20.197.*]
To są cwaniaki i oszuści. Uwaga na nich! odpowiedz »
Klienci wolą kupować przez internet?
[2012-02-24 10:43 178.73.16.*]
Uwaga na nich ! odpowiedz »
Klienci wolą kupować przez internet?
[2012-02-24 11:26 83.20.197.*]
Jedyną strategią Ostatnich miejsc jest robienie ludzi w balona. Zarówno kontrahentów jak i klientów. odpowiedz »
Klienci wolą kupować przez internet?
[2012-02-24 14:52 89.76.21.*]
Klienci wolą kupować przez internet?
[2012-02-24 15:13 83.29.72.*]
szczere wyrazy wspolczucia dla osob, ktore zainteresowane sa tego rodzaju oferta odpowiedz »
Klienci wolą kupować przez internet?
[2012-02-24 15:35 31.61.130.*]
Klienci wolą kupować przez internet?
[2012-02-24 15:36 31.61.130.*]
Słyszałem, że fatalnie traktują swoich franczyzobiorców i że wcale nie ma tylu szkoleń jak to pieknie opisują, a prowizjami trzeba się z nimi dzielić. odpowiedz »
Klienci wolą kupować przez internet?
[2012-02-24 16:43 95.51.206.*]
cwaniaki i oszuści to mało powiedziane, omijać szerokim lukiem takich ludzi odpowiedz »
Klienci wolą kupować przez internet?
[2012-02-29 13:44 79.184.103.*]
Najlepiej trzymać się od nich z daleka. odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
POT promuje Polskę w Europie i
TFG cieszy się z rekordowego 2024
UOKiK nałożył ogromną karę na
Ceny wyjazdów na wakacje dalej w
Liczba Polaków odwiedzających Czechy
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
POT promuje Polskę w Europie i
Powstaje wielka grupa serwisów
TSUE: Włoskie regulacje dot. Airbnb, czy Expedii niezgodne z prawem
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Dział centra informacji i promocji:
Polacy chętnie odwiedzali
Starsze aktualności:
Hotelarze i kwaterodawcy z nowymi
NEKERA - liczne nowości na zimę
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Travelplanet - sprzedaż lepsza niż rok
OSAT: nie rekomendujemy współpracy z dwoma
Wyższy podatek turystyczny w
Branża wydarzeń i spotkań wnosi dużo do
Wakacje.pl prognozują udaną
Podróżni wskazali najgorsze lotnisko świata
Mięsopust, karnawał, zapusty - wspaniała zabawa
EasyJest walczy z pyłem wulkanicznym
Alfa Star nie wierzy w koniec świata
HolidayCheck wyróżnił polskie hotele
700 osób straci pracę w PLL LOT?
Podróż śladami Unii Europejskiej?
Mieszkanie na wakacje we Lwowie
Travelplanet.pl poprawia wyniki
Hiszpania: ewakuacja z terenów objętych powodzią
PKP: jest gorzej, żeby było lepiej!
Turystyczny rekord w Kopalni Soli w Wieliczce
Airberlin i Alitalia podpisują umowę o partnerstwie code-share
Touroperator przyjazny agentom
OLT Express Germany w rękach holenderskiego inwestora
Zimnolubni Polacy, czyli urlop na stoku
Wizz Air poleci z Kijowa do Moskwy
Lotniska będą musiały zapłacić za hałas
Lista przebojów agentów turystycznych
Noc w kontenerze. Hit czy kit?
Chopin Airport City na targach MIPIM w Cannes
Opinie o biurze podróży Croatia z Rybnika