Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Recepcja
- Prowadzenie punktu z biletami lotniczymi - Łódź
- Specjalista ds. Turystyki Gdańsk
- Zainwestuję pasywnie w biuro podróży lub projekt...
- Szkolenie dla pilotów wycieczek
- Praca w biurze podróży - organizacja wyjazdów...
- BP ITAKA - KRAKÓW - Specjalista ds. Turystyki
- Salon Firmowy BP Rainbow w Olkuszu szuka doradcy
- Pilot wycieczki szkolnej
- Rekrutujemy i zapraszamy do Zespołu!...


Wpadka EasyJet
2013-01-16EasyJet zdenerwowały mieszkańców jednego z brytyjskich miasteczek wywołując negatywne skojarzenia z ich miejscem zamieszkania. Przewoźnik użył w swojej kampanii reklamowej sloganu: "W tym roku skończ w Maladze nie Margate".
r e k l a m a
Malaga to miasto w Andaluzji, nad Morzem Śródziemnym, popularna destynacja turystyczna Europejczyków. Z kolei Margrate to miasteczko w brytyjskim hrabstwie Kent, zamieszkiwane głównie przez osoby starsze. Z uwagi na tempo życia, miasteczko nazywane jest czasem "poczekalnią Pana Boga".
Nic więc dziwnego, że mieszkańcy spokojnego Margrate poczuli się dotknięci niefortunnym porównaniem przewoźnika. Wszczęto akcję protestacyjną w mediach społecznościowych.
EasyJet w wydanym oświadczeniu przeprosiły urażonych mieszkańców Margrate: Nie zamierzaliśmy krytykować miasta, ale przepraszamy mieszkańców Margate, którzy mogli poczuć się dotknięci- czytamy. W kolejnym kroku zaprzestano kampanii.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
Kujawsko-Pomorskie kusi
Lublin będzie gospodarzem konferencji
Komórka obowiązkowa na
Dział dla turystów:
Kolejni OTA z zobowiązaniami wobec Komisji
Jest termin uruchomienia systemu wjazdu do
Starsze aktualności:
ETC: Turystyka potrzebuje systemu zarządzania
Kultowa, rzymska atrakcja turystyczna będzie
Nowy hotel Radisson Hotel Group w
USA najpotężniejszym rynkiem
Thomas Cook kupiony przez
Dolny Śląsk podsumowuje promocję
Otwarcie Mercure Szczyrk
Jak podnieść poziom satysfakcji - oto jest pytanie
Happy Hours w OLTJetair, czyli kupuj dziś taniej
Komunikat dotyczący inwestycji w rejonie lotniska Kraków-Balice
Solaris Urbino electric zakończył pomyślnie testy
Turystyka przemysłowa coraz popularniejsza w Polsce
Emirates zamawia 200 samolotów
Jakość Roku dla polskiej turystyki
Włoskie plany filmowe biją rekordy popularności
Zakopane walczy z nieuczciwymi turystami
Finał akcji: Biuro przyjazne zdrowiu turysty
Inwestor nie płacił - on chciał się zabić?
Polskie jabłko nową ikoną świata kawy