Ogłoszenia
Ogłoszenia
- TRAVELAND A.T.w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- Wakacje.pl Warszawa-Żoliborz zatrudni Specjalistę
- Denar - Travel zatrudni sprzedawcę usług...
- Młodszy Specjalista ds. Turystyki / Specjalista...
- Konsultant ds. SPRZEDAŻY PRODUKTU TURYSTYCZNEGO
- biuro multiagencyjne w centrum handlowym we...
- Rezydent Turystyczny - TUNEZJA
- Specjalista ds Turystyki
- Główny rezydent biura podróży/ Head Rep
- Pilot wycieczek - Polska i Europa
Zobacz także
Nowa manager w Leonardo Boutique Kraków City Center
eSky celuje w klientów biur podróży
Wakacje.pl kuszą doświadczonych agentów
Powstaje wielka grupa serwisów turystycznych
Jakie trendy w europejskich hostelach?
Etykieta emisja lotniczych przyjęta przez Komisję Europejską
Zabawa smakami w Pizza Hut
W ofercie sieci restauracji Pizza Hut pojawiła się nowa oferta. Goście w ramach Pizza Cheesy Bites - zabawy smakami, mają do wyboru 24 paluszki z serem, cztery posypki, pięć sosów oraz piętnaście rodzajów pizzy.
Goście Pizzy Hut mogą skomponować swój posiłek z trzech elementów. Pierwszym z nich jest pizza. Mają do wyboru następujące rodzaje: Margherita, Americana, Pepperoni, Hawajska, Wegetariańska, Hot Pepperoni, Mięsna, Europejska, Marakesz, Farmerska, Teksan, Carbonara, Supreme, Super Supreme oraz Quattro Formaggi.
Do pizzy świetnie pasują paluszki z serem (24 sztuki), które są otoczone posypkami w czterech smakach: sera corregio z ziołami prowansalskimi, z kolorowym czosnkiem i serem cheddar, meksykańskiej chilli nachos lub ziarnach czarnuszki.
Trzecim elementem posiłku są sosy (trzy z pięciu). Goście mają do wyboru następujące smaki: intensywny smak czosnku, łagodny pomidor, aromatyczna salsa, ostre połączenie musztardy i miodu, a także smak sera quesqo.
Nowa pizza Cheesy Bites będzie dostępna we wszystkich polskich restauracjach Pizza Hut od 13 listopada 2012 do 7 stycznia 2013. Spoty TV oraz materiały POS przygotowała agencja Red8 Communications Group. Zakupem i planowaniem mediów zajęła się agencja OMD Media Directions. Działania PR prowadzi agencja Solski Burson-Marsteller.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
MSiT chce 10 strategii dla
Na Pomorzu Zachodnim hotelarze nie
Długie weekendy listopadowe również
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
Powstaje wielka grupa serwisów
TSUE: Włoskie regulacje dot. Airbnb, czy Expedii niezgodne z prawem
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Dział centra informacji i promocji:
ECTAA ogłosiła Preferowany Kierunek Podroży na rok
Kraków wśród wybranych przez
Starsze aktualności:
Stary Rynek i ratusz w Poznaniu znów
Niemcy stawiają na turystykę kulturalną i zrównoważone
Polki wydają więcej na
Jest porozumienie w sprawie jednolitej, europejskiej przestrzeni
Okiem ubezpieczyciela - gdzie podróżowali
Piotr Borys odpowiedzialny za turystykę w
64% Polaków planuje zwiększyć budżet na
GITD podsumowuje akcję Bezpieczny autokar-ferie
Wstępne porozumienie w sprawie rozporządzeń dot. danych pasażerów linii
Parlament Europejski przyjął nowe przepisy dotyczące wynajmu
Urząd Skarbowy zabierze napiwki?
Sprzedaż w biurach ciągle spada
Lufthansa stworzy tanią linię lotniczą
Turyści odzyskają pieniądze najwcześniej za rok
Nowa siedziba biura podróży Rego Bis
Skorzystaj z odprawy on-line swojego autokaru
Szybciej odprawimy się na Heathrow?
Ankieta dla osób, które odwiedziły Sanktuarium MB Fatimskiej na Krzeptówkach
Grupa Accor: podbój Azji i Pacyfiku
Najlepiej oceniane luksusowe hotele
Nowa restauracja w hotelu Best Western Plus Brzeg Centrum
Zmiany w muzeum wzbudzają sprzeciw biur
Roszady na rynku gastronomicznym
Ilu turystów przyciągnął Gdańsk?
Klienci zdecydują jaki lokal ma powstać
7 nowych klauzul niedozwolonych
Najlepsze miejsca do plażowania
AGENCJE, BIURA PODRÓŻY NOWE PROGI ... CO WY NA TO?
Czy warto wybrać się do Grzybowa?