Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Manager produktu
- Specjalista ds. obsługi posprzedażowej Wrocław
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Pilot na wycieczkę do Czech
- referent d/s turystyki
- Pilot na Sardynię 24-28.04.2025
- Rezydent biura podróży 2025 na Krecie
- Kierownik biura podróży Wakacje.pl King Cross
- SPECJALISTA DS. MARKETINGU
- Specjalista ds. turystyki


Funclub firmą przyjazną klientowi
2011-04-18Biuro Podróży Funclub, już po raz drugi, otrzymało Godło ogólnopolskiego Programu Certyfikacyjnego Firma Przyjazna Klientowi.
r e k l a m a
Program Firma Przyjazna Klientowi organizowany jest przez Fundację Obserwatorium Zarządzania. Jego celem jest uhonorowanie firm i instytucji realizujących wyróżniające się programy działań zorientowanych na stałe podnoszenie poziomu zarządzania obsługi klienta poprzez budowanie długotrwałych relacji opartych na wzajemnych korzyściach.
W ramach tego programu Dział Obsługi Klienta Biura Podróży Funclub poddany został szczegółowemu audytowi. Badanie objęło audyt ekspercki, w tym ocenę warsztatu w zakresie wyznaczania wartości, na bazie których firma realizuje unikalną wobec konkurencji propozycję sprzedażową, ocenę ekspercką procedur i narzędzi w obszarze obsługi klienta oraz identyfikację obietnic złożonych kientowi. Eksperci Fundacji i Kapituła Programu Firma Przyjazna Klientowi zbadała również opinię klientów na temat firmy oraz oceniła stopień satysfakcji z obsługi klienta. Ocenie poddano także stronę internetową www.funclub.pl.
Gala wręczenia Godła odbyła się 11 kwietnia 2011 roku w Teatrze Kamienica w Warszawie. Podczas uroczystości osiemnastu Laureatom przyznano Certyfikaty Firma Przyjazna Klientowi. Biuro Podróży Funclub to jedyny touroperator, któremu w tym roku przyznano ten tytuł.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Komisja Europejska chce wesprzeć
Influencerzy mają promować atrakcje
Dział dla turystów:
Komisja Europejska chce wesprzeć
Nowa siatka połączeń z Katowice
Nowości w letniej siatce połączeń z Lotniska
Starsze aktualności:
Czego obawiają się Polacy jadący na
3/4 Europejczyków planuje wakacyjne
Ecco Travel oferuje specjalne
Strajk na lotnisku może wykluczyć odpowiedzialność za opóźniony
Nowe hotele z logiem B&B już
Accor rozbudowuje lifestylową
Majowe obłożenie zapowiada się
Nowy międzynarodowy touroperator wchodzi do
Ceny wyjazdów na sierpień lekko w
Koniunktura sprzyja hotelom, ale inwestycji wciąż jest
Pierwsza w Warszawie mobilna kawiarnia Coffee Way już otwarta
Linie lotnicze ostrzegają przed wirusem
Turystyka kongresowa rozkwita w Pradze
Restauracja Hotelu Francuski zarządzana przez rodzinę Gesslerów
Tatry: turyści porażeni piorunem
Za pośrednictwem Transhotel kupisz bilet lotniczy i wynajmiesz samochód
Prokuratura umarza dochodzenie w sprawie touroperatora
Rzymscy hotelarze ukarani tuż przez beatyfikacją
PKL zmienia strategię. Kto kupi kolej na Kasprowy?