Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Wynajme apartament Wlochy Poludniowe
- B.P. Itaka Chorzów zatrudni pracownika z...
- Doradca Klienta WAKACJE.PL
- Rainbow Szczecin Kaszubska
- Specjalista ds. Turystyki kulturowej i...
- TUI Racibórz
- Travelplanet.pl Gliwice - Specjalista ds....
- Pilot wycieczek Zakynthos
- Poszukujemy pilotów
- Pracownik biura podróży w Krakowie


Pierwsze miesiące Kampanii "Piękny Wschód" podsumowane!
Pierwsze miesiące Kampanii "Piękny Wschód" organizowanej przez Polską Organizację Turystyczną zostały podsumowane. Kampania promocyjna walorów turystycznych województw: warmińsko-mazurskiego, podlaskiego, lubelskiego, podkarpackiego oraz świętokrzyskiego rozpoczęła się w lipcu 2010 r.
Jak mówi Rafał Szmytke, Prezes Polskiej Organizacji Turystycznej, promocja walorów turystycznych regionów wschodniej części Polski ma pozwolić przełamać stereotypy w myśleniu o tych województwach. Projekt ma na celu zainteresowanie ofertą turystyczną tych terenów, co w efekcie będzie skutkowało wzrostem wpływów z gospodarki turystycznej.
Grupą docelową są Polacy wieku 25-59 lat, którzy zostali podzieleni na trzy zróżnicowane pod względem demograficznym segmenty (liderzy opinii turystycznej, którzy poszukują nowych form wypoczynku, miłośnicy turystyki aktywnej, a także turyści rodzinni). Na niemieckim i ukraińskim rynku grupa docelowa objęła aktywnych turystów w wieku 25-35 lat. Kampanię multimedialną oparto na m.in. przekazach telewizyjnych, radiowych oraz wieloaspektowym wykorzystaniu Internetu. Podstawowym komunikatem przeznaczonym dla potencjalnych turystów w kraju oraz za granicą jest unikalność regionu, która przyczyni się do większej rozpoznawalności tego obszaru w kontekście turystycznym.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
Polacy chętnie odwiedzali
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
POT promuje Polskę w Europie i
Powstaje wielka grupa serwisów
TSUE: Włoskie regulacje dot. Airbnb, czy Expedii niezgodne z prawem
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Starsze aktualności:
Hotelarze i kwaterodawcy z nowymi
NEKERA - liczne nowości na zimę
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Travelplanet - sprzedaż lepsza niż rok
OSAT: nie rekomendujemy współpracy z dwoma
Wyższy podatek turystyczny w
Branża wydarzeń i spotkań wnosi dużo do
Wakacje.pl prognozują udaną
Sposób na szybkie prawo jazdy na autobus!
Kierowcy autokarowi nie boją się mandatów?
Rząd udzielił pożyczki Japan Airlines
Lotos wybuduje 6 stacji paliw przy A2 i A4. Będą też restauracje i hotele
Rzym: 550 euro zażądał dorożkarz
Porwany samolot linii Sun Air chce lądować w Paryżu
AmRest kupił 5 restauracji Rostik’s-KFC w Rosji
Sposób na turystów ze Szwecji!
Polacy i urlop w Boże Narodzenie
Mniej imprez na krakowskim Rynku?
Norwegian zawiesza połączenie Wrocław - Oslo
USA: Starbucks z bezpłatnym internetem