Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Praca w biurze podróży Galeria Podróży Olkusz
- WYGODA szuka instruktorów narciarstwa
- REZYDENT - TUNEZJA 2025
- Specjalista ds. Turystyki
- Biuro podróży
- Sprzedam Biuro Podróży
- REZYDENT, PILOT - TURCJA
- PASJONAT TURYSTYKI POSZUKIWANY
- BP ITAKA - KRAKÓW - Specjalista ds. Turystyki
- Travel Creator - Specjalista ds. turystyki...
R`Tur dementuje pogłoski o upadłości
Medialne doniesienia w sprawie upadku biura podróży R`tur nie potwierdziły się. Joanna Brahem, członek zarządu w liście do agentów wyjaśniła powód tymczasowego zawieszenia działalności, jednocześnie przepraszając wszystkich za zaistniałą sytuację.
Poniżej publikujemy treść listu wysłanego do agentów touroperatora:
Szanowni Państwo,
w nawiązaniu do zaistniałej sytuacji oraz różnych doniesień medialnych związanych z R'TUR Sp. z o.o. pragnę wyjaśnić, że w chwili obecnej Spółka nie znajduje się w stanie upadłości.
W dniu wczorajszym, w związku z wygaśnięciem w dniu 31.05.2013 gwarancji ubezpieczeniowej oraz przedłużającymi się procedurami z pozyskaniem nowej, nie chcąc narażać Klientów na jakiekolwiek nieprzyjemności związane z brakiem aktualnej gwarancji, Zarząd Spółki podjął decyzję o zawieszeniu działalności. Tuż po złożeniu oświadczenia w Urzędzie Marszałka pojawiła się realna szansa na pozyskanie nowej gwarancji.
Dzięki życzliwości i współpracy Departamentu Turystyki Ministerstwa Sportu i Turystyki otrzymaliśmy możliwość przedstawienia nowej gwarancji w dniu dzisiejszym. Robimy wszystko, co w naszej mocy, aby nastąpiło to jak najszybciej. Prosimy Państwa jednak o odrobinę cierpliwości.
Jednocześnie zapewniam, że wszyscy Klienci przebywający w chwili obecnej poza granicami kraju mają zapewnione świadczenia hotelowe, są objęci opieką naszych kontrahentów oraz opieką konsularną. Ich powroty odbywać się będą zgodnie z wykupionym terminem powrotu.
Po otrzymaniu nowej gwarancji wszystkie imprezy będą odbywać się zgodnie z planem. Zostanie przywrócona możliwość korzystania z systemów rezerwacyjnych. Klienci, którzy w dniu dzisiejszym nie wylecieli do Egiptu otrzymają propozycję wyjazdu w terminie późniejszym bądź zwrot wpłaconych pieniędzy.
Na koniec chciałabym bardzo wszystkim podziękować za ogromne zaufanie i wsparcie, jak nas obdarzyliście w trakcie dotychczasowej współpracy oraz w tych trudnych dla nas chwilach. Zapewniam, że zrobimy wszystko co w naszej mocy, aby zaistniała sytuacja jak najszybciej się wyjaśniła. Za wszelkie niedogodności bardzo Państwa przepraszam.
Z poważaniem,
Joanna Brahem
Członek Zarządu R'TUR Sp. z o.o.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
R`Tur czeka na nowa gwarancję
[2013-06-07 16:41 83.4.214.*]
oj tam, oj tam
juz pisza, ze jednak bum odpowiedz »R`Tur czeka na nowa gwarancję
[2013-06-07 17:08 80.53.205.*]
o 16:34 wysłali komunikat
Szanowni Państwo,
Z przykrością informuję, że po podjęciu wszelkich starań w celu pozyskania nowej gwarancji ubezpieczeniowej nie udało nam się dojść do porozumienia z ubezpieczycielem i nowa gwarancja nie została potwierdzona.
W związku z brakiem nowej gwarancji ubezpieczeniowej niezbędnej do dalszego prowadzenia działalności organizatora turystyki zmuszeni jesteśmy zawiesić działalności R'TUR Sp. z o.o.
Z powodu braku możliwości realizacji bieżących wylotów spółka utraciła płynność finansową i złożyła wniosek o niewypłacalność do Urzędu Marszałkowskiego w Warszawie.
W chwili obecnej trwają prace dotyczące wszczęcia procedury związanej z uruchomieniem gwarancji ubezpieczeniowej. R'TUR Sp. z o.o. dołoży wszelkich starań, żeby Klienci bezpiecznie wrócili do kraju.
Klientów, którzy nie skorzystali z naszych usług, będziemy na bieżąco informować odnośnie procedury zgłaszania szkody do Urzędu Marszałkowskiego.
Dołożymy wszelkich starań, aby poszkodowane osoby jak najszybciej otrzymały należne im zwroty.
Za zaistniałą sytuację bardzo serdecznie przepraszamy wszystkich Agentów oraz Klientów, którzy nam zaufali i tak mocno wspierali.
Dziękując za dotychczasową współpracę pozostaję z poważaniem,
Joanna Brahem
Członek Zarządu R'TUR Sp. z o.o. odpowiedz »R`Tur czeka na nowa gwarancję
[2013-06-07 23:37 89.73.10.*]
skoro nie ogłaszaja upadku, a problem jest tylko w tym, że nie dostali przedużenia gwarancji, to dlaczego ci co nie wylecieli maja zgłaszać się marszałka w sprawie procedury zgłaszania szkody. nie biuro zwróci pieniądze tym klientom którym odwolują imprezę. i już odpowiedz »
R`Tur czeka na nowa gwarancję
[2013-06-08 17:04 83.29.96.*]
niesamowite jest to,co ci obywatele afrykańscy wyrabiają w naszym kraju...i kto im na to pozwala?! odpowiedz »
R`Tur czeka na nowa gwarancję
[2013-06-07 17:19 87.205.212.*]
Ciekawe czy ktoś ich zgłosi do prokuratury. Dlaczego sprzedawali imprezy pomimo konca gwarancji? odpowiedz »
R`Tur czeka na nowa gwarancję
[2013-06-10 12:06 212.106.19.*]
no i popatrzcie jak ta "niunia" strasznie wszystkich przeprasza.... na g...o te jej przeprosiny - niech lepiej odda ludziom kasę - te która ludziom ukradła..... Krystyna odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
Nowy Dyrektor Sprzedaży i Marketingu EXIM
Opłata turystyczna to głupi pomysł, ale projekt jest w fazie
Dział prawo i podatki:
Opłata turystyczna to głupi pomysł, ale projekt jest w fazie
HOTREC: Booking.com nie przestrzega ustawy o rynkach
Starsze aktualności:
Europejska turystyka odbija się po
Henley: Polski paszport mocniejszy od
Wyniki Lotniska Chopina znacznie powyżej
Najlepszy barman w Polsce zdradza trendy na 2024
TSUE: Poufność informacji dot. wypadków lotniczych kluczem do
Ratunkowe paczkomaty także we Wrocławiu i
W Wieliczce znów przeważają zagraniczni
Prywatyzacja LOT-u coraz bliżej
MSZ ostrzega przed atakami terrorystycznymi
Baltic Ground Services i Aeroflot na polskich lotniskach
Qubus Hotel Legnica dla nowożeńców
Marszałkowie nie dostaną pieniędzy
Hotel Francuski będzie miał nowego współwłaściciela
MSZ - Polscy turyści w niebezpieczeństwie
Pociągi Belgia-Niemcy zawieszone
Samoloty CSA połączą Pragę z Poznaniem i Gdańskiem
Nowe letnie połączenia na Lotnisku Chopina
Sprzedam bilet bilet do Eindhoven