Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Młodszy Specjalista ds. Turystyki / Specjalista...
- Konsultant ds. SPRZEDAŻY PRODUKTU TURYSTYCZNEGO
- biuro multiagencyjne w centrum handlowym we...
- Rezydent Turystyczny - TUNEZJA
- Specjalista ds Turystyki
- Główny rezydent biura podróży/ Head Rep
- Pilot wycieczek - Polska i Europa
- Specjalista ds. rezerwacji rejsów - Gdańsk
- Specjalista ds. podróży służbowych (praca zdalna)
- Specjalista ds Sprzedaży Usług Turystycznych
Który system rezerwacyjny jest lepszy?
Serwis BiletyAutokarowe.pl oferuje sprzedaż biletyów dwóch systemach EuroTicket i Voyager. Poniżej przedstawiamy najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi serwisu dotyczące tych dwóch systemów rezerwacyjnych.
Czym są systemy EuroTicket i Voyager?
To niezależne od siebie bazy ofert przewoźników autokarowych, łącznie tworzące pełną internetową ofertę przejazdów między Polską a resztą Europy. Choć wiele linii znajdziesz w obu systemach, istnieją przewoźnicy korzystający tylko z jednego z nich. Właśnie dlatego umożliwiamy Ci sprawdzenie zarówno Voyagera, jak EuroTicketu - dzięki temu możesz porównać wszystkie kursy dostępne na wybranej trasie. Nie przegapisz żadnej okazji!
Który system jest lepszy?
Korzystanie z obu systemów jest równie proste: sprawdzasz kursy, wybierasz jeden z nich, przechodzisz do formularza rezerwacji, a następnie płacisz przelewem online lub kartą. Różnice są kosmetyczne. A zatem który system jest lepszy? Ten, w którym znajdziesz ofertę lepiej odpowiadającą Twoim oczekiwaniom.
O ile wyższe są ceny biletów online w porównaniu do biletów kupowanych w biurze przewoźnika czy na dworcu?
O dokładnie 0 zł. Nie doliczamy żadnych prowizji - masz gwarancję najniższej ceny, a na dodatek oszczędzasz czas, ponieważ kupujesz bilety nie ruszając się z miejsca.
Wczoraj cena mojego kursu była niższa niż dzisiaj!
Możliwe, ponieważ ceny są aktualne tylko w chwili ich sprawdzenia. Im bliższy jest dzień wyjazdu oraz im mniej zostało biletów na dany kurs, tym więcej zapłacisz za przejazd. Taka jest polityka przewoźników - i dlatego zawsze zachęcamy do organizowania wyjazdów z wyprzedzeniem. Dzięki temu zapłacisz mniej i będziesz mieć pewność, że nie zabraknie dla Ciebie wolnych miejsc.
Czy mogę zamówić bilety autokarowe online i zapłacić za nie w autokarze?
Niestety nie - z dwóch powodów. Po pierwsze: system rezerwacji jest scalony z systemem płatności, a zatem jeśli nie zapłacisz, rezerwacja nie zostanie potwierdzona. Po drugie: przewoźnicy nie oferują rezerwacji z płatnością w autokarze, ponieważ opłata stanowi dla nich zabezpieczenie. Mogłoby się zdarzyć, że ktoś zarezerwuje 15 biletów, a następnie nie pojawi się na przystanku - autokar musiałby wyjechać w połowie pusty, a przewoźnik byłby stratny. Dzięki opłacie z góry przewoźnik wie, że naprawdę chcesz udać się w podróż.
Komentarze
Tagi:
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
Powstaje wielka grupa serwisów
TSUE: Włoskie regulacje dot. Airbnb, czy Expedii niezgodne z prawem
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Dział transport:
Emirates wprowadzają nowe uniformy dla obsługi pasażerów premium i
Accor pokazuje trendy w rezerwacjach na
Starsze aktualności:
Polki wydają więcej na
Jest porozumienie w sprawie jednolitej, europejskiej przestrzeni
Okiem ubezpieczyciela - gdzie podróżowali
Piotr Borys odpowiedzialny za turystykę w
64% Polaków planuje zwiększyć budżet na
GITD podsumowuje akcję Bezpieczny autokar-ferie
Wstępne porozumienie w sprawie rozporządzeń dot. danych pasażerów linii
Parlament Europejski przyjął nowe przepisy dotyczące wynajmu
eSky chwali się tanimi pakietami na
Kto dołączył do Polskich Marek
Ponad 21 mln pasażerów na polskim niebie
Bilety kolejowe w Rosji online i po polsku
Stubai - od narciarskich szaleństw do rozkoszy podniebienia
Turyści z Chin coraz chętniej przyjeżdżają do Europy
Jak ukarać niesłownego klienta
Powstanie nowy hotel na gdańskim Długim Targu