Ogłoszenia
Ogłoszenia
- TRAVELAND A.T.w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- Wakacje.pl Warszawa-Żoliborz zatrudni Specjalistę
- Denar - Travel zatrudni sprzedawcę usług...
- Młodszy Specjalista ds. Turystyki / Specjalista...
- Konsultant ds. SPRZEDAŻY PRODUKTU TURYSTYCZNEGO
- biuro multiagencyjne w centrum handlowym we...
- Rezydent Turystyczny - TUNEZJA
- Specjalista ds Turystyki
- Główny rezydent biura podróży/ Head Rep
- Pilot wycieczek - Polska i Europa
Turyści pomogą polskiej gastronomii?
Dzięki coraz większej liczbie turystów odwiedzających Polskę, restauratorzy mogą liczyć na poprawę sytuacji w ich lokalach w okresie letnim.
Co roku wzrasta liczba turystów, którzy odwiedzają Polskę. Zgodnie z raportem Active Group, przeprowadzonym dla Ministerstwa Sportu i Turystyki, w ubiegłym roku zanotowano wzrost o blisko 7% do 15,8 mln turystów odwiedzających Polskę.
Instytut Turystyki SGTiR prognozuje, iż średni wzrost liczby turystów, którzy odwiedzą Polskę do 2018 roku wyniesie od 2,5 do 3% co roku. Jest to dobra informacja, z uwagi na fakt, iż ponad połowa wydatków turystów, którzy odwiedzają Warszawę - to wydatki związane z gastronomią.
Magdalena Piróg, wiceprezes zarządu Da Grasso ma nadzieje, że branża gastronomiczna w okresie wakacji pozyska nowych klientów. "Branża gastronomiczna charakteryzuje się pewną sezonowością, co można zauważyć obserwując dochody, jakie generują lokale w danych okresach. Wakacje to czas, kiedy Polacy masowo wyjeżdżają, a to wpływa na zarobki restauratorów. Rosnące z roku na rok wizyty turystów bardzo nas cieszą, bo to dzięki nim, konsumentom wielu usług i dóbr, także z zakresu gastronomii, franczyzobiorcy mają szansę na pozyskanie nowych klientów w tak trudnym okresie, jak wakacje." - powiedziała.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
MSiT chce 10 strategii dla
Na Pomorzu Zachodnim hotelarze nie
Starsze aktualności:
Stary Rynek i ratusz w Poznaniu znów
Niemcy stawiają na turystykę kulturalną i zrównoważone
Polki wydają więcej na
Jest porozumienie w sprawie jednolitej, europejskiej przestrzeni
Okiem ubezpieczyciela - gdzie podróżowali
Piotr Borys odpowiedzialny za turystykę w
64% Polaków planuje zwiększyć budżet na
GITD podsumowuje akcję Bezpieczny autokar-ferie
Wstępne porozumienie w sprawie rozporządzeń dot. danych pasażerów linii
Parlament Europejski przyjął nowe przepisy dotyczące wynajmu
Polacy szukają informacji w Internecie, ale kupują wycieczki w biurach
Muzeum Żydów - kolejne opóźnienie
Włochy: monopol w lotnictwie zażegnany
Sieć kawiarni zmienia właściciela
Pierwszy taki pub dla rowerzystów
"Zmień swoją strategię rozwoju" - nowy raport branżowy Amadeusa
Złoty Standard w polskiej branży usług hotelarskich. Pojawi się certyfikacja
WARS będzie serwował świąteczne dania
Bilet autokarowy kupisz przez komórkę