Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Wynajme apartament Wlochy Poludniowe
- B.P. Itaka Chorzów zatrudni pracownika z...
- Doradca Klienta WAKACJE.PL
- Rainbow Szczecin Kaszubska
- Specjalista ds. Turystyki kulturowej i...
- TUI Racibórz
- Travelplanet.pl Gliwice - Specjalista ds....
- Pilot wycieczek Zakynthos
- Poszukujemy pilotów
- Pracownik biura podróży w Krakowie


Złoty Standard w polskiej branży usług hotelarskich. Pojawi się certyfikacja
Rusza ogólnopolski projekt "Złoty Standard", który wprowadza do polskiej branży usług hotelarskich nową certyfikację wyróżniającą najwyższe standardy obsługi klienta. Ze wsparcia skorzysta 250 pierwszych beneficjentów, którzy zgłoszą udział w projekcie. Koszy usługi pokrywają środki pochodzące z Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.
Od dawna miarą standardu hotelu czy restauracji jest liczba gwiazdek lub zdobyte certyfikacje branżowe. Dla wielu podmiotów najwyższym wyróżnieniem pozostaje jednak uznanie klientów - nie bez przyczyny: ich opinie uchodzą za najbardziej wiarygodne, a przez to najskuteczniej wspierają promocję usług. Projekt "Złoty Standard" ma na celu wdrażanie innowacji i promocję dobrych praktyk obsługi klienta w obiektach hotelowych w Polsce.
Konferencja dotycząca programu "Złoty Standard" odbędzie się w piątek, 15 kwietnia 2011, o godz. 11.00 w Centrum Prasowym PAP, przy ul. Bracka 6/8, w Warszawie. Patronami projektu są Polska Izba Hotelarstwa, "Hotelarz", staypoland.com i HBI Polska.
W programie konferencji znalazły się takie zagadnienia jak: pomost pomiędzy konsumentem a branżą hotelarską, budowanie marki hotelu - rola opinii klientów, kluczowe punkty oceny hotelu okiem klienta - istniejące certyfikacje a potrzeby biznesu hotelarskiego, "Złoty Standard": co to jest, do kogo projekt jest kierowany, jak zgłosić udział i uzyskać wsparcie oraz wsparcie z Unii Europejskiej dla proinnowacyjnych usług doradczych.
Komentarze
Tagi:
Dział targi, konferencje, workshop:
POT promuje Polskę w Europie i
Narodowy Program Wsparcia dla Przemysłu Spotkań
POT przyznała rekomendacje na lata
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
POT promuje Polskę w Europie i
Powstaje wielka grupa serwisów
TSUE: Włoskie regulacje dot. Airbnb, czy Expedii niezgodne z prawem
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Starsze aktualności:
Hotelarze i kwaterodawcy z nowymi
NEKERA - liczne nowości na zimę
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Travelplanet - sprzedaż lepsza niż rok
OSAT: nie rekomendujemy współpracy z dwoma
Wyższy podatek turystyczny w
Branża wydarzeń i spotkań wnosi dużo do
Wakacje.pl prognozują udaną
Konsorcjum Polskich Biur Podróży- Trade & Travel Company nagrodzone
Hawana pogrążyła się w ciemnościach
Wrocław: zniżki na otwarcie terminalu
TSS szkoli nowe biura w sprzedaży biletów kolejowych