Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista/Specjalistka ds. turystyki w salonie...
- Pilotaż 4-6.10/ Podlasie z Lublina
- pilot Paryż 06-11.10.2024
- Specjalista ds. rozwoju rynku (z j. ukraińskim)
- Marki - Specjalista ds. Turystyki
- WARSZAWA - specjalista ds. turystyki
- Zatrudnię pilota
- Travelplanet WROCŁAW - KIEROWNIK BIURA
- Specjalistka/ Specjalista ds. Turystyki - Poznań
- Specjalista ds. turystyki Galeria Żoliborz...
Który to już lokal Starbucks?
Starbucks otworzył swoją czternastą kawiarnię w Warszawie, w Galerii Mokotów. Otwarcia dokonała firma AmRest Coffee Sp. z o.o., joint venture utworzone przez Starbucks Coffee International, Inc. oraz AmRest Sp. z o.o.1. To już 32. lokal firmy w Polsce.
Kawiarnia Starbucks w Galerii Mokotów znajduje się na drugim piętrze, obok kina Cinema City. Lokal o łącznej powierzchni 145 m2 ma postać kiosku, który zapewnia dobrą widoczność oraz łatwy dostęp zwłaszcza dla osób niepełnosprawnych. Kawiarnia oferuje 76 miejsc siedzących, a także bezpłatny dostęp do bezprzewodowego Internetu (Wi-Fi). Klienci centrum handlowego mogą odwiedzać ją codziennie: od poniedziałku do soboty w godzinach od 10:00 do 22:00, i w niedziele od 10:00 do 21:00. Przewaga elementów drewnianych i ciepłych barw sprzyja relaksowi przy kubku aromatycznej kawy.
Nowa kawiarnia Starbucks w Galerii Mokotów to czternasty lokal firmy w Warszawie i zarazem 32. w Polsce. Firma zarządza ponadto pięcioma kawiarniami we Wrocławiu (w tym jedną w Bielanach Wrocławskich), czterema w Poznaniu, trzema w Gdańsku, dwiema w Szczecinie i Katowicach oraz po jednej w Krakowie i Gdyni. Pierwsza lokalizacja przy ul. Nowy Świat w Warszawie została otwarta 8 kwietnia 2009 roku. Do końca 2012 roku w Polsce funkcjonowało 31 kawiarni Starbucks.
Kawiarnie Starbucks oferują szeroki wybór popularnych napojów kawowych na bazie espresso, takich jak Caffè Latte, Caffè Mocha czy Cappuccino. Dostępne są także napoje miksowane z lodem Frappuccino® w rozmiarach tall, grande oraz venti. Oprócz świeżo parzonej kawy, klienci Starbucks mogą wybierać spośród kilkunastu rodzajów najwyższej jakości kaw ziarnistych 100% arabica o różnym profilu palenia (kawy lekko, średnio i mocno palone), pochodzących z Ameryki Łacińskiej, Afryki oraz regionu Azji i Pacyfiku. W europejskich kawiarniach Starbucks wszystkie napoje na bazie espresso przygotowywane są z ziaren z certyfikatem Fairtrade.
Menu Starbucks obejmuje również napoje nie zawierające kawy, szereg wypieków i ciastek, a także przekąsek przygotowanych specjalnie na śniadanie, lunch czy deser. Są wśród nich kanapki, wrapy, quiche, sałatki, bajgle, ciasta, muffiny oraz inne smakołyki. Dzięki tak bogatej i różnorodnej ofercie każdy znajdzie tu coś dla siebie. Wszystkie potrawy doskonale smakują w połączeniu z każdą z oferowanych przez Starbucks kaw.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
Niemcy chwalą turystów
Dolny Śląsk podsumowuje promocję
Starsze aktualności:
POT rozdał nagrody dwudziesty
Rośnie liczba Turystów odwiedzających
Gotowe dania w sklepach zagrożeniem dla
Rozpoczęły się targi TT
TSUE rozpatrywał skargi
Polacy rzadziej jadają posiłki poza
Hilton uznany za najlepsze miejsce do
Turystyka może stać się głównym źródłem przychodów dla
Tajlandia Expo 2011: Biznes i inwestycja z Tajlandią
Hotele EFH zainteresowały szejków?
Szybciej do Słonecznego Brzegu
Coraz więcej restauracji liczy kalorie
Prima Holiday zaprasza agentów do współpracy
Właściciel OLT Express chciał upadku?
Chiny: kamieniołom przerobią na luksusowy hotel
GUS: coraz więcej Polaków emigruje za granicę