TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Travelplanet zwiększa przychody

2012-08-31

W pierwszym półroczu 2012 Travelplanet.pl uzyskał 9,8 mln zł przychodów ze sprzedaży, generując 32 proc. wzrostu w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego. Zysk na poziomie EBIDTA zwiększył się o 1,2 mln w stosunku do wartości z tego samego okresu z poprzedniego roku. Spółka zamierza nadal trzymać w ryzach wydatki i zwiększać dynamikę sprzedaży.

r e k l a m a


Pierwsze półrocze było dla nas udane. Wprowadziliśmy na rynek nowy portal - Zingtravel.pl - dedykowany oferowaniu turystyki aktywnej oraz aplikacje mobilne do sprzedaży biletów lotniczych. Konsekwentnie prowadzone działania marketingowo - sprzedażowe pozwoliły nam na duży wzrost przychodów. Zwiększyliśmy również sprzedaż usług i produktów uzupełniających co pozwoliło na zwiększenie rentowności sprzedaży - powiedział Jerzy Krawczyk, prezes zarządu Travelplanet.pl.

Przychody w pierwszym półroczu 2012 wyniosły 9,8 mln złotych i były o 32 proc. większe od przychodów z pierwszego półrocza 2011. Travelplanet.pl poprawił wskaźnik rentowności sprzedaży, który w pierwszym półroczu wyniósł 37% podczas gdy w roku ubiegłym wartość tego wskaźnika wynosiła 33%.

Podjęte przez nas działania w obszarze wzrostu sprzedaży jak i poprawy efektywności pozwoliły Travelplanet.pl na uzyskanie przyrostu zysku na poziomie EBIDTA o 1,2 mln PLN w stosunku do ubiegłego roku - dodała Bożena Garbińska, członek zarządu ds. finansowych.

Spółka w trakcie sześciu miesięcy 2012 roku zmniejszyła koszty sprzedaży i koszty ogólnego zarządu o 3,3 proc. tj. z 4.201 tys. zł w 2011 na 4.067 tys. zł po 6 miesiącach 2012 roku.

Oczekuję, iż drugie półrocze będzie również udane dla naszej spółki. Podejmujemy szereg działań lojalnościowych mających na celu przekonanie naszych stałych klientów do korzystania z usług Travelplanet.pl nie tylko w lecie. Planujemy ich przekonać, że mamy także atrakcyjną ofertę podróży w sezonie zimowym zarówno w miejsca pokryte śniegiem jak i do krajów w których w tym czasie jest wciąż ciepło - powiedział Jerzy Krawczyk

Całkowita wartość sprzedaży oferty turystycznej, biletów lotniczych i innych usług i produktów komplementarnych w pierwszym półroczu 2012 wyniosła 82,2 mln PLN i była wyższa o 17,4 proc. w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego. W I półroczu 2011 wartość sprzedaży wyniosła 70,5 mln zł.



 
     

Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Travelplanet.pl Travelplanet Zingtravel przychody wskaźnik rentowności działania marketingowo - sprzedażowe sprzedaż marketing bilet lotniczy wydatki dynamika sprzedaży efektywność członek zarządu ds. finansowych Bożena Garbińska sprzedaż oferty turystycznej oferta turystyczna Jerzy Krawczyk EBIDTA zysk turystyka aktywna prezes zarządu


Komentarze:

Uwaga! Serwis nie bierze odpowiedzialności za wypowiedzi na forum. Ewentualne naruszenia regulaminu serwisu prosimy zgłaszać Administratorowi po przez stronę Kontakt

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję