Ogłoszenia
Ogłoszenia
- TRAVELAND A.T.w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- Wakacje.pl Warszawa-Żoliborz zatrudni Specjalistę
- Denar - Travel zatrudni sprzedawcę usług...
- Młodszy Specjalista ds. Turystyki / Specjalista...
- Konsultant ds. SPRZEDAŻY PRODUKTU TURYSTYCZNEGO
- biuro multiagencyjne w centrum handlowym we...
- Rezydent Turystyczny - TUNEZJA
- Specjalista ds Turystyki
- Główny rezydent biura podróży/ Head Rep
- Pilot wycieczek - Polska i Europa
Wakacje rozpoczęte. Na co skarżą się turyści?
Początek wyczekiwanych wakacji zaowocował zwykłym zwiększeniem ilości skarg na usługi turystyczne. Co najbardziej drażni klientów?
Turyści skarżą się m.in. na zmiany godzin wylotu, podwyższanie ceny przed wyjazdem, a także zmianę miejsca noclegowego po dotarciu na miejsce. Negatywne uwagi dotyczą również przygotowania merytorycznego przewodników.
Nowością w mediach jest jednak doradzanie turystom, aby w razie chęci reklamacji wnioskowali o konkretną, ale i realną rekompensatę., gdyż reklamacja z horrendalną kwotą rzekomego odszkodowania nie będzie traktowana poważnie i zapewne zostanie zignorowana/odrzucona. Nie wskazano tu wprawdzie wprost tabeli frankfurckiej, ale często pojawiają się odwołania do procentowo "wycenionych" wad imprezy.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
UN Tourism: Turystyka odbudowała się po
Enter Air powiększa bazę
Województwo pomorskie ogłosiło konkurs ofert na rozwój turystyki i
Dział przewodnicy i piloci:
MSiT chce 10 strategii dla
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Rozpoczęto starania o nowy, polski wpis na listę
Liczba i wielkość statków wycieczkowych podwoiła się od 2000
Starsze aktualności:
Stary Rynek i ratusz w Poznaniu znów
Niemcy stawiają na turystykę kulturalną i zrównoważone
Polki wydają więcej na
Jest porozumienie w sprawie jednolitej, europejskiej przestrzeni
Okiem ubezpieczyciela - gdzie podróżowali
Piotr Borys odpowiedzialny za turystykę w
64% Polaków planuje zwiększyć budżet na
GITD podsumowuje akcję Bezpieczny autokar-ferie
Wstępne porozumienie w sprawie rozporządzeń dot. danych pasażerów linii
Parlament Europejski przyjął nowe przepisy dotyczące wynajmu
PKP poszedł po rozum i oferuje tańsze bilety
Why Not Holidays kusi słonecznikiem
Jak nie zapomnieć języka w gębie na wakacjach?
Dzień pasażera już 4 lipca. Sprawdź jakie masz prawa
Pasażerowie niezadowoleni z posiłków w samolotach