Ogłoszenia
Ogłoszenia
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Rezydent w EXIMTOURS
- Almatur Katowice - praca w turystyce
- Szukam partnera: trekkingi w Himalaje
- Rezydent w hotelu
- BP ITAKA - KRAKÓW - Specjalista ds. Turystyki
- Projekt/Event Manager
Lufthansa podpisuje umowę z Amadeus
Amadeus i Lufthansa ogłosiły podpisanie nowej umowy, która umożliwi przewoźnikowi sprzedaż rezerwacji miejsc z wyprzedzeniem, jako usługę dodatkową realizowaną przez biura podróży korzystające z rozwiązania Amadeus Airline Ancillary Services.
Porozumienie obejmuje również linie lotnicze Austrian Airlines. Zapewnia ono biurom podróży z 63 rynków na całym świecie korzystającym z rozwiązania Amadeus możliwość rezerwacji miejsc z wyprzedzeniem w klasie ekonomicznej dla podróżnych latających na trasach krajowych i europejskich. Dodatkowo, pasażerowie będą mogli kupić miejsca z dodatkową przestrzenią na nogi, zarówno na trasach kontynentalnych, jak i międzykontynentalnych.
Za dodatkową opłatą pracownicy biur podróży będą mogli rezerwować z wyprzedzeniem wybrane przez podróżnych miejsca. Jej wysokość będzie zależała od jego rodzaju - standardowego lub przy przejściu, z większą przestrzenią na nogi. Pasażerowie bez wcześniejszej rezerwacji miejsca będą mogli wybrać je bezpłatnie tylko przy odprawie.
Lufthansa i Austrian Airlines zaczną korzystać z Amadeus Airline Ancillary Services - rozwiązania służącego do dystrybucji usług dodatkowych za pośrednictwem swoich witryn internetowych.
"Zdajemy sobie sprawę, że komfort jest bardzo ważny dla turystów. Nowy produkt zapewni naszym pasażerom większą elastyczność i możliwość wyboru miejsca. Dzięki niemu podróż stanie się bardziej spersonalizowana, a podróżni będą mieli pewność, że wybierając nasze linie usiądą na swoim ulubionym miejscu. Nasza współpraca z firmą Amadeus oznacza, że damy naszym klientom wybór, bez względu na to, gdzie rezerwują swój przelot. Oznacza to, że jesteśmy w stanie zapewnić im usługi i produkty, które poprawią jakość podróżowania" - powiedział Günter Friedrich z Lufthansy.
"Produkty i usługi merchandisingowe są priorytetem dla linii lotniczych. Pozwalają im na wyróżnienie oferty, zaspokojenie indywidualnych potrzeb klientów oraz optymalizację dochodów. Oferując ten nowy produkt we współpracy z firmą Amadeus, Lufthansa i Austrian Airlines dołączają do 76 innych przewoźników, którzy wiedzą już, w jaki sposób Amadeus Airline Ancillary Services może pomóc im przesuną sposoby porównywania taryf lotniczych z poziomu ceny do poziomu usługi. To pomaga przewoźnikom jeszcze skuteczniej konkurować" - powiedział Decius Valmorbida, z Amadeus.
Obecnie 78 linii lotniczych podpisało umowy dotyczące wdrożenia rozwiązania Amadeus Airline Ancillary Services, z których 22 aktualnie dystrybuuje swoje usługi dodatkowe poprzez biura podróży na 63 rynkach.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Wakacje.pl doceniają
Dokąd polecą Polacy w okresie
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
TSUE: Włoskie regulacje dot. Airbnb, czy Expedii niezgodne z prawem
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Starsze aktualności:
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Wakacje.pl kuszą doświadczonych
Nocowanie.pl bez optymizmu o
Krok w stronę uruchomienia połączeń z Polski do
Jak ubezpieczają się wyjeżdżający na
Raport Travelplanet pokazuje
Jakie nastroje ma pomorska branża
Sąd UE kwestionuje pomoc dla
Wyróżnienie dla Niemieckiej Centrali
Mołdawia modną destynacją turystyczną
Dr Irena Eris buduje kolejny Hotel Spa
Przewoźnicy zawieszają loty do krajów zagrożonych ebolą
Amrest: w I kw. wzrost przychodów o prawie 8%
Hotele - franczyza, to się opłaca?
Na kolei będzie szybciej i taniej?
Coraz więcej Polaków wyjeżdża na wakacje
Tunezja - odwołane wszystkie loty
British Airways: kupując bilet w Club World polecisz w First
Ryanair wyprzedaje bilety za złotówkę