Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Wynajme apartament Wlochy Poludniowe
- B.P. Itaka Chorzów zatrudni pracownika z...
- Doradca Klienta WAKACJE.PL
- Rainbow Szczecin Kaszubska
- Specjalista ds. Turystyki kulturowej i...
- TUI Racibórz
- Travelplanet.pl Gliwice - Specjalista ds....
- Pilot wycieczek Zakynthos
- Poszukujemy pilotów
- Pracownik biura podróży w Krakowie


Reklama hotelu nagrodzona
Pierwszy kwartał 2014 roku sieć Focus Hotels może uznać za niezwykle udany. Reklama internetowa z postacią niedźwiedzi z letniej kampanii zwyciężyła w konkursie Idea Awards, w kategorii Usługi Internet za 2013 rok.
Konkurs stworzony przez Romana Fedorczuka, członka American Advertising Association, istnieje od 1991 roku, początkowo pod nazwą Clio Poland, później Dea Awards i od 1996 roku nosi nazwę - Idea Awards. Główną ideą konkursu, oprócz wyróżnienia najlepszych prac, jest podniesienie standardów reklam na polskim rynku.
W XXIII edycji konkursu wzięło udział ok 300 reklam, na które przez cały rok głosowali internauci. Do finału przeszły czterdzieści trzy firmy, które zdobyły najwięcej głosów w poszczególnych kwartałach, w czterech kategoriach (moda i uroda, medycyna, produkty, usługi) i trzech podkategoriach (telewizja, druk, Internet).
W finałowym etapie konkursu, reklamy zostały poddane ocenie Jury, w którego skład wchodziło ponad siedemdziesiąt dyrektorów marketingu wiodących firm polskich i międzynarodowych
"Kreacja sieci Focus Hotels będąca częścią letniej kampanii promocyjnej w 2013 roku, której przyświecało hasło "Duże dzieci… Mały problem" pokonała wszystkich konkurentów w kategorii USŁUG - INTERNET m.in. bardzo zananą markę sieci komórkowej - to dla nas niezwykle ważne wyróżnienie i szczególnie je doceniamy, gdyż w pierwszym etapie głosowali internauci, czyli de facto Goście naszych Hoteli" - mówi Anna Krupa-Cristescu Kierownik Marketingu sieci Focus Hotels.
Przedstawiciele sieci przy okazji nadmieniają, że Hotel Focus Łódź został nominowany w plebiscycie TOPHOTEL 2014 w kategorii Business.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
Polacy chętnie odwiedzali
Dział hotele, pensjonaty:
POT promuje Polskę w Europie i
IGHP: początek roku tradycyjnie przyniósł hotelom niską
Starsze aktualności:
Hotelarze i kwaterodawcy z nowymi
NEKERA - liczne nowości na zimę
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Travelplanet - sprzedaż lepsza niż rok
OSAT: nie rekomendujemy współpracy z dwoma
Wyższy podatek turystyczny w
Branża wydarzeń i spotkań wnosi dużo do
Wakacje.pl prognozują udaną
Gwiazdki hotelowe nie gwarantują sukcesu
Nowa atrakcja turystyczna pod Madrytem
Amadeus pozwoli zarobić liniom lotniczym
Co mówią o Polakach po Euro 2012?