TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Pierwsze miesiące Kampanii "Piękny Wschód" podsumowane!

Pierwsze miesiące Kampanii "Piękny Wschód" organizowanej przez Polską Organizację Turystyczną zostały podsumowane. Kampania promocyjna walorów turystycznych województw: warmińsko-mazurskiego, podlaskiego, lubelskiego, podkarpackiego oraz świętokrzyskiego rozpoczęła się w lipcu 2010 r.


Jak mówi Rafał Szmytke, Prezes Polskiej Organizacji Turystycznej, promocja walorów turystycznych regionów wschodniej części Polski ma pozwolić przełamać stereotypy w myśleniu o tych województwach. Projekt ma na celu zainteresowanie ofertą turystyczną tych terenów, co w efekcie będzie skutkowało wzrostem wpływów z gospodarki turystycznej.

Grupą docelową są Polacy wieku 25-59 lat, którzy zostali podzieleni na trzy zróżnicowane pod względem demograficznym segmenty (liderzy opinii turystycznej, którzy poszukują nowych form wypoczynku, miłośnicy turystyki aktywnej, a także turyści rodzinni). Na niemieckim i ukraińskim rynku grupa docelowa objęła aktywnych turystów w wieku 25-35 lat. Kampanię multimedialną oparto na m.in. przekazach telewizyjnych, radiowych oraz wieloaspektowym wykorzystaniu Internetu. Podstawowym komunikatem przeznaczonym dla potencjalnych turystów w kraju oraz za granicą jest unikalność regionu, która przyczyni się do większej rozpoznawalności tego obszaru w kontekście turystycznym.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Kampania Piękny Wschód Polska Organizacja Turystyczna kampania promocyjna warmińsko-mazurskie podlaskie lubelskie podkarpackie świętokrzyskie Rafał Szmytke




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję