TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Internetowa społeczność hotelarzy i gości

Ogólnopolski program "Złoty Standard" zaangażował się w budowę internetowej społeczności hotelarzy i gości. Integracji obu grup służyć mają profile programu w kluczowych mediach społecznościowych, a także doradztwo i cykl szkoleń, które upowszechnią idee social media w grupie laureatów godła "Złoty Standard"


- Komunikacja marketingowa rynku usług w coraz większym stopniu korzysta z narzędzi związanych z Internetem i nowymi mediami - podkreśla Paweł Sikora, rzecznik programu "Złoty Standard". - Idea społeczności grup docelowych nie jest nowa, ale w naszej branży nadal niedoceniana - stąd pomysł na integrację naszych laureatów z bardzo liczną i niezwykle interaktywną grupą odbiorców ich usług.

Rozwijając społecznościowe relacje z hotelami, gośćmi i sympatykami marki, "Złoty Standard" podjął współpracę z agencją Social Media London Style (SMLS dołączył także do grona patronów merytorycznych programu). Pierwszym efektem współpracy programu z agencją będzie opublikowanie przekrojowego raportu na temat miejsca mediów społecznościowych w praktyce komunikacyjnej obiektów hotelarskich. Raport ukaże się jeszcze we wrześniu i będzie pierwszym tego typu opracowaniem dotyczącym branży turystyczno-hotelarskiej.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Złoty Standard program hotelarze goście branża hotelarska społeczność klient hotel obiekt noclegowy gość hotelowy integracja media społecznościowe social media szkolenia cykl szkoleń godło wyróżnienie interaktywna grupa internetowa społeczność patron programu raport




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję