Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Praca w biurze podróży Galeria Podróży Olkusz
- WYGODA szuka instruktorów narciarstwa
- REZYDENT - TUNEZJA 2025
- Specjalista ds. Turystyki
- Biuro podróży
- Sprzedam Biuro Podróży
- REZYDENT, PILOT - TURCJA
- PASJONAT TURYSTYKI POSZUKIWANY
- BP ITAKA - KRAKÓW - Specjalista ds. Turystyki
- Travel Creator - Specjalista ds. turystyki...
Wpadka EasyJet
EasyJet zdenerwowały mieszkańców jednego z brytyjskich miasteczek wywołując negatywne skojarzenia z ich miejscem zamieszkania. Przewoźnik użył w swojej kampanii reklamowej sloganu: "W tym roku skończ w Maladze nie Margate".
Malaga to miasto w Andaluzji, nad Morzem Śródziemnym, popularna destynacja turystyczna Europejczyków. Z kolei Margrate to miasteczko w brytyjskim hrabstwie Kent, zamieszkiwane głównie przez osoby starsze. Z uwagi na tempo życia, miasteczko nazywane jest czasem "poczekalnią Pana Boga".
Nic więc dziwnego, że mieszkańcy spokojnego Margrate poczuli się dotknięci niefortunnym porównaniem przewoźnika. Wszczęto akcję protestacyjną w mediach społecznościowych.
EasyJet w wydanym oświadczeniu przeprosiły urażonych mieszkańców Margrate: Nie zamierzaliśmy krytykować miasta, ale przepraszamy mieszkańców Margate, którzy mogli poczuć się dotknięci- czytamy. W kolejnym kroku zaprzestano kampanii.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
Dział dla turystów:
Opłata turystyczna to głupi pomysł, ale projekt jest w fazie
Starsze aktualności:
Europejska turystyka odbija się po
Henley: Polski paszport mocniejszy od
Wyniki Lotniska Chopina znacznie powyżej
Najlepszy barman w Polsce zdradza trendy na 2024
TSUE: Poufność informacji dot. wypadków lotniczych kluczem do
Ratunkowe paczkomaty także we Wrocławiu i
W Wieliczce znów przeważają zagraniczni
Jak podnieść poziom satysfakcji - oto jest pytanie
Happy Hours w OLTJetair, czyli kupuj dziś taniej
Komunikat dotyczący inwestycji w rejonie lotniska Kraków-Balice
Solaris Urbino electric zakończył pomyślnie testy
Turystyka przemysłowa coraz popularniejsza w Polsce
Emirates zamawia 200 samolotów
Jakość Roku dla polskiej turystyki
Włoskie plany filmowe biją rekordy popularności
Zakopane walczy z nieuczciwymi turystami
Finał akcji: Biuro przyjazne zdrowiu turysty
Inwestor nie płacił - on chciał się zabić?
Polskie jabłko nową ikoną świata kawy