Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Wynajme apartament Wlochy Poludniowe
- B.P. Itaka Chorzów zatrudni pracownika z...
- Doradca Klienta WAKACJE.PL
- Rainbow Szczecin Kaszubska
- Specjalista ds. Turystyki kulturowej i...
- TUI Racibórz
- Travelplanet.pl Gliwice - Specjalista ds....
- Pilot wycieczek Zakynthos
- Poszukujemy pilotów
- Pracownik biura podróży w Krakowie


Wakacje rozpoczęte. Na co skarżą się turyści?
Początek wyczekiwanych wakacji zaowocował zwykłym zwiększeniem ilości skarg na usługi turystyczne. Co najbardziej drażni klientów?
Turyści skarżą się m.in. na zmiany godzin wylotu, podwyższanie ceny przed wyjazdem, a także zmianę miejsca noclegowego po dotarciu na miejsce. Negatywne uwagi dotyczą również przygotowania merytorycznego przewodników.
Nowością w mediach jest jednak doradzanie turystom, aby w razie chęci reklamacji wnioskowali o konkretną, ale i realną rekompensatę., gdyż reklamacja z horrendalną kwotą rzekomego odszkodowania nie będzie traktowana poważnie i zapewne zostanie zignorowana/odrzucona. Nie wskazano tu wprawdzie wprost tabeli frankfurckiej, ale często pojawiają się odwołania do procentowo "wycenionych" wad imprezy.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
POT promuje Polskę w Europie i
TFG cieszy się z rekordowego 2024
UOKiK nałożył ogromną karę na
Dział przewodnicy i piloci:
MSiT chce 10 strategii dla
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Rozpoczęto starania o nowy, polski wpis na listę
Liczba i wielkość statków wycieczkowych podwoiła się od 2000
Starsze aktualności:
Hotelarze i kwaterodawcy z nowymi
NEKERA - liczne nowości na zimę
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Travelplanet - sprzedaż lepsza niż rok
OSAT: nie rekomendujemy współpracy z dwoma
Wyższy podatek turystyczny w
Branża wydarzeń i spotkań wnosi dużo do
Wakacje.pl prognozują udaną
PKP poszedł po rozum i oferuje tańsze bilety
Why Not Holidays kusi słonecznikiem
Jak nie zapomnieć języka w gębie na wakacjach?
Dzień pasażera już 4 lipca. Sprawdź jakie masz prawa
Pasażerowie niezadowoleni z posiłków w samolotach