Ogłoszenia
Ogłoszenia
- TRAVELAND A.T.w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- Wakacje.pl Warszawa-Żoliborz zatrudni Specjalistę
- Denar - Travel zatrudni sprzedawcę usług...
- Młodszy Specjalista ds. Turystyki / Specjalista...
- Konsultant ds. SPRZEDAŻY PRODUKTU TURYSTYCZNEGO
- biuro multiagencyjne w centrum handlowym we...
- Rezydent Turystyczny - TUNEZJA
- Specjalista ds Turystyki
- Główny rezydent biura podróży/ Head Rep
- Pilot wycieczek - Polska i Europa
Spotkanie ministrów odpowiedzialnych z turystykę Grupy Wyszehradzkiej
Pokonać trudną sytuację w ruchu turystycznym, ściśle współpracować, aby przyciągnąć do Europy Środkowej więcej turystów z bardziej odległych oraz egzotycznych krajów takich jak USA, Chiny, Indie, Korea Południowa czy Singapur. To były kluczowe tematy spotkania sekretarzy stanu Krajów Grupy Wyszehradzkiej, którzy odpowiadają za rozwój ruchu turystycznego w swoich krajach.
Podczas spotkania w Štrbskim Plesie sekretarze stanu podpisali protokół o współpracy w zakresie ruchu turystycznego pomiędzy Ministerstwem Transportu, Budownictwa i Rozwoju Regionalnego Republiki Słowackiej, Ministerstwem Rozwoju Regionalnego Republiki Czeskiej, Ministerstwem Gospodarki Narodowej Węgier i Ministerstwem Sportu i Turystyki Rzeczypospolitej Polskiej.
Na spotkaniu, które odbyło się w dniach 17- 18 lutego 2015 roku oprócz sekretarzy stanu brali udział również dyrektorzy generalni narodowych organizacji turystycznych Krajów V4.
Przedstawiciele poszczególnych krajów uzgodnili zacieśnienie współpracy poprzez regularne spotkania oraz wymianę informacji o ruchu turystycznym, które mają przyczynić się do zwiększenia przyjazdów turystów z bardziej odległych krajów do Państw Grupy Wyszehradzkiej. Na spotkaniu uchwalono wspólny plan marketingowy. Na jego podstawie narodowe organizacje turystyczne będą razem realizować działania marketingowe w poszczególnych krajach. Najbardziej intensywne działania marketingowe i promocyjne realizowane będą w USA, Rosji, Indiach, Chinach, w Krajach Niepodległych Państw, na rynkach południowoamerykańskich, w Korei Południowej, w Azji Południowo-Wschodniej i w Singapurze.
Od 1 stycznia 2015 roku Państwa Grupy V4 przy promocji ruchu turystycznego na dalekich rynkach posługują się nowym wspólnym logo i sloganem: Discover Central Europe. W ciągu bieżącego roku zaktualizowana zostanie wspólna strona internetowa (www.european-quartet.com) opracowana w językach angielskim, rosyjskim, japońskim, chińskim i portugalskim.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
UN Tourism: Turystyka odbudowała się po
Enter Air powiększa bazę
Województwo pomorskie ogłosiło konkurs ofert na rozwój turystyki i
Dział prawo i podatki:
MSiT chce 10 strategii dla
TSUE: Tożsamość płciowa klienta nie należy do danych niezbędnych do zakupu
Starsze aktualności:
Stary Rynek i ratusz w Poznaniu znów
Niemcy stawiają na turystykę kulturalną i zrównoważone
Polki wydają więcej na
Jest porozumienie w sprawie jednolitej, europejskiej przestrzeni
Okiem ubezpieczyciela - gdzie podróżowali
Piotr Borys odpowiedzialny za turystykę w
64% Polaków planuje zwiększyć budżet na
GITD podsumowuje akcję Bezpieczny autokar-ferie
Wstępne porozumienie w sprawie rozporządzeń dot. danych pasażerów linii
Parlament Europejski przyjął nowe przepisy dotyczące wynajmu
Wakacyjna alternatywa konferencyjna
Kraków bije rekordy popularności wśród turystów
Summerelse przeszedł do historii
LOT: 230 mln ze sprzedaży udziałów
Roszady na rynku gastronomicznym
Air One: Z Warszawy do Wenecji trzy razy w tygodniu
Air Berlin promują nowe połączenie
Ceny noclegów w lutym tak samo niskie jak temperatury
Urząd Skarbowy zabierze napiwki?
Sprzedaż w biurach ciągle spada
Lufthansa stworzy tanią linię lotniczą