Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Wynajme apartament Wlochy Poludniowe
- B.P. Itaka Chorzów zatrudni pracownika z...
- Doradca Klienta WAKACJE.PL
- Rainbow Szczecin Kaszubska
- Specjalista ds. Turystyki kulturowej i...
- TUI Racibórz
- Travelplanet.pl Gliwice - Specjalista ds....
- Pilot wycieczek Zakynthos
- Poszukujemy pilotów
- Pracownik biura podróży w Krakowie


Ryanair dogadza pasażerom?
Ryanair słynie z innowacyjnych pomysłów, których głównym celem jest redukcja ceny biletu, a co za tym idzie dogodzenie podróżnym... Czy faktycznie uprzyjemnia życie swoim klientom? Sprawdźmy.
Oto najoryginalniejsze do tej pory pomysły irlandzkiego przewoźnika:
- Wrzuć monetę, czyli płatna toaleta na pokładzie samolotu. Koszt usługi 1 funt.
- Jedna toaleta w całym samolocie i 189 osób na pokładzie, a także opcja dla bardziej wytrwałych, czyli całkowita redukcja toalet na trasach krótkodystansowych, a zamiast toalet montaż 6 dodatkowych miejsc.
- Miejsca stojące w samolotach. Przede wszystkim bezpieczeństwo i wygoda.
- Droższe bilety dla osób z nadwagą: dyskryminacja czy też zachęta do odchudzania?
- Prośba, by pasażerowie sami przynosili swój bagaż do samolotu. Interesujące, zwłaszcza spacer po płycie lotniska.
- Check-in online za 5 funtów, check-in na lotnisku za 20 funtów.
Choć te pomysły wielu osobom wydają się niedorzeczne dla Ryanaira nie są, jeśli brać jego wypowiedzi na poważnie. Przewoźnik uważa, że coraz wyższe ceny paliwa nie pozostawiają mu wyboru, dlatego chcąc utrzymać niskie taryfy musi szukać wszystkich możliwych rozwiązań pozwalających na redukcję kosztów.
Jednak, co jasne, wiele z tych pomysłów, choć ciekawe, to są dla mediów jako pożywka i reklama firmy za razem. Wiele można im zarzucić, ale nie to, że źle prezentują firmę. Właściwe skojarzenie niskie koszty=tanie bilety i nośny pomysł to dobra i TANIA promocja. Tylko pogratulować przewoźnikowi.
Komentarze
Tagi:
Starsze aktualności:
Hotelarze i kwaterodawcy z nowymi
NEKERA - liczne nowości na zimę
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Travelplanet - sprzedaż lepsza niż rok
OSAT: nie rekomendujemy współpracy z dwoma
Wyższy podatek turystyczny w
Branża wydarzeń i spotkań wnosi dużo do
Wakacje.pl prognozują udaną
HRS Polska ma nowego Dyrektora ds. Współpracy z Hotelami
Nagroda Doskonałości dla gdańskiego Hiltona
Rosyjska wódka podrożeje o 30 procent
Dreamliner ustanowił rekord świata!
Najlepszy Hotel Spa w Polsce - czyli?
Najpopularniejsze destynacje 2013
Agenci zapłacą za bankructwo Sky Clubu
Zmowa cenowa sprzedawców online
Pyrzowice: największa inwestycja w historii lotniska
W Warszawie powstanie kolejny Hilton