Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Wynajme apartament Wlochy Poludniowe
- B.P. Itaka Chorzów zatrudni pracownika z...
- Doradca Klienta WAKACJE.PL
- Rainbow Szczecin Kaszubska
- Specjalista ds. Turystyki kulturowej i...
- TUI Racibórz
- Travelplanet.pl Gliwice - Specjalista ds....
- Pilot wycieczek Zakynthos
- Poszukujemy pilotów
- Pracownik biura podróży w Krakowie


Skandal w jednej z krakowskich restauracji
W jednej z krakowskich restauracji, w miniony weekend, doszło do skandalicznej sytuacji z udziałem obsługi lokalu. Goście żydowskiego pochodzenia zostali przez kelnerów obrzuceni obelgami.
O nieprzyjemnym zdarzeniu doniósł na swoim profilu na Facebooku dziennikarz "Tygodnika Powszechnego" Jacek Ślusarczyk. O sprawie poinformował także dyrektora Festiwalu Kultury Żydowskiej.
Według relacji znajomych dziennikarza, z soboty na niedzielę, w restauracji "Moment" kelnerzy przywitali grupę Polaków żydowskiego pochodzenia "pier... Żydzi". Obsługa stwierdziła również, że jest późno i "nie będziemy już obsługiwać". Obrażeni goście zaczęli żywo protestować. Na nic się to zdało, zostali wyproszeni przez innych kelnerów i kelnerki. Na koniec posypały się obelgi: "j...ć Żydów, Żydzi do Izraela".
Goście restauracji zgłosili sprawę na komisariacie. Lokal wydał oświadczenie, w którym można przeczytać "Jest nam przykro, że staliśmy się obiektem pomówień związanych z incydentem w naszej restauracji w ostatnią sobotnią noc".
Według przedstawicieli restauracji "Moment", konflikt nie powstał na tle religijnym, narodowościowym czy też rasowym, a był jedynie "nieprzyjemną wymianą zdań pomiędzy osobami będącymi gośćmi lokalu, obsługą, a klientami, którzy pojawili się w nim w momencie jego zamykania".
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Kelnerzy obrazili klientów
[2012-07-11 10:05 80.52.226.*]
Zapraszamy na Mazury- tutaj Żydzi są bardzo mile widziani. Antysemitów - brak. odpowiedz »
Kelnerzy obrazili klientów
[2012-07-11 10:32 89.73.81.*]
Skandalem to jest opisywanie takich pierdol z pozycji tylko jedenj strony. P. dziennikarz chce znowu szukac ogorkow w sezonie. Niech napisze rzetelnie i da relacje 2 stron, aby czytelnik nie byl manipulowany i mogl sobie wyrobic opinie, odpowiedz »
Kelnerzy obrazili klientów
[2012-07-14 22:49 88.28.34.*]
No wlasnie ,moze napisza cos kelnerzy , jak to bylo . odpowiedz »
Kelnerzy obrazili klientów
[2012-07-11 10:10 83.16.71.*]
Warszawa czeka na kazdego turyste. Kazdy jest mile widziany. odpowiedz »
Kelnerzy obrazili klientów
[2012-07-16 09:32 89.76.99.*]
relacje prezentujące stanowisko tylko jednej strony są zwykle nieprawdziwe. odpowiedz »
Kelnerzy obrazili klientów
[2012-10-18 11:46 84.38.26.*]
nie wydaje wam sie dziwne, ze nagle wszyscy kelnerzy, cala obsluga jak jeden maz zaczela najezdzac na zydow? Nie bojac sie szefostwa i tego, ze straca prace? PRzeciez jesli taka sytuacja bylaby realna to oni od razu straciliby prace, a klienci zostali zaproszeni na darmowy obiad w ramach rekompensaty plus na koniec oczywiscie uscisk prezesa;) Nie wie, wydaje mi sie to mocno naciagane. Chyba, ze trafili na lokal prowadzony i osblugiwany przez antysemitow. odpowiedz »
Dział gastronomia:
Popularna sieciówka ze
Ferie nad Bałtykiem lepsze niż rok
Dział dla turystów:
Katowice Airport ostrzega przed
IGHP: początek roku tradycyjnie przyniósł hotelom niską
Starsze aktualności:
Hotelarze i kwaterodawcy z nowymi
NEKERA - liczne nowości na zimę
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Travelplanet - sprzedaż lepsza niż rok
OSAT: nie rekomendujemy współpracy z dwoma
Wyższy podatek turystyczny w
Branża wydarzeń i spotkań wnosi dużo do
Wakacje.pl prognozują udaną
Tunezja chce walczyć z terroryzmem
Policja poszukuje klientów biura Aquamaris
Kim Dzong planuje kolejną turystyczną inwestycję
Paraliż ruchu lotniczego w Europie
WYTWÓRNIA WYPRAW - POSZUKIWANI PILOCI WYCIECZEK!
Użytkownicy eholiday.pl stworzą przewodnik po Polsce
WARS testuje w pociągach aplikację
PKP Intercity walczy ze stereotypami
Podsumowanie sezonu letniego z TSS Polska
Rainbow Tours wyszkoli swoich agentów
Toruń zaprasza do świata zabawek